23 mei 2024, 05:41:21

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Wat een leuke filmpjes weer van de katten dit keer! fijn dat alles ook goed gaat met de valkjes. Spelen ze nog wel eens met het speelgoed wat je van ons hebt gehad?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Ik heb die gekleurde dingskes er af moeten halen van men ouders omdat die enorm afgaven, men mama had ze gewassen! :-[ :-[ Maar nu heb ik het belletje in de kooi gehangen van F&F omdat Flutty zo veel van belletjes houd en hij is er heel blij mee!!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik was ze af onder de kraan en hang ze dan bij de verwarming. Zo kunnen ze ook niet afgeven. :)

Christine

Hadden we gedaan maar de kleuren hoe ze er uit zagen waren enorm door elkaar! Ik heb ze hier nu liggen op men kamer en ga er iets mee maken zodat ik tenminste dat speelgoedje nog heb voor ergens op te hangen!  ::) Ik vond het zo speciaal omdat ik dat van jullie gekregen had dat ik het niet kon weggooien!! :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: Christine op 24 januari 2006, 13:35:51
Hadden we gedaan maar de kleuren hoe ze er uit zagen waren enorm door elkaar! Ik heb ze hier nu liggen op men kamer en ga er iets mee maken zodat ik tenminste dat speelgoedje nog heb voor ergens op te hangen! ::) Ik vond het zo speciaal omdat ik dat van jullie gekregen had dat ik het niet kon weggooien!! :-[


:-*

Christine

Citaat van: Rianne op 24 januari 2006, 13:38:01
Citaat van: Christine op 24 januari 2006, 13:35:51
Hadden we gedaan maar de kleuren hoe ze er uit zagen waren enorm door elkaar! Ik heb ze hier nu liggen op men kamer en ga er iets mee maken zodat ik tenminste dat speelgoedje nog heb voor ergens op te hangen! ::) Ik vond het zo speciaal omdat ik dat van jullie gekregen had dat ik het niet kon weggooien!! :-[


:-*


:-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine



Ik wou dat het al terug de vampire was! Ik zal nog een klein maandje moeten wachten voor iedereen terug te zien!!

Ook ben ik benieuwd wat Prins Achmed Ab Haram:


er van gaat zeggen dat ik terug ben!!
Uiteindelijk is het gewoon één groot toneel en dat vind ik er juist zo leuk aan! Ik leer nieuwe mensen kennen en leer ook op dat moment men problemen weg te krijgen door aan andere dingen aan mijn hoofd te zetten wat met het spel te maken heeft! Ik ben benieuwd wat er volgende maand allemaal gaat gebeuren!!


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

Hoi, Christine

das mooi dat Flutty van belletjes houdt, heb namelijk een mooi speeltje voor hem gekocht :D en trosgierst voor de "kleintjes"

gr.Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Mitchell is het nog 5 dagen?? ik ben mijn tel kwijt geraakt :-[ :-\ Als ik het uittel nog 6 dagen? hoe kom ik dan aan 5 dagen??  :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hmmzz volgens mij hebben we altijd 1 dag voorgelegen met onze msn namen haha

dus nog 5 dagen! ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Roosje

Citaat van: Christine op 24 januari 2006, 14:35:19
Uiteindelijk is het gewoon één groot toneel en dat vind ik er juist zo leuk aan! Ik leer nieuwe mensen kennen en leer ook op dat moment men problemen weg te krijgen door aan andere dingen aan mijn hoofd te zetten wat met het spel te maken heeft! Ik ben benieuwd wat er volgende maand allemaal gaat gebeuren!!



Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ziekelijk klinken...

Je bent 19 toch?

Een toneelclub okee, dat zou ik nog wel snappen als je dat leuk zou vinden. Maar dit vind ik gewoon raar :-\

Sorry als ik onaardig ben, maar meer kan ik er niet over kwijt.


Christine

Citaat van: Roosje op 24 januari 2006, 16:58:19
Citaat van: Christine op 24 januari 2006, 14:35:19
Uiteindelijk is het gewoon één groot toneel en dat vind ik er juist zo leuk aan! Ik leer nieuwe mensen kennen en leer ook op dat moment men problemen weg te krijgen door aan andere dingen aan mijn hoofd te zetten wat met het spel te maken heeft! Ik ben benieuwd wat er volgende maand allemaal gaat gebeuren!!



Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ziekelijk klinken...

Je bent 19 toch?

Een toneelclub okee, dat zou ik nog wel snappen als je dat leuk zou vinden. Maar dit vind ik gewoon raar :-\

Sorry als ik onaardig ben, maar meer kan ik er niet over kwijt.



Tja iedereen zijn eigen mening!! Als ik me daar nou eens goed bij voel??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

Hallo allemaal,

zoek er niks achter het is gewoon een toneelstuk en zij kan zich er goed bij voelen net als dit forum, iedereeen zegt dat ik gestoord ben omdat ik 24 uur per dag erachter zit nou en?

het is toch mijn hobby!!!?????????

gr.Mitchell >:(
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Roosje

Ja dat is heel fijn voor je. Maar weet je, met toneelspelen raak je je 'problemen' in de echte wereld niet kwijt. Die spelletjes speelde ik vroeger toen ik klein was en me nergens echt zorgen om hoefde te maken. Wat ik uit je teksten opmaak is dat je het liefst alles vergeet en je in een andere wereld waant. Dat mag je doen als je wilt maar je lost er niets mee op. Behalve dat je, wanneer je weer thuis bent, nog dieper in de shit raakt.

Het is niet aan mij om je te behoeden voor wat je nog allemaal gaat meemaken. Maar wees voorbereid dat sommige dingen niet op te lossen zijn met wat medelijden van anderen.

Hoe is het met peter eigenlijk? Heb je daar veel steun aan?


peterke25

hey iedereen dat toneelstuk is heel tof hoor ze heeft mij er al vanalles over verteld en ze bloeit daarmee helemaal open en ze is daar gelukkig mee en ik ben ook heel gelukkig da da haar heel goed doe ik ga volgende keer meedoen ik weet nog niet wat mij te wachten staat maar het zal heel tof worden en ik steun haar heel veel elke dag hoor want ik zie ze heel graag en wil ze nooit ni kwijt groetjes