3 juni 2024, 22:42:37

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Tara


Christine

We zullen dat wel nog afspreken tara! Dat komt zeker inorde!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

17 januari 2006, 18:10:46 #2372 Last Edit: 17 januari 2006, 20:06:53 by Christine
Ben weer eens aan de vaste routine begonnen van de kippen enzo slapen te leggen. Mijn mama en ik als die naar de kippen gaan tellen alles eerst. 5 kalkoenen, ineens zag ik maar twee hanen, ik dacht van  :censuur zal niet waar zijn :o Ik ff in paniek en toch men eigen kunnen rustig houden, liep ik stilletjes naar de haan die in mijn zicht zat en dacht dat het Suske was, ook dat had ik mis (wat wil je met drie hanen en in schemerlicht) was het Piet die ik vast had, hoorde het meteen aan zijn zwaar stemmetje, dan maar verder kijken en zag ik de andere haan, bleek dat Suske of Wimpie te zijn wie wist ik pas toen ik die streelde was het Suske die raar voorovergebogen zat te slapen en voor hem zat Wimpie (achter een trap) Nu maar hopen dat er niets met Suske is maar dat zal wel niet! Ik ben al blij dat de drie hanen heerlijk aan het slapen zijn!!

Toen ik thuis kwam van school zei men mama dat er een visje op sterven lag :o ik visje uit de aqaruim gehaald en in ander water gelegd, een beetje vastgehouden (in het water) uiteindelijk is hij rustig heen gegaan! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

oei dat was wel schrikken dan zeg :o wat jammer dat het visje dood is gegaan :(
...
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Idd jammer dat er een visje is doodgegaan!  :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

maaaar........... nog 10 dagen!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Idd nog tien dagen, ik kijk er nu al naar uit!

Riny via hier wil ik je bedanken (tenslotte dit is hier voor privé :P) Je bent mijn enorme steun, door jou begin ik me gewoon veel beter te voelen omdat je me telkens goede moed geeft, met die moed die ik van je krijg ga ik weer een stapje meer in de goede richting! Echt het doet me deugt om zo een vriendin te hebben die me optijd zegd dat ik moet remmen en die veel zegt dat ik goed bezig ben!! Dikke  :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**


~Natas~

Hey Chris en Mitchell,

Wat is er over 10 dagen!!!!!
Heb ik wat gemist of zo, of lijkt dat maar zo  ;)
Nee hoor heb het gelezen.
Leuk dat jullie zo'n goed contact hebben, en daar moet je zuinig op zijn hoor.

Groetjes,

Natas

Christine

Nog 9 dagen!! Nu is het moment aangebroken dat ik echt kan genieten en aftellen van de dagen tot dat mitchell komt! Ik hoop dat het vlug zover is omdat ik hem en jacco enorm heb gemist, alleen vind ik het jammer dat ze geen weekend mogen blijven een dagje gaat helaas gewoon veel te vlug om! Maar we zullen het er het beste van maken!! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

Das 1 ding wat zeker is maar.... oei oei, woensdag komt de kou en heel de reutemeteut naar nederland, dus wordt het koud glad en het gaat waaien  :-\

ik blijf hopen!!

gr.Mitche;;
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

Hoy Christine
Als je bij mensen bent waar je je goed bij voeld is de tijd altijd te kort.
Daarom moet je van iedere minuut genieten.
En er komt altijd een volgende keer.
Groetjes Riny :-*

Valerie

Hoi Christine,

Ik wilde nog eens langskomen om te zeggen dat ik wel aan je denk hoor!  :-*
ik heb alleen zo weinig tijd momenteel.
Komt Mitchell naar je toe volgende week? Leuk! :)

Wat jammer van dat visje zeg! Sterkte!



valkje-jacco

Hoi Riny,

die volgende keer komt zeker en ik denk zo in de lente he Chris ;D
nog 1 weekje naar school hahaa ;)

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik heb gisteren me heel goed geamuseerd, wat was me dat een avond!!
Ik heb voor de eerste keer meegedaan aan de Vampirelife (nachtleven van de vampieren dus) het was heel leuk! Zelfs zo leuk dat ik volgende keer een personage krijg en dat ik dan een dubbel leven krijg! (In het echte leven gewoon mezelf maar in het toneel ... => die naam krijg ik pas volgende maand!) We zien wel ik hoop ook dat ik Peter mee krijg maar dan gaat hij onder iemand staan die zijn bevelen gaat moeten opvolgen ::) een beetje een hele rare situatie maar uitleg volgt nog wel!! Ik heb ook een foto'tje!

Van links naar recht!
Ik, Vanessa en Daphné


Normaal krijg ik ergens in de loop van de week andere foto's te zien want er was een fotograaf aanwezig!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**