3 mei 2024, 09:52:25

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Nee Tara het is met de echte camera gemaakt van men vriend! Voor zo een dingen neemt hij die mee enzo normaal heb ik ook nog ergens op zen cassettes een douchefilm staan ik hoop dat hij die vlug zoekt en dan mij die doorstuurd of die zelf hier opzet ik zie wel die is helaas ook zo lang maar is ook heel mooi

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Gisteren veilig thuis gekomen. Zoals altijd kijk ik ff hoe het met de valkjes gaat en streel ik men zorgenvalkje ricky! Licht uit, deur toe van de berging, ging ik zitten in de zetel. Ineens hoor ik gefladder.
Meteen opgestaan en gaan kijken zat tosca op de bodem met vleugel heel raar  dan wou ik die uit de kooi halen voor te kijken wat er mis was :o maar toen ik die kooi wou open doen was het terug paniek! ik praten tegen tosca en miko want die twee waren het ergste er aan toe en gewacht tot ze terug bovenaan in de kooi zaten dan gewoon terug licht uit gedaan alles was terug rustig. verder deze morgen was er niets meer te zien! ik weet echt niet wat het was misschien de droogkast die piepte ofzo maar dat zijn ze gewoon!! :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Crhistine
Misschien zat er wel een vlieg in de kooi,dat is bij mij tenminste zo eens gebeurd.
Jammer dat ze niets kunnen zeggen en het ons vertellen.
groetjes Riny :D

Christine

Vandaag examen nederlands gehad! alles ging heel goed maar men nek :'( dat was wel ff zuchten, blazen en terug concentreren op men blad! alles ging zo moeilijk vandaag! morgen nog een examen dus ik ga nu ff vlug verder doen! Peter is op msn een filmpje aan het doorsturen die ik dan vervolgens hier op pc moet zetten en dan hier in plaatsen dus nog ff verder doen met nederlands deel 2! het is wel moeilijk als je nek pijn doet al een geluk dat ik het forum en msn nog heb om me ff op iets anders te richten! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Filmpje van het douche is net aangekomen en meteen klaar om aan jullie te laten zien!!
http://www.youtube.com/?v=J5_uNHAnqv4

dit duurt iets minder als de vorige!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

wat een mooie filmpjes ;D
lekker douchen ;)

groetjes Trienke

valkje-jacco

hoi,

allemaal ruzie maken wie er de beste plek heeft onderin,
hahaa ik moes zo lachen om jou moeder christine hahaa, ;D :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ja mij hoor je, men mama haat de camera die springt liever weg met het gedacht 'ik sta er niet op" terwijl ze er wel opstaat haha ;D ;D ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Chris,

Leuk dat badderfilmpje.
Ze genieten er bij jou echt van he, die van mij moet er even niks van hebben.
Gaat het nu allemaal weer goed met Miko en Tosca.

Valkengroet,

Natas

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Alles goed met Tosca en Miko, zoiets duurt maar ff als ze zich niet bezeerd hebben want anders gingen ze niet na een paar minuutjes al klauteren om naar boven te gaan! ik ben echt blij dat het niet ergerder was want anders wist ik helemaal niet meer wat ik nog moest doen! dat van fien een paar maanden geleden was al erg voor mij!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

15 november 2005, 15:36:33 #2081 Last Edit: 15 november 2005, 15:48:24 by Christine
Foto's maken wordt een echte verslaving! Zelfs men broer kreeg ik op de foto en dit gebeurt niet dikwijls! Kijk maar!


Onze dromenvanger


Onze heksen




Peter zijn dieren mochten ZEKER niet ontbreken! Hij zet wel zelf de naampjes erbij.

Foto1


Foto2


Foto3


Foto4


Foto5


Foto6


Foto7


Foto8


Foto9


Foto10


Foto11


Foto12


Foto13


Dit waren ze dan! Peter als jij ze gaat benoemen zeg dan foto1 met daar je tekst bij!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Van wie zijn die Hawai ganzen.
Die hebben wij ook.
Het lijken de onze wel,hebben jullie er al eens jonkie's van gehad.
En hoe heten ze??
Wat een vragen he?
Maar ganzen zijn ook een beetje mijn verslaving.
groetjes Riny :D

Christine

Riny je bent vlugger als mij! ik was gewoon aan het kijken of die foto's groot genoeg waren! Nu kan jij nog is heel goed kijken!! ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Nu weet ik nog niet van wie de Hawai ganzen zijn .


Van die mandarijneendjes heb ik eens een tam mannetje gehad die rende nog mee als ik naar het toilet ging.
Groetjes Riny :D