23 mei 2024, 08:35:42

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Chris,

Het wordt nu wel steeds spannender hoor.
Je tijd komt steeds dichterbij, des te leuker het wordt als je ze hebt.
Ben ook erg benieuwd hoe het verder met ze gaat als je ze straks bij de andere schatjes hebt zitten  ;D
En weer blij dat Peter weer bij je is................
Leuke foto serie trouwens, zo kan je zien hoe snel een valkje groeit in een aantal weken.

SPANNEND[/color][/b]

Christine

hey natas fijn dat je komt buurten! Ja Peter is helemaal terug en belt me nu ook terug elke dag ::) als hij nog is ooit alleen weg gaat ga ik toch zeggen dat het gedaan is met elke dag te bellen niet dat ik dat niet wil hoor maar dan is het gemis des te groter om elkaar in een weekend weer te zien!
Ik zou echt blij zijn dat het morgen al is lekker kroelen met men twee nieuwe schatjes, ik ga wel zien of ik ze direct saampjes zet of niet! ik bespreek dat nog met mandy zelf! :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

En aanstaande zaterdag ziet je valkje er weer anders uit, met nog meer veertjes. Nog 1 nachtje slapen, spannend hoor! :)

Caroline

Hoi Christine,

Voor jou nog 1 nachtje slapen, voor mij nog 3. ;D
Maandag ga ik Chica ophalen, dus als je haar morgen gaat zien en kroelen fluister dit dan maar in haar oortje, en vertel dan ook dat ze maar 2 daagjes alleen hoeft te zitten en dan kom ik al. Spannend!!
Kom morgen natuurlijk kijken hoe het ophalen van je schatjes is gegaan en foto's bekijken, in je dagboek.

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica, die maandag komt.  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Juist ja nog één nachtje slapen zou blij zijn als het zo ver is weet je dat?
Ik kijk er al echt lang uit, ik had ook zitten zoeken en zoeken achter een valkparkiet hier in de buurt met zeer veel spijt had ik bijna men zoektoch tot een bitterende einde gebracht maar na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd en blijkbaar is een klein wensje tot een grote wens gegaan en morgen gaat die ook in vervulling.

Jullie krijgen zeker en vast foto's te zien en wat jou betreft Caroline ik zal eens lieve woordjes toefluisteren aan Chica dus wees gerust ik ga ook proberen om foto's te trekken, ik ga zien wat ik kan doen!

dikke  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Oké ik wacht af, geef haar een dikke  :-*van mij!!

Hoever moeten jullie rijden naar Mandy??

Groetjes Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

ik denk een dik uurtje en half ben er niet zeker van maar we gaan ook nog een klein uitstapje er van maken want ja we zullen wel zien maar ik weet niet of ik morgen al foto's kan plaatsen ik zie wel!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

OKé, ik wacht geduldig af, nee dat probeer ik.

Wij moeten ook anderhalf uur rijden, is vanaf hier 120 km.
Wij maken er ook een gezinsuitstapje van, alleen gaat Ed(mijn man) even met de kindjes wandelen als ik bij Mandy even alleen naar binnen ga.

Niet de verkeerde meenemen hè??  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Neen ik herken men Tosca enorm goed, cinnamonstreepje in haar nekkie, witte streep op haar rechtercinnamonvleugeltje ik ga Chica echt niet mee menen hoor ben wel benieuwd hoe men mannetje er nu uit ziet! dus ja moet daar morgen op wachten!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Je zult je ogen uitkijken bij Mandy, Christine. Ze heeft een grijze roodstaart zitten die leuk kan fluiten en praten, en haar hond is heel stoer! :)

Christine

Rianne dat is ook de reden dat ik men mama mee neem die is verzot van grijze roodstaarten, ze wilt er ook graag eentje maar ze zal moeten wachten tot ik uit huis ben met men valkjes! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

ff voor de zekerheid zeggen wie er mee gaat: Men papa (chauffeur), men mama (verzot op grijze roodstaarten en valkjes), Peter (verzot op valkjes) en ik (dat weten jullie al :P)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Mandy mag dan wel uitkijken voor je moeder en alle handbagage controleren voor jullie weg gaan! ;D

Christine

Daar ben ik wel zeker van als ze ineens haar grijze roodstaart mist dan weet ze wie het geweest is maar ik heb dan niets gedaan en ken dan men moeder niet  :P :P ::) ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hey chris

wat leuk dat tosca en miko morgen komen ;) hahah wat leuk dat er veel mee gaan ;D.

Groetjes Trienke