4 juni 2024, 15:08:40

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

valkje-jacco

waarom heeft niemand nog gereageerd op de foto's? ::) :o
hele mooie foto's hoor zeker van de verbaasde ricky, maar waar zijn de ouders gebleven?? ::) :D

compliment leoni  :P mooie foto :d
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

patty_dordtse valkjes

hoi,

heb ze ff geleent haha.
zet ze zelf er maar bij  ;D ;D ;D

groetje mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Met dank aan Patricia voor deze prachtige foto's die ze geleend heeft heb ik hier het resultaat







bedankt Patricia :-* :-* :-*


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kolkkie

Hoi Cristine,

Wat een leuke foto's. Zijn alle kabeltjes nog een beetje heel? haha ;D.

Of hebben ze die al naar de mallemoeren geholpen?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Christine

hey mariska.
dat was maar een kabeltje met plastic rond en het binnenste was ijzer en het ziet er enorm mooi want er hangt bijna geen plastic aan hopelijk is het niet schadelijk voor ricky  ::) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: valkje-jacco op 16 september 2005, 12:42:50
waarom heeft niemand nog gereageerd op de foto's? ::) :o
hele mooie foto's hoor zeker van de verbaasde ricky, maar waar zijn de ouders gebleven?? ::) :D

compliment leoni  :P mooie foto :d


Hey,

Niet iedereen kan de hele dag 10 post schrijven in een dagboek. en niemand verwacht ook dat er zoveel in staat op een dag. ik zal morgen de fotos even bekijken en reageren.

Groeten,Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

leoni

hh0oii :D

leuke en mooie foto's ook die bewerkte met die teksten :D

groetjes leoni :P

Christine

Leoni en dat aan twee lieve mensen te danken eh dat weet je we spreken elkaar wel verder op msn :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Lieve foto's van je stoere valkjes Chris!
Patries en Leoni: jullie hebben weer goed je best gedaan met bewerken!

Was leuk om gisteravond jou en je valkjes in levende lijve te zien vliegen en lopen, Chris, dankzij de cam was je ineens heeeeel dichtbij!

Groetjes,
Petra

Christine

Petra als je wilt doen we het nog is eh voor mij geen probleem als je wilt moet je het maar vragen dikke soen :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

 :-* terug!
Dank je Chris, daar zal ik graag nog een keertje op terug komen...!

Groetjes,
Peet

Christine

Citaat van: Lin op 16 september 2005, 18:21:10
Citaat van: valkje-jacco op 16 september 2005, 12:42:50
waarom heeft niemand nog gereageerd op de foto's? ::) :o
hele mooie foto's hoor zeker van de verbaasde ricky, maar waar zijn de ouders gebleven?? ::) :D

compliment leoni  :P mooie foto :d


Hey,

Niet iedereen kan de hele dag 10 post schrijven in een dagboek. en niemand verwacht ook dat er zoveel in staat op een dag. ik zal morgen de fotos even bekijken en reageren.

Groeten,Lin



dit was maar voor te lachen wat mitchell erin zette ik ken zijn reactie, hij bedoelde er niets verkeerd mee.

--------------------------

de valkjes hebben daarnet lekker weer mogen vliegen ik heb me hier weer zot moeten bukken omdat er bijna eentje letterlijk tegen je hoofd zou vliegen, men broer zei dat het bijna echte valken waren en ja hoe ze vliegen zijn ze precies meer en meer familie van een valk toch wel raar. ik weet niet of dat bekent bij iemand overkomt dat ze ineens naar beneden gaan en net 20cm boven de grond terug opstijgen. ik wil daar wel eens een foto van maken maar ze zijn zo snel en als ze niet bij elkaar zitten vliegen ze elkaar nog is achterna het is zo raar dat ze zo gehecht zijn ik heb echt schrik dat het een koppeltje wordt! dat is zeker iets wat ik niet wil.

groetjes
christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

ja het is zo ver ik heb mogen kiezen welke ik nam van de meisjes van suske&wiske en het is Tosca geworden.



nu maar duimen dat ze vlug bij me komt

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ria

hoi christine,

vaag komen me deze foto's bekend voor
een beauty hoor, spannend !

groetjes,
ria

Riny

Hoy Christine
Je hebt een goede keus gemaakt,ik vindt Tosca supermooi!!
Hopelijk mag je haar vlug ophalen.
Groetjes Riny :D :D :D