28 maart 2024, 23:13:38

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

5 mei 2005, 08:37:54 #15 Last Edit: 5 mei 2005, 20:31:47 by piperke
goede morgen iedereen.
ben vandaag weer is vroeg wakker omdat ik men wekker
ben vergeten af te zetten, weer is zeer slim van mij.
ik heb dan maar de gordijnen bij fien en flutty open gedaan.
niks aan de hand alleen wat geschreeuw tot sinds een half uurtje geleden staat fien weer kippetjes en het blijkt dat flutty niet weet wat hem moet doen, hij heeft vorig jaar veel vieze dingskes gedaan op zen stokje.
het is te hopen dat ze is wipwappen en ja ik weet het natasja ik zal wel een filmpje of foto proberen te maken maar dan moet ik ze ook kunnen betrappen wat al niet simpel is.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

fientje verleid flutty nog altijd dus ja ze moeten ooit wel iets doen, wie weet hebben ze al iets gedaan en dat weten we nooit.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey

Ik heb je dagboek even doorgelezen. Jammer dat je er eentje heb moeten omruilen. Maar nu heb je wel een tevreden koppeltje. Heb je trouwens wel de tijd voor een nestje en heb je je er goed in verdiept? Want er kan heel veel dingen misgaan bijvoorbeeld een heel nestje weken lang om de zoveel uur voeren. Ik hoop dat je er goed over nagedacht hebt want het is niet zomaar wat. Mocht je dat wel gedaan hebben en heb je de tijd en liefde ervoor dan gewoon doen. Het is hartstikke leuk een nestje! Veel succes en ik blijf je volgen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi,

Ik blijf het spannend vinden hoor.
En ik wacht nog steeds op de 1e foto of filmpje van die 2 lieffies.
Ik wil Fien wel eens zien KIPPETJE staan  ;D
Ik blijf voor je duimen.

Groetjes

NaTaS

Christine

ja lin ik weet dat er veel bij komt maar ja die risico's wil ik wel nemen, ik ben zo fier op die twee echt waar het zijn echte schatjes. gisteren ben ik de ganse dag weggeweest dus ik weet niet wat ze allemaal gedaan hebben. we zijn naar de beekse bergen gegaan maar eerst naar een boerenbond waar we veel gevonden hebben onderandere een fruitstok waaar ze op dit moment van aan het snoepen zijn, een grotere drinkbak want die andere moest ik hangen voor de ingang om alles in het kot te hangen. en heb ook nog een wormmiddel meegenomen want wie weet vind je dat in België niet dus heb ik dat maar voor de zekerheid meegenomen.
ik heb de hele tijd aan hun gedacht ze zijn geen enkele seconde uit mijn gedachte gegaan.
nu vandaag gaan ze weer om de beurt het nestkastje in dus ja wie weet wat er komt  :o het zal toch nog niet voor direct zijn want fien staat pas van deze week kippetjes dus ja.
op dit moment kan ik geen foto hier bij voegen omdat die beneden staan op de andere computer omdat ik nu op mijn eigen pc'ke bezig ben  :D.

groetjes christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

flutty:


fien:


fientje op een luster.


dit zijn al een paar foto's ik zal er vandaag nog is proberen te trekken.

christine  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

op de tweede foto lijkt Fientje ontzettend op mijn Marilyn zeg :o

Mooie valkjes,
hoop dat er nog foto's volgen ;D

Groetjes, Tara

Christine

hier nog een foto van flutty maar die is precies bekke te licht :P


fien is soms een raar gevalleke zo als je ziet op die tweede foto ik heb nog zo een foto maar zal ze er is opzetten (ik weet niet of ze duidelijk genoeg is)

op de foto staat ze precies als een arend die naar haar prooi aan het  kijken is, wel jammer dat je het niet zo goed ziet.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hahahha zoek het vogeltje ;D
Maar is best mooi hoor, om trots op te zijn, lieffff ;)

Christine

ja heb soms problemen om ze te trekken want ze staat blijkbaar niet graag op de foto waarom weet ik niet als flutty het geluidje al hoort van de camera begint hij te fluiten  :o
is zeer grappig ik heb ook nog filmjes op de pc staan misschien als iemand geintereseerd is laat me iets weten, spijtig dat ik ze alleen via msn kan doorsturen.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

mag je gerust altijd doorsturen, is altijd leuk om te zien ;).
In elk geval, eens een nieuwe digi aanschaffen he, met zoomer :D

Groetjes, Tara ;D

Christine

tara als je msn hebt is het makkelijk als je die doorgeeft  :P
ik heb ene met zoomer maar die lichtinval is ni altijd goed. het is een hele goede kan er beter mee filmen dan foto's trekken  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

je kan ook gewoon via mijn profiel mijn msn uitzoeken he ;D ;D

Maar ok > taradewulf@hotmail.com

Nu makkelijk ;D

Christine

Lin, ik ga zelf nog naar school maar men mama is de ganse dag thuis dus normaal moet dat geen probleem zijn als ik ooit is kleintjes zou hebben.
ik zeg nu wel ooit want ik vind toch dat fien en flutty momenteel raar doen, ze zitten de hele tijd het nestkast in en uit te lopen maar nooit tesamen, wie weet ooit is tesamen maar dat kan ik niet zien als ik er niet bij ben.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine


juist getrokken hopelijk is ie duidelijk.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**