8 mei 2025, 13:51:50

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

als er toch niemand antwoord zet ik er maar is een paar foto's bij ;)

We hebben nog is in de keuken mogen zitten en dat vonden we heel gezellig, we hebben ook gevlogen en belanden weeral overal op, voor de rest hebben we kennis gemaakt met de grootouders van baasje ze heeft van één iemand geen foto getrokken en dat is van haar oma tja daar had ze ook een reden voor. verder hebben we gezellie buiten gezeten in de schaduw maar echt we hebben ons super goed gevoelt. nu dan de foto's

dit was het dan

groetjes, kroeltjes Jazzy, Ricky, Fien en Flutty

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

Heej cHris   ;D

mooie en verbaasde foto's staan er weer op zeg :D
wat kunnen ze verbaasd kijken!!
en ze doen lekker mee met kaarten :D,

ook leuke foto's van de ouders ;)
maar ik moet egt gaan slapen nu.. oei oei oei

groetjes: mitchell( michelle, zoals jij wilt hahaha)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Valerie

Mooie foto's! Wat hebben jouw valkjes het daar goed zeg! :)

Rian

Jeetje wat een boel leuke foto's weer! Gingen je valkjes niet aan de kaarten zitten. Dat doet Joey altijd wel. Met alles wat op tafel ligt eigenlijk. Met name puzzelstukjes zijn favoriet  ;D

Groetjes Rianne

Christine

@ mitchell: ja ik weet het ik moest toch de ouders van jazzy en ricky er ook wel bij zetten en ze waren verbaast omdat ze naar buiten mochten.

@ valerie: ik wil het beste voor men valkjes buiten zitten hebben ze heel graag heb ik gemerkt. De katten doen er niets aan ze komen gewoon heel dicht bij de kooi maar dat is ook het enigste.

@ rian: de valkjes zitten niet zoveel aan de kaarten alleen als ik er eentje geef anders komen ze er niet aan ik heb ze gisteren ook laten vliegen ik had Ricky per ongeluk omhoog gegooid maar met men arm omhoog en terug naar beneden en ricky vloog weg jazzy vloog ze achterna

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi Chris,

hoe kan je ricky eigenlijk perongeluk omhoog gooien ::)  :D

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

hippysuus

Hoi Christine,

Leuke foto's van het duo zo, vliegen je kaarten niet steeds weg van de tafel als die 2 het op een vliegen zetten?

Christine

@ mitchell: je neemt jacco op je hand en je beweegt heen en weer met je hand dan vliegt ie weg moet je maar eens proberen, die krijgt wind onder zijn veren en hij vliegt echt weg.

@ hippysuus: neen ik zorg ervoor dat ze weg vliegen een stukje van de kaarten weg maar je hebt wel kans dat die ineens wegvliegt zonder dat je er zelf iets aan doet ja dan kan dat wel wegvliegen.

ik vind het dat het super stunt vliegers zijn ze vliegen maar landen ook op de hoogste plaatsen dat is daar het nadeel aan want meestal moet ik dan een stoel pakken om ze eraf te halen, voor de rest laat ik hun gewoon lekker hun gangetje gaan ze amuseren hun en dat is het belangrijkste en natuurlijk ze voelen hun heel goed ook Fien en Flutty maar alleen spijtige van hun dat is die niet meer kan loslaten of ik mag achter fien gaan rennen dat is nu net niet de bedoeling om die de hele tijd moe te maken om die vervolgens zo makkelijk de kooi in te zetten

hippysuus

Ja dat ken ik met die stoel pakken...bij mij gaan ze bovenop de gordijnrails hangen  ::)

Christine

bij mij ook maar je wordt daar zo moe van vn die telkens van die gordijnrails af te pakken hoor zeker als ik ze 's avonds ff een uurtje laat vliegen zonder de ouders want anders mag ik nog meer gaan jagen en fien krijg ik nu eenmaal niet op men hand laat zijn op een stok flutty wel op een stok maar als fien niet mee gaat dan komt flutty ook niet >:(

hippysuus

Jahaa dat doen die twee van mij precies zo ;D komt de een op de stok dan de ander ook maar als de een dan besluit om er halverwege vanaf te vliegen dan doet de ander dat ook weer >:(

Hahahaha waar zijn ze aan begonnen ::)

Petra en Cheeky

Wow, wat een reeks foto's weer joh! Leuk hoor! Gezellig samen kaarten! Valt me mee dat je valkjes je laten kaarten! Die van ons willen dan altijd meedoen op hun eigen manier! Kaarten jatten, kaarten oppakken en verplaatsen, kaarten bepoepen, kaarten wegduwen van tafel met hun snavel.... kortom... alles behalve fatsoenlijk kaarten!  ;D

Dus als ik het goed begrijp, moet je nog een maand wachten voordat je er twee valkjes bij mag nemen? Spannend hoor!

Groetjes,
Petra

Christine

Petra dan de vraag is waar tamme valkjes vinden dus ja ik denk dat    ik het stilletjes begin op te geven overal waar ik er gevonden heb die dicht bij wonen hadden geen tamme meer dus ja  >:(

Petra en Cheeky

Kun je niet via het forum aan tamme valkjes komen? Of wonen die allemaal te ver weg? Tja, anders moet je ze zelf tam zien te krijgen, da's altijd maar afwachten in hoeverre dat lukt....

~Natas~

Hoi Chrisje,

Poeh zeg in ben exact 40 min bezig geweest om alles te kunnen lezen.
Meissie wat is er veel gebeurt zeg in die tijd dat ik ff ben weggeweest poeh.
Ik schrik hier behoorlijk van en daarom bel ik je zo ff.
Dat praat wat makkelijker.....................  :-*
Leuke foto's van Jazzy en Ricky hoor en ze zijn echt groot geworden hoor na mijn 10 dagen afwezigheid.
En uh het boordje is ook heel mooi geworden  :D

Hopelijk heeft mijn kaartje toch iets goeds gedaan vanuit Rhodos.
Je hoort mij zo ff.
En uh leuk e berichtjes heb je geplaatst hoor in mijn dagboek, en jij ook bij de jouwe zeg  :o

Groetjes,

Natas