1 augustus 2025, 16:00:26

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Op dit moment voel ik me super rot.
Normaal ging men ouders en ik maandag gaan kajakken en dan ging veerle mee gaan. nu krijg ik te horen dat ze om 3u in de nammidag de maandag naar de oogarts moet. ik vind het helemaal niet leuk ik had me er zo op verheugt alles loopt hier in het water niemand gunt het me precies dat ik iets leuks wil doen  :'( :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Christine
Misschien is het wel eens heel erg goed dat je samen met je ouders wat onderneemt,zonder Veerle.Met je ouders alleen kan het ook gezellig zijn.
Dan kunnen jullie misschien ook eens rustig praten.
En je moet niet zo denken dat niemand je wat gunt want dan ben je verkeerd bezig.
Dan krijg je zo medelijden met jezelf en dan is het eind zoek.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

ja misschien wel beter zonder haar maar ja had haar er graag bij gewild want kan haar niet meer zien omdat we allebij naar een andere school gaan  :(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Maar als zij naar een andere school gaat betekent dat toch niet dat je haar nooit meer kan zien?
Jullie kunnen toch ook chatten en mailen,en dan de telefoon niet te vergeten.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

voor alle duidelijkheid ik ga naar een andere school omdat ik men jaar WEERAL voor de TWEDE keer NIET gehaald heb maar ja hopelijk valt de nieuwe school wat mee en wat zij betreft tja dat zie ik dan wel

Christine

26 augustus 2005, 22:32:09 #950 Last Edit: 27 augustus 2005, 09:21:27 by Christine
We zijn er daarnet nog is even uit de kooi gemogen en we zijn direct aan de slag gegaan met dingen te slopen allé ik toch zusje jazzy die was er niet gerust in en hield de wacht omdat ik toch overal aan zat waar ik niet aan mag komen kijk maar:

Er liggen toch zoveel kabels om te slopen maar het liefst van al sloop ik de kabel van de hoofdtelefoon

Maar baasje heeft het wel nog is twee  keer getrokken natuurlijk wat ben ik toch ondeugend

Ik moet toch wel eens rond mij kijken of ik niet gezien wordt want denk dat baasje dan enorm boos op me gaat zijn

Er zijn nog andere dingen die ik heel graag sloop en dat is een USB-kabel

OEI BAASJE HEEFT ME GEZIEN toch ff klaar staan om aan te vallen voor ze ons verraad

Toen baasje me gezien had ben ik maar tot iets anders over gegaan en dat is tot het klimmen baasje was aan mitchell ons aan het laten tonen via webcam en ik wou zo graag naar het scherm gaan dus klom via de kabel van de webcam naar boven

uiteindelijk kwam zusje er bij zitten (sorry mensen maar deze foto's zijn niet zo duidelijk) ookal had ze nog een beetje schrik wou ze toch dicht bij mij zitten en waar zaten we op ??? ja op de telefoon lekker hoog al een geluk denk ik dat die net niet afging of we gingen gaan vliegen

Wat heb ik toch een schrik dat er iemand ons betrapt maar ja aangezien baasje ons toch al betrapt heeft moest er maar iemand zijn die zegt dat het niet mag dus zal nog ff rondkijken of ik niemand zie (Jazzy)

toen moesten we spijtig terug in de kooi tja het is voor ons ook slaaptijd en met tegen zin heeft baasje ons terug in de kooi gezet

groetjes, kroeltjes ricky en jazzy

valkje-jacco

heeeej

egt hele mooi foto's, vooral dat ze alletwee op de telefoon zitten..
Ja als de telefoon gaat dan zetten ze hem egt op een vliegen.. ;D ;D

groetjes:Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Petra en Cheeky

Wat een heerlijke foto's, Chris! Leuk hoor zo ondeugend wezen tussen de snoertjes! Zoveel verleidingsmateriaal, tja, daar zou elke stoute valkparkiet toch intrappen?!?!  :P

Enne.. wat het andere betreft, ik ben het met Riny eens.

Probeer contact te houden op andere manieren, als je niet meer samen op school zit. Er zijn zat manieren (afspreken, telefoon, mail, msn, etc.) en vaak wordt het alleen maar leuker, omdat je elkaar meer te vertellen hebt! Ik heb met een ex-collegaatje ook nog steeds een supercontact, ze is inmiddels mijn vriendin geworden! Dus minder zien, houdt niet automatisch in dat het over is...!!!  :P

Een keertje zonder Veerle iets met je ouders doen, kan heel leuk zijn. Ik kan me voorstellen dat je eerste reactie teleurstelling is, maar aan de andere kant, kun je deze tijd wel gebruiken om wat closer te praten met je ouders. Wie weet waar dat weer toe leidt....!

Groetjes en geniet nog maar lekker van die kleine stoutertjes!

Petra

Christine

ja petra je hebt wel gelijk ik kan dan ff men zinnen verzetten maar kan natuurlijk nog smsen met veerle enzo.
maar wat men ouders betreft, ik heb terug men broer zijn mailadres in een programa moeten zetten omdat hij nog altijd zo lastig is op mij en omdat hij gisteren zo kwaad vertrok naar een vriend van hem, dat doet hij altijd als er een probleem is op die manier via mail komen we tenminste nog iets te weten over hem maar ik ga er zelf niet naar toe kijken dat moet men papa maar doen.

over de kleine snoepertjes ze vonden het spijtig dat ze uit de kooi moesten maar geen nood morgen mogen ze er al terug uit ;D

Valerie

Mooie foto's en zo duidelijk! Zijn die nou echt met je gsm gemaakt??  :o

Christine

ja ik gebruik tegenwoordig niets anders dan men gsm is veel makkelijker ze zijn direct op formaat en ik moet alleen nog een paar namen bij de foto's zetten en dan lekker maar plaatsen + heb geen flits nodig

Valerie

Amai, da's wel makkelijk zeg.  :o

Christine

ja dat vind ik ook maar soit ga men bedje opzoeken moet morgennamiddag naar een receptie van een trouw en dat wanneer ik in een dipje zit dat zou toch wel hopelijk moeten meevallen :o

leoni

hallo

mooie foto's hahaha :D
die ene van ricky dat tie kijk in de lens vin ik erg grappig

groetjes leoni

Christine

ze zijn daarnet drie kalkoenen komen ophalen het doet toch pijn om afscheid te nemen van dieren die je dierbaar zijn morgen komt er nog iemand voor twee kalkoenen en dan dinsdag antoine voor ook twee kalkoenen ik ga me toch sterker moeten instellen want amai hoe die roepen voor terug naar de groep te gaan deed enorm veel pijn in men hartje :'(