2 augustus 2025, 22:18:51

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Oef Chris, wat schijf je op een dag toch veel in je dagboek! Ik had weer heel wat bij te lezen en bekijken!  ;D Lieve foto's weer en filmpje! Wat groeien de ukkies toch hard, joh! Het worden al echte valkjes nu!

Moeten ze echt 90 gram zijn, Lin? Ik heb wel eens gehoord dat jonge valkjes ook wel eens wat minder wegen. Is 90 gram de onderste grens? Of meer een gemiddelde?

Groetjes,
Petra

Christine

ja Petra dat was eigenlijk mijn vraag ook ik ga ze er straksie nog is uit laten en is kroelen en knuffelen en kusjes geven en dan een fotoshoot hopelijk misschien een vliegfoto we zien wel en dan ga ik ze nog alletwee is wegen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Lin, misschien zijn ze wel zwaarder geweest maar omdat ze nu ook gaan vliegen vallen ze wel eens wat af.
Christine, heb je je valkjes de hele dag uit de kooi of niet? Want ze moeten natuurlijk wel genoeg tijd hebben om te eten. :)

Christine

nee ik laat hun nog mooi bij de ouders zitten rianne omdat ze soms nog zeuren en zeuren om eten dus ja dan laat ik hun liever toch ff langer in de kooi dan eruit ik knuffel nu ook wel in de kooi en maak foto's in de kooi maar heb een foto voor het bewijs dat ricky alleen eet maar heb moeten lachen met zaadjes zoals zonnebloempitjes die gooit ze/hij weg

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

normaal gingen we vandaag naar zee maar omdat we de garnaalvissers willen zien en die veel te vroeg waren denk ergens rond half elf ging het niet door en we hadden voor zondag al iets geplent dat men grootouders naar hier gingen komen. nu kreeg ik net een mail van de broer van men papa dat die naar zee wilt gaan zondag met men oma terwijl men oma naar hier zou moeten komen voor men verjaardag als het zo zit moet er helemaal niemand afkomen. ik voel me zo boos dat de broer van men papa dingen regelt zonder aan ons iets te vragen en dan nog nodigt hij men broer zen vriendin uit, ik kan die niet uitstaan, niet zien maar dat is een ander verhaal gewoon ik wil die NOOIT meer zien want denk dat het dank zij haar is dat ik zo geworden ben en dat ik dikwijls zo negatief ben. Zij was altijd degene die ruzie stookte en die men zelfvertrouwen heeft kapot gedaan, ik had heel veel zelfvertrouwen tot zij in men leven kwam.

pffft wou dit ff kwijt hopelijk is het duidelijk :'(

valkje-jacco

heey,

wat een triest bericht,
vrienden kan je kiezen maar familie heleaas niet :-\

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

hey Christine,
nu je de oorzaak kent, kun je er misschien wat mee doen. Laat haar lekker barsten! Kun je er niet met je broer over praten?

Christine

ff korte uitleg dan is het misschien duidelijker.

Wendy (vriendin van men broer) was eerst men beste vriendin.
ze had vroeger probs met haar ouders en ja ik luisterde en hielp haar veel tot ik haar een paar keer mee naar huis heb genomen, men broer en wendy leerde mekaar toen kennen en van het één kwam het ander, twee of drie jaar terug kweetni meer, wouden ik en wendy samen weg gaan, iets leuks gaan doen vb fietsen. toen we telkens terug thuis kwamen stond men broer al klaar omdat we sogezegt te laat waren, maar we waren altijd een kwartier vroeger thuis zo ging dat altijd we hadden toen een uur op onze weggaansmomenten gezet maar ja op een moment begon het ergerder en ergerder te worden, wendy wou iets zeggen ik had het niet goed verstaan en vroeg of ze het nog eens wou herhalen op dat moment begon alexander (broer) haar te kussen ik was zo kwaad en smeet met een spel kaarten richting hun (was niet de bedoeling om dat te raken) maar ja men broer was zo kwaad dat hij mij een blauw oog sloeg, en dat juist voor men reisje naar turkije.

ik was zo kwaad en verdrietig en ik had zo veel pijn.
nooit was het ooit is beter geworden, wendy stookte hier telkens ruzie tot men mama ooit is wou vertrekken ik ben haar toen achterna gegaan en heb haar toch nog kunnen tegen houden.
wendy had en heeft gewoon ons heel leven verpest en het was haar ook bijna gelukt om het gezin uit elkaar te krijgen.

het gaat nooit maar dan nooit meer goed komen tussen mij en haar zij zal het moeten bij leggen ik niet ik en men ouders probeerden er altijd het beste van te maken maar als wendy en alexander onder één hoedje samen spelen en leefde alsof ze op een eilandje alleen woonde in huis ging het ook niet meer ben echt blij dat ze uiteindelijk toch weg is nu is ze naar haar oma maar als er iets thuis gebeurt is gaat hij het toch nog altijd door vertellen tegen haar om ons nog meer zwart te maken, ik leesde altijd stiekem zen mails anders wisten we ook niets over hun twee, en ze hadden en hebben nu misschien ook heel veel ruzie samen, het is al veel keer uitgeweest.

hopelijk nu duidelijk :P :D
sorry voor het lange bericht maar het lucht op om dit hier neer te zetten

valkje-jacco

heej

Je zit nu egt in een rot situatie,

eerst was het je beste vriendin en nu nii. en dat komt als ik het een beetje begrijp door jouw broer..
maar ik weet niet wat ik daarop moet zeggen.

maakt niet uit hoe lang het verhaal is. je bent het kwijt en dat is het beste tog?

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Christine

ja die woont nog thuis ook daar ff iets over.

vrijdag toen ik net wou vertrekken thuis dacht ik dat ik nooit ging op tijd komen voor men bus, men broer zei dat heel kwaad vertrek, gisteren avond ik was tegen men mama bezig over de kat en hij zei ineens ga naar boven ik ben beginnen uitvliegen en ben heel kwaad naar boven gelopen en heb op dat moment nog patricia een sms gestuurd omdat ik zo fel aan het wenen was en had wel ff steun nodig, dankzij haar lieve woordjes ben ik dan ook terug in slaap gevallen daarmee dat ik denk ik zo slecht geslapen had omdat ik er heb over zitten piekeren ik was zo kwaad dat ik gisteren in men eigen zei dat ik thuis weg wou echt niet leuk meer zoooooo :(

Rianne

Als ik het zo lees word het tijd dat je broer het huis uit gaat. Hoe oud is hij eigenlijk?

Christine

22 jaar, ik heb echt zo de indruk dat hij begint te profiteren van men ouders, men mama maakt eten voor ons, wast nog altijd zijn kleren enzo dus hij heeft het makkelijk hij gaat terug naar school maar daar krijgt hij geld voor, kan op vakantie gaan met zen geld waar hij het ook vandaan haalt weet ik niet

Rianne

Misschien verkeerde vrienden? :(

Christine

rianne ik weet het niet soms kan hij zo lief zijn en soms zoo :censuur (sorry dat ik het hier neer zet) ik zie hem dood graag als broer dan maar als hem zo gaat zijn en blijven hoeft het voor mij ook niet meer, ik heb veel geduld maar als die op is gaat hij moeten oppassen en dat weet hij