5 augustus 2025, 18:04:27

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

@ gonnie: ik heb geluk in die vorige foto's daar stond een bloem! die stond daarstraks op tafel maar heb die moeten weg doen omdat ricky die in het oog had en wou er aan komen dus ja heb hem echt moeten weg doen.

@ Mitchell: ik ga proberen ook al met het slecht weer dat ze hier geven ga ik me toch zeker amuseren.

@ Valerie: het waren geen natte valkjes maar droge normaal ging ik natte valkjes trekken maar ja dit was ook mooi.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Christine
Een heel fijn weekend met mooi weer!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Christine

Riny mooi weer?????? sssssstttt hier in belgie is het mega slecht weer hopelijk aan zee al wat mooier ik hoop ik hoop ik hoop tja zo kan ik blijven hopen, ik zal het straks wel zien :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi CHristine,

Natuurlijk is mooi weer het lekkerst, maar aan zee is het altijd mooi. Een strandwandeling en daarna een warme kom soep is ook leuk!!!

Veel plezier!!! Groetjes Gerda

Christine

er is veel te doen morgen en overmorgen allemaal bekende gezichten ook van spoed misschien dat jullie dat kennen een ziekenhuisserie en nog veel meer zelfs is er vuurwerk aan strand morgen dus ik hoop echt om goed weer eigenlijk, dan is er zondag nog een parade en nog veel bekende gezichten dus ik ga lekker handtekeningen vragen ik weet niet wat ze er bij bedoelen dat winnie de pooh ook komt maar dat ga ik gaan uitzoeken en vooral foto's trekken dat komt dan wel op de eerste plaats en ik ga ook vragen aan men vriend of hij ook een paar van mij kan trekken

patty_dordtse valkjes

;D ;D ;Dhey lieverd  ;D ;D ;D

alles goed ?
met mij ook wel weer wat beter.
verliezen van een dierbaartje is nooit leuk maar ze is en zal me schatje blijven en in ged8te.
heb mooie foto geprint en neergezet met een veertje erbij geplakt.

dikke kus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

valkje-jacco

Citaater is veel te doen morgen en overmorgen allemaal bekende gezichten ook van spoed

hoi Christine,

ik kijk spoed altijd!! ::) ::) das egt een vette serie.. die taal is ook leuk...  :D

nogmaals prettig weekend

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik IK IK ben terug

ik heb me heel goed geamuseerd maar ben daarstraks ff ziek geweest men maag werkte niet na dat ik mosselen heb gegeten in de trein op weg naar huis ging alles weer beter en net een stevig bord soep gegeten, het hotel was heel goed buiten dat er veel lawaai was van boten die binnenkwamen (we zaten aan de have van oostende) en van een wenende baby en dan nog deze morgen om half vier van een zingende zatte vermoed belg ben niet zeker ik had wel ff schrik omdat ik dacht dat die in de kamer was zo dicht bij klonk die ;) :D :D

foto's zet ik misschien vandaag er nog op

Petra op het werk

Ha die Chris!

Fijn dat je het lekker hebt gehad? Een zatte Belg in de slaapkamer in je hotel? Zo dichtbij klonk-ie?  Da's inderdaad wel ff schrikken he? ;) ;D

En waarom hoor ik toch altijd die vreemde verhalen over mosselen? Het lijkt wel alsof niemand die dingen kan eten zonder ziekig te worden, maar toch worden ze steeds gegeten!  ;) ;D

Alles goed met je valkjes?

Ben wel benieuwd naar je foto's!

Groetjes,
Petra

Valerie

Mosselen? Bah! Zo'n viese dingen! Snijd die een keertje open en je zult ze nooit eten. Moet er niet aan denken!
Leuk dat je een fijn weekend had! Bekenden van Spoed gezien? Wie, vertel!! Ik vind dat ook een leuke serie, keek dat altijd, maar dat was op VTM ofzo eh, en dat kan ik hier niet krijgen.  :'(  ;)

Christine

ikke maar niet zo duidelijk

peter die jezus speelt :P

peter en papa

ikke en mama

dit waren ze dan aan de wolken te zien was het heel slecht weer ik heb nog een paar foto's maar die staan op men digi zal die er straks wel opzetten verder heb ik ook men een grote vlieger gespeeld meer zo een kite surfer vlieger alleen ietskes kleiner maar ja uiteindelijk sta ik alleen op die foto en die vlieger niet maar das voor straks.

wat die mosselen betreft ik had er super veel met zand in bah maar men papa heeft uiteindelijk meegegeten van men mosselen en toen had ik bijna geen enkel met zand al een geluk dat ik op dat moment daarna kon uitrusten in de trein en na een tijdje kon ik terug plagen en was ik weeral beter.

Rianne

Mosselen.... ik word al misselijk bij de gedachte!
Jammer van het slechte weer, ik ben liever met mooi weer op het strand!

Christine

ja zaterdag toen we aan het vliegeren waren wou peter niet binnen grr ik was kleddernat men broek, men pull alles gewoon men haar ook en dan die knopen uit men haar krijgen was niet om te lachen

Petra op het werk

Oehhhhhh, wat een slecht weer op de foto's!!!
Maar blij dat jullie er nog zo vrolijk onder bleven!

Christine

ja we bleven vrolijk maar ja het was nog tamelijk warm aan zee maar ja de koude regen verpeste alles :(