6 augustus 2025, 11:14:36

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

En dan zal het er bij bljven morgen de laatste dag op pc vrijdag nog een beetje helpen hier en dan in de namiddag op naar oostende voor het hele weekend ik weet niet wanneer ik hier nog iets in ga zetten. Misschien vrijdag nog iets oftewel maandag maar dat zie ik dan wel.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Ik hoop voor je dat je prachtig weer hebt.
Je valkjes zullen je wel missen en denken, waar blijft ze toch?
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

leuk dat je er iets inzet :-* ja dat is waarmaar ja ik kan hun niet meenemen ze zullen er toch niet veel van hebben dan alleen in het hotel blijven in een klein vervoerkooitjes dus ja dat gaat echt niet maarja ik ga ze toch maandag extra goed verwennen

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra op het werk

Lekker Chris, een weekendje ertussenuit! Het belooft toch mooi weer te worden dit weekend (alleen vrijdag minder), dussssss..... ga maar lekker genieten! Ik kijk al weer uit naar nieuwe foto's en filmpjes! ;D

Groetjes,
Petra

Christine

petra als je ff geduld hebt ik heb juist super mooie foto's getrokken van de twee slopers  :D

Christine

even lekker bij mama gaan zitten

wat heeft mama toch een heerlijke vinger

wat is een gsmzakje toch heerlijk

is dit een gsm

nog iets om te slopen vraag me af wat dit is

lekker hoog en droog

toch nog ff naast elkaar zitten

kijk mij nou eens zitten

Ooh nog iets om te slopen

dit kan ik nog uren doen

mag ik ook eens

ieder om de beurt

wat een mooie auto

Aah een krant om te slopen

een gsm zakje is veel interesanter

wat zit er onder dat glas

lekker wassen

ik zit op de auto

ela ik kan aan die andere auto

zie mij daar eens zitten

wat hebben we ons geamuseert we hebben gewoon aan alles gezeten en bijna op alles gezeten wat was dat leuk.

groetjes Jazzy en Ricky

Lin

Jeetje, wat veel fotos!! Maar zeker weten erg leuk. vooral dat ze samen op de foto staan.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

lin ik heb de helft genomen normaal waren het iets meer dan 40 dusss ja ze zitten niet zo veel meer bij elkaar alleen in de kooi en heb nog maals is gependelt maar deze keer met een ring en ja bij ricky vertrok het van heen en weer naar rond draaien ;D ;D :D :D

Rianne

Wat een fotoshoot! Is alles nog heel? ;)

Petra op het werk

Wat een superfoto's Christine, en zooooo veel!  :P
Wat leuk dat jouw valkjes autorijles hebben genomen! Enig zo met die autootjes!  ;D Lekker op ontdekkingsreis door het huis!

Groetjes,
Petra

Christine

@ rianne: alles is nog heel maar men mama heeft me aan ergens doen denken Flutty heeft ooit is een spiegel afgebroken maar helaas kan ik hier geen foto plaatsen omdat ik hem niet meer vind het was zo een spiegel met een plastic rand die hele rand is mooi kapot.

@ petra: ja ik had de indruk dat de auto een beetje begon te bewegen toen ricky erop zat zo een beetje rechtdoor rijden binnenkort mogen ze echt rijden met hunnen auto als ze het willen, dat ga ik hun gaan leren getitteld valkjes kunnen ook een rijbewijs halen  :P (als me dat ooit lukt :D)

Christine

toch slecht weer of niet???

zaterdag 
min14°c   max17 °C  zwaar bewolkt met lichte regen of motregen, of wisselende bewolking met regenbuien

zondag
min15°C   max19°C    zwaar bewolkt met lichte regen of motregen, of wisselende bewolking met kans op regenbuien

hopelijk is het zo erg nog niet

gonnie

Hoi
Cristine , leuke foto`s zo zie je ze niet vaak , al dat gesloop , hoe staat het met de planten  ? bij jullie , ik heb niet een onaangetaste plant meer staan,
En ik wil je een heel fijn weekend wensen met veel zon.
Groetjes Gonnie

Valerie

Wat een leuke foto's, Christine! Veel plezier op je weekendje!!! :)

valkje-jacco

hoi Christine,

Er zitten weer prachtige plaatjes van Jazzy en Ricky bij. Waqt zijn het tog een slopers.... ;)
veel plezier dit weekend ;D

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)