3 mei 2025, 22:59:41

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Linda ja ik bedoel jou :-[ als je een paar blz terug leest heb je me een heel goede tip gegeven over jazzy omdat ricky alleen nog eten kreeg

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: Lin op  4 augustus 2005, 15:02:06
Hey,

even twee dingen: ten eerste ik zet altijd de kleintjes weer elke avond in het  nestblok en dan tottdat ze het elke dag doen. Als de allerkleinste er niet uitkomt en vergteen wordt dan gaat het broedhok weg zodat ie er wel uit moet.

Ten tweede: bijvoeren is absoluut niet nodig hoor! Ze zijn goed op gewicht en je kan daar beter mee stoppen want anders beginnen ze niet elke keer aan de zaadjes.

Groeten, Lin

dit bedoel ik dus linda maar het was niet met het kleinste maar de oudste dus Jazzy werd niet meer gevoerd

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Oh nou dank je :) Wat aardig.

Veel mensen beginnen een dagboek en dan beschrijven ze alles als ze kleintjes hebben. Vaak vragen ze dan niet meer bij het onderwerp kweken of ik lees wat en denk dan te kunnen helpen. En aangezien veel kwekers niet alle dagboeken doorlezen en ik wel zo gek ben. Dan probeer ik graag te helpen.

Daarom heb ik bij mijn jongen destijds elke dag fotos gemaakt en zoveel mogelijk proberen uit te leggen zodat anderen ervan konden leren. Ik weet nog lang niet alles maar de basis wel.

en ja soms dan barst het van de spelfouten omdat ik snel naar een ander dagboek wil en ik geef altijd eerlijk mijn mening. En door die beiden dingen komt het vaak verkeerd over. Maar ik zeg wel eerlijk als mij iets niet bevalt.

Ik ben blij dat ik je af en toe nuttige tips kan geven!  ;D

Groeten, Lin

Rian

Hoi Christine.

Ben vandaag voor het eerst eventjes in je dagboek wezen neuzen. Heb nog lang niet alles doorgespit,..... is een beetje veel in een x  :o Maar ik kom zeker nog eens een keertje buurten  ;D Tot snel dan maar,

Groetjes Rian en Joey!

Christine

Linda het heeft me toch deugt gedaan en het heeft me op dat moment doen nadenken men broer zat toen echt op men kap als er iets fout ging dat het mijn fout ging zijn enzo ...

Lin

Alles is nu goed.. en we laten jou en je valkjes heus niet alleen hoor.

Christine

dit hoop ik dat ik nog veel steun aan dit forum zal hebben :D

Petra en Cheeky

Heee Chrisje,

Wat lees ik nu ineens? Zit je d'r een beetje doorheen? Als ik je kan helpen, hier, in de mail of op msm, zeg 't maar hoor meid! Ook ik heb altijd het gevoel gehad heel veel steun te krijgen van het forum en dat voelt GOED! Net alsof we hier gewoon met een vriendenclub zitten. Vandaar dat rotte appels ook meteen aangepakt moeten worden, want ik vind het een heel warm en fijn gevoel zo en dat moet zo blijven! Allemaal een valkjespassie als basis, maar verder kunnen we over van alles en nog wat beppen, toch?

Groetjes en kop-op!
Petra

Christine

ja inderdaad petra ik zit er een beetje doorheen maar moet mij erzelf weer zien uit te krijgen met of zonder hulp

Petra en Cheeky

Met een beetje hulp is altijd fijner.... (doet me denken aan het liedje: With a little help from your friends...)
Volgens mij zijn er genoeg mensen, incl. ikzelf, die met je meeleven! Moet goed voelen, toch?  :-*

Christine

:'( ja doet goed maar waar ik het nu nog moeilijker mee begin te krijgen is dat ik mijn vrienden ga missen ik begin het nu pas te beseffen ik vraag me af waarom niet eerder pfffffft  :'(

Petra en Cheeky

Soms heb je het gewoon zo druk dat je er niet bij stil staat en op andere momenten als je bv. anderen samen lol ziet hebben of zo, dan denk je er wel aan! Maarre.. ik kom anders zo wel ff op msn, dat praat wat makkelijker. Even mijn warme maaltijd afmaken, die staat nu te pruttelen....

Christine

Lin

Hey,

Anders kan je ook op de chatbox hier. Misschien komen er nog wel meer mensen dan.

Groeten, Lin