2 mei 2025, 08:51:16

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

neen henry men broer en men moeder zeggen dat het jaagt mij zo op op dit moment probeerd ricky erook uit te komen ik krijg het ervan dat die zo doen het geeft me echt geen goede moed meer :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Henry

ik dacht hier op het forum.maar hoe oud is je valkje dan?

henry

Christine

ze zijn er alletwee net uit Jazzy die er eerst uit is is 4 weekjes en 3 dagen ricky die er net uit is moet vrijdag vier weken worden

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Henry

nou ik denk dat ze nu proberen uit het nestblok te komen.want dat doen de meeste valkjes rond deze leeftijd.maar als ik het verkeert hebt dan krijgb je wel meerdere reactie hoor.maar ik denk dat ze dus nu tijd vinden om uit te vliegen.

henry

~Natas~

Hoi Chris,

Laat je niet gek maken thuis.
Het is heel normaal dat valkjes rond hun 4e week uitvliegen.
Ook al lijken ze zo jong, maar das heel normaal.
Als ze eenmaal uitgevlogen zijn, gaan ze proberen te vliegen en dat ga je nu krijgen.
Maak je geen zorgen, het is goed  :-*

Natas

Christine

ik laat ze doen het beste is me niet meer opwinden men broer daarnet aan tafel hij heeft me gewoon doen wenen omdat hij het zo zielig vind en omdat hij dat nooit zou doen en dit en dat ik krijg het er zo van was heel kwaad maar ja ik heb niet zo veel ervaring met kleine valkjes maar dit is echt wel leuk om te zien ik trek me er niets meer vanaan wat men familie hier van zegt maar hier nog een mooie foto van Ricky dit heeft hij alleen gedaan:

zo stoer en zo lief

Christine

Ik weet het natasja toch maken ze me zo ongelukkig  :( ik dacht dat ik wat meer steun van hun ging krijgen, men broer kan heel lief zijn maar soms kan ik zijn ogen wel uitkrabben (nog zacht uitgedrukt) maar Ricky wil ook zelfstandig worden dus twee ineens is wel mooi meegenomen.

♪ Marlies

Hey Christine laat je niet gek maken door je broer, die wil je gewoon op stang jagen. Laat hem maar l*llen. Je valkjes komen er toch uit als ze daar aan toe zijn. Zitten ze bij jou binnen of buiten?
Als ze bij mij uitvliegen en ze blijven op de grond zitten dan zet ik ze 's avonds terug in het nest. Maar ja bij ons zitten ze wel buiten. Als ik dan zie dat ze goed kunnen vliegen dan laat ik ze doen.

Sterkte met die broer van je . ::)
Groetjes Marlies

Christine

Marlies ze zitten binnen lekke warm dus ja als Ricky vandaag nog van de deksel van het nestkastje gaat op de bodem van de kooi dan doe ik het nestkastje weg gedaan voor dit jaar dan kan fien nog voor haar klein zorgen en dan is het gedaan met kweken voor dit jaar volgend jaar opnieuw en nu hopelijk twee mooie goede nestjes van hun.

gonnie

Hoi
ook ik heb mijn laatste valkje met 5 weken oud al thuis gekregen , nog klein en bijvoeren maar het is gelukt dus met 4 weken uitvliegen kan mijns inzien best wel kloppen.
Groetjes Gonnie

Christine

Ricky is er ondertussen al terug in gegaan ja wat wil je zo alleen op die deksel dan maar er terug in (het is tamelijk hoog vanaf daar)

Christine

Ik heb zo de indruk dat flutty schrik heeft van jazzy ik weet niet waarom maar het is toch zo

Christine

Jazzy zit terug in het nest ze begon koud aan te voelen toch haar veertjes dus ja nu kan ze lekker nog slapen bij ricky en morgen als ze er alletwee inzijn doe ik het weg.

Christine

Baasje zegt dat ik al heel flink ben. Gisteren ben ik uit het nestje gegaan en 's avonds heeft ze me er terug ingezet maar ja deze morgen wou ik er al weer uit en nu zit ik bij mama en papa van zaadjes te eten heb wel net men papje binnen van baasje omdat ik toch nog op men gewicht zou moeten geraken ik weeg nu 80 gram. het gaat voor de rest goed met mij baasje heeft foto's van mij en ricky getrokken maar omdat haar broer op de pc is kan ze die er nog niet op zetten (beneden op pc) . nog eventjes en men broertje/zusje komt erook uit gisteren is ie op de bovenkant van het nestblokje gaan zitten best wel mooi om te zien maar hij viel er telkens terug in wel grappig.

Kroeltjes Jazzy

Christine

Ik heb een heel deel foto's gemaakt vandaag ik zal bij elke foto iets kleins bijzetten.

FF posseren

Toch een lekker kroelmomentje.

Fien en Jazzy

Jazzy en Fien

Jazzy en Ricky in handdoek

Ricky en Jazzy in handdoek

Jazzy helemaal verstopt

Jazzy ff wegen: 80 gram

Nog is een foto van in de weegschaal

Jazzy mooi op de bodem

Waar ben ik? (Jazzy)

Wat ben ik moe

Jazzy tegen bel

Kijk ik probeer al alleen te eten

Lekker verstoppertje spelen

Lekker verstoppertje spelen

Lekker wegen ik woog 100gr

Ricky op de nestkast

Ik mag niet vallen

Dit waren wij voor vandaag
Kroeltjes Flutty, Fien, Jazzy en Ricky