12 mei 2025, 02:36:16

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Valerie

Hey, keileuk, Christine!!!
Leuke naam, Ricky.  :P
Ga je morgen nog naar zee? Hopelijk blijft het droog.
Lieve foto!! :)

Christine

ja ondanks alles ga ik toch naar zee maar dan wel zonder haar spijtig genoeg maar ja het kan gebeuren.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Christine,

Ik heb me bij m´n nestje rot gelachen om dat blazen,. zo klein en dan al zo´n grote mond,. haha Gaat als de oogjes even open zijn vanzelf over hoor en wennen ze vanzelf aan je,.

Wat jammer dat je vriendin niet kon komen,. Maar dat halen jullie vast een keertje in toch?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

ja kirsten normaal binnen twee weken maar ik ga ook morgen naar sea life center in blankerberge dus daar ga ik een paar foto's van trekken is iets anders dan vogels ;D.

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Veel plezier morgen.

Ik vind het erg leuk om te lezen hoe intensief je alles beleeft en dit over weet te brengen bij ons. Je geniet er echt van!! Heerlijk dat je vakantie hebt en het ook allemaal kan meemaken.

Groetjes Gerda

Christine

ja gerda tja als ik nu geen vakantie had was dit allemaal een grote ramp geweest! wie gaat er dan jazzy en ricky hun nodige hoeveelheid knuffels bezorgen, men mama heeft er schrik van om ze te pakken omdat ze zo klein zijn, men papa weet ik nu al die houd zich er niet mee bezig maar ja zo blijven we bezig

Rianne

Christine

hihi thx  :D het was een hele toffe dag zee, ik had echt verwacht dat het koud ging zijn maar mijn schouders zijn goed verbrand en het water was vrij warm. we hebben er veel rondgelopen ik denk dat ik maandag foto's ga plaatsen want zit nu bij mijn vriend op de pc. toen ik thuis was waren fien en flutty super blij om mij te zien, voor dat half uurtje dat ik thuis was heb ik toch ff kunnen genieten van de blazende Jazzy en de piepende Ricky :D. men vriend heeft Jazzy ook ff mogen pakken :).

Christine

10 juli 2005, 22:51:45 #338 Last Edit: 10 juli 2005, 22:56:18 by Christine
ikke paar foto'tjes getrokken maar blijkbaar mocht je geen foto's trekken in sea life center maar heb er toch eentje genomen :P:

normaal zou je een bruin zeepaardje moeten zien:

en deze vind ik super prachtig en dat is de zee met mooie grote golven.

het was heel goed weer aan zee en ook tamelijk warm als men vriend zijn zwemgerief bij had waren we gaan zwemmen, ik had een bikini ginder van hem gekregen dus ja ik moest hem alleen maar aandoen maar omwille van men vriend heb ik het toch niet gedaan. Rond de middag was het strand vol met mensen en waren er al veel aan het zwemmen dus ikke kreeg ook een beetje de zwemkriebels. Dus dan maar met onze voeten in het water en zo een romantische strandwandeling gedaan en het water was heel warm. alleen vond ik het spijtig dat ik de zonsondergang niet heb kunnen zien omdat we al rond half zeven 's avonds onze trein terug moesten pakken.

ik weet niet echt hoe het met Jazzy en Ricky gaat, volgens men mama krijgt Jazzy meer eten dan Ricky maar zou Ricky's krobje is moeten zien voor ik verder iets kan zeggen en nu maar hopen dat ie eten krijgt

Paul

Hoi Christine,

Vaak word de oudste het meeste gevoerd dus blijf even in de gaten houden of de jongere ook nog wat eten krijgt ook al is het minder meestal redden ze het dan toch wel hoor.
Misschien is je zeepaardje zo iets duidelijker ik zie hem in elk geval duidelijk zitten :)

Groetjes, Paul

Christine

eh dat is de exacte zeepaard dat ik heb gezien :D bedankt paul.
ik heb daarjuist die twee klein schattekes nog is gepakt wat mij eigenlijk opvalt is dat Jazzy precies kleine veertjes krijgt aan zen vleugels van binnen zien ze grijs aan de buitenkant precies geel wit achtig.
ricky wordt ook nog gevoed dus is er blijkbaar toch geen probleem

Christine

trouwens hoe maak jij die lichter???? nu zal mijn moeilijkheden simpeler worden voor donkerere foto's lichter te maken maar eerst moet ik weten hoe dat moet :P

patty_dordtse valkjes

hoi,

ik zag het toevallig en ik dacht laat ik hem ff lenen .

hier heb je hem weer trug

groetjes mama baby valkje
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Christine

ik ga nu weeral mijn vraag is moeten stellen aan jouw :P met welk programa is dat gedaan????

patty_dordtse valkjes

hoi,

sorrie had het dan denk ik toen niet gezien haha.

met photo filtre iedergeval.

gr,mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website