25 april 2024, 04:26:51

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

hallo fien en flutty hier.
baasje heeft ons vandaag nog nekeer laten vliegen  ;D.
wij waren heel blij en dat zag je dan ook aan ons  ;).
ik moest flutty de hele tijd nadoen en het liefste vanal trek ik aan touwtjes. ja als fien gaat vliegen vlieg ik ook, ik weet niet of dat normaal is maar ja we achtervolgen mekaar heel graag meestal doe ik voor wat fien moet doen en ja het resultaat is er fien doet me na ;D ;D.
baasje heeft weer is foto's hier is een foto van mij wanneer ik op de kast zit, ik zit naar een gekleurd glas te kijken.


baasje heeft nog eentje getrokken met ons allebij.


Na die foto's hebben we nog naar gsm-geluidjes geluisterd tot plots dat fien ging vliegen.
ja ik ben gaan vliegen maar jij vloog me achter na en wat gebeurde er flutty?
ja fien is tegen de kast gebotst en baasje zag me niet meer omdat ik ergens achter zat maar zat nog veilig op de kast fientje zat op de grond bijna in de katteneten  :o :o.
we waren alle twee verschoten en natuurlijk ons baasje haar mama had schrik maar baasje had ook schrik het is te hopen dat we er niks van over houden want fientje was er ff niet goed van.
ja ik kan beter vliegen als flutty maar minder rap landen als hem maar een paar weken terug had flutty hetzelfde voor dus ja nu staan we gelijk  ;D ;D.
daarna heeft baasje ons terug in het kot gezet.
ja ik was eerst fien durfde niet van een spiegel af  :D.

groetjes flutty en fien.


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hahaha altijd het hoogste plekje uitzoeken he??

Christine

ahja eh wij zitten altijd hoog en droog maar willen er nooit vanaf.

ja fien en flutty zijn twee zottekes  ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

baasje wou daarstraks nog mooie foto's van ons trekken maar helaas de batterijen van de camera was plat anders hadden jullie er nog meer gezien van ons hoe wij daar hoog en droog zitten, het liefste waar ik op zit is op de luster maar fien probeert dan meestal naast mij te zitten maar dat wil ik niet omdat ik dan meestal tegen de lamp aantik en begin te fluiten  ;D.
de laatste tijd zijn wij veel bezig met het nestkastje in en uit te gaan.
baasje probeert dan door het sleutelgat te kijken maar dat hebben we door fien zeker die kijkt dan in die richting.
ja flutty kijkt dan ook als ik kijk.
maar als ik het nestkastje in ga wil fien ook maar ik blaas dan naar haar en als ik het nestkastje in ga mag ik er ni meer uit van flutty, flutty weet ook niet wat hij echt wilt  ;D ;D.
maar toch zijn we verzot op mekaar.

flutty en fien

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

op dit moment sta ik weeral kippetje maar flutty weet precies niet wat hij moet doen en doet dan ook twijfelachtig tegen mij.
ja fien das waar vorig jaar toen jij er niet wat heb ik het op men stokje gedaan en baasje zei altijd sebiet doet het pijn.

flutty en fien

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Ik bedoelde dus dat als je wel moet voeren en je nog op school zit dat je wel zeker weet dat je moeder dan om de zoveel uur wil voeden. Maar als zij dat wil doen is het geen probleem. wat een leuke fotos heb je gemaakt. Kan je mooi zien hoe kippetje eruit ziet. wat leuk dat ze zo met elkaar opschieten echt een lief stelletje.

Groeten, lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hallo Fien en Flutty,

Jaja het gaat lekker daar.
Wanneer gaat nou het echte werk beginnen  ;D
Ach ja leuk is dat he, hoe hoger hoe beter des te moeilijker wij te vangen zijn.
Nou baasje hoe kan het nou zijn dat je batterijen leeg zijn, nu staan we weer niet op het forum  :P
Leuke foto's weer.

Groetjes,

Natas en |Joepie

Christine

ja normaal heb ik nog reservebattereien maar die zijn zoek daarmee dat ik de bat heb opgeladen en normaal heb ik binnenkort terug foto's ja bij fien en flutty blijven het serrieuse werk precies stil, maar ja fien zit de laatste tijd veel kippetjes en ja flutty jaagt fien dan weg waarschijnlijk omdat hij schrik heeft of niet weet wat hij moet doen

ik ga jullie laten zit nu in school

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

fien en flutty hier nog is.
ja tara we amuseren ons maar we vragen ons ook zelf af wanneer het serrieuse werk begint maar baasje is nog al ongeduldig dus ja zij zou beter ons de tijd geven maar ja de mama van haar is mij ook niet min, ze zorgt heel goed voorons en wanneer we buiten mogen trekken we onze plan en luisteren we niet naar haar  ;D.
toch een beetje stout van ons sindsdien mogen we alleen buiten wanneer christine er is.
nu verder nog we gaan nog veel het nestkastje in en ik sta nog veel kippetjes, en ik kan heel mooi fluiten al vind ik het zelf maar ja fien trekt zich daar niet veel van aan en ik blijkbaar ook niet want wat moet ik dan doen? christine kan het me toch niet voordoen? de tijd komt nog wanneer we ooit is aan het serrieuse werk beginnen.

tot zover fien en flutty  ;).

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

fien en flutty hebben precies beetje actie in huis gebracht ze zijn alletwee tesamen in het kot geweest en heb fien hare staart een beetje uit het kot zien hangen dus ja flutty zag ik niet waarschijnlijk komen ze nu echt goed met elkaar over weg, wie weet wat er gebeurt.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,


Nou dat is dan wel weer spannend. Het begin is er dan.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

blijkbaar wel ik heb daarstraks met mama gesproken en fien zit al de hele tijd in het nestkastje dus ja ik weet niet wat er nu aan het bebeuren is, het is dus nog afwachten. we hebben ze misschien niet zien paren omdat we er niet constant bij zijn  :D.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

eerst gaat het mannetje het broedhok inspecteren dan gaat het vrouwtje erin. binnen twee weken na de paring kan je eitjes verwachten.Maar ja dat hebben jullie niet gezien. misschien is het ook wel vals alarm. Gewoon vaak water verversen en genoeg fruit, eivoer en zaad geven en de langer het licht aan.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

fien is sinds vandaag broeds heb het deze keer zelf gezien ze zit in het nestblok, als je gaat kijken beweegt ze raar en blaast ze verschrikkelijk en ja namelijk door tara weet ik het ook dat ze broeds is wat ben ik blij mijn maand kan niet meer op eerst kalkoenenjonkie's en dan valkeneitjes.
dit is echt de tofste maand van men leven allé ni helemaal maar kom ;D ;D.
toch ben ik fier op flutty die nu ongeduldig zit wachten op z'n vrouwtje en hij laat het ook merken door ongeduldig over zijn schommel te lopen en hard te schreeuwen.

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Soms kan je aan gedrag merken of ze gepaard heeft en eitjes dus bevat. Mijn pop is normaal heel lief totdat ze eitjes heeft dan valt ze je de gehele tijd aan. Probeer je niet helemaal te verheugen op de jongen. Misschien is het wel vals alarme en als de jonkies er zijn gaan er vaak ook wel eens een/enkele dood. Hou dat wel in je achterhoofd, dan kan je er rekening mee houde. Maar we gaan er niet vanuit.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)