23 juli 2025, 12:37:33

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

ja het heeft gele dons maar op de foto's is het erg onduidelijk maar is goed dus eerst eivoer en dan zaad zal ik morgenVROEG  ;D geven aan hun ik vind het vooral schattig wanneer het gevoerd wordt flutty en fien hunne bek amai ik zou het zo willen afwassen  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

4 juli 2005, 19:18:51 #286 Last Edit: 4 juli 2005, 19:23:58 by Christine
Linda van waar weet je dat allemaal??? heb je er zelf ervaring mee gehad? met het voeren enzo

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

ik weet nog toen ik in het begin Flutty had ik wou zo graag een popje dus ja dat heb ik nu ook en wou dolgraag kleintjes  ;D al mijn wensen en dromen komen echt in vervulling ik voel me zo gelukkig met Jazzy het heeft nu eigenlijk meer een verantwoordelijksgevoel gegeven omdat ik er voor moet zorgen dat Flutty en Fien alles tot hun beschikking hebben, het begint me nu pas echt door te dringen hoe lief zo een klein kan zijn ik kan het nog altijd niet geloven dat Flutty en Fien ook zo klein zijn geweest :-[

Rianne

Christine

Christine

men broer zag de foto's ik was boos omdat hij Jazzy lelijk vond maar toen hij Jazzy zag tussen Fien en Flutty keerde hij ineens om zo van ooooh hoe lief tussen Fien en Flutty ik vind dat hij niet op het uiterlijke van Jazzy mag inspelen ze is nog maar twee daagsjes oud is wel normaal dat het er zo uit ziet

Christine

met Jazzy gaat alles goed allé dat hoop ik toch fien is nog altijd niet van het nest afgekomen en flutty mag het nest niet in want hij vliegt terug buiten waarom weet ik niet het zou wel kunnen dat er nog eentje is geboren wat normaal vandaag moet komen het zou kunnen dat het dat is want fien heeft nog altijd niet gegeten sinds gisterenavond

Christine

met Jazzy is alles inorde heb haar juist nog is even gepakt ze is volgens mij gegroeit maar ik zie dat nu niet echt omdat ik de hele tijd haar al gezien heb haar krobje is goed gevult

Christine

Ik ben kleine Jazzy geboren op 03/07/05 wow dat is 2 dagen geleden amai.
Mama en papa zorgen heel goed voor mij, maar dan is er nog iemand. Iemand die me altijd graag pakt ik zou echt nog niet weten wie het is want mijn oogjes zijn toe.
Mama en papa voeden me heel goed, ik piep heel erg hard als ik eten wil en natuurlijk als ik eten krijg piep ik ook.
Maar ik vraag me af wie er altijd mij oppakt ik zou blij zijn als mijn kleine oogjes nou eens zouden open gaan dat ik tenminste toch iets van het leven kan zien. Ik vind op dit moment wel dat ik een lekker lui leventje heb. Ik moet niets doen voor mijn eten zelf te zoeken, een klein piepje volstaat al en ik krijg eten :D.
En ook voel ik me best wel heel kaal het lijkt precies alsof ik geen veertjes heb, zelf spartel ik veel en ben ik druk in de weer om een beetje warmte en steun te zoeken. Ik ben blij dat er nog twee eitjes (of is het iets anders) bij mij ligt om mijn koppie op te steunen.
Ik weet verder nog niet echt veel te vertellen dus ga ik het hier maar bij laten.

vele groetjes en dikke knuffel van Jazzy

Valerie

Leuk verhaaltje.
Enige foto van Jazzy?
Ga je Jazzy houden?

Christine

een pagina er voor misschien van kleine Jazzy ja ik ben vanplan om het eerste nestje van fien en flutty te houden en misschien ook één van het tweede ofzo waneer het ander eitje niet uitkomt maar dan ga ik nog twee andere bijkopen binnen een jaartje ofzo ik ga nog zien als ik dat ander kot heb, normaal binnen 5weken maar eerst moet alles inorde zijn, garage opgeruimd want anders kan dat kot niet op dezelfde plaats waar het ander kot nu staat het kot is pas nieuw maar niet aangepast voor twee valkjes wat normaal niet echt te bedoeling was tot we begonnen te zien dat flutty aan het wippen was op zijn stokje vorig jaar :D was zo zielig om te zien

Gerda

Hoi Christine,

Wat leuk dat je Jazzy zelf aan het woord laat. Die heeft al heel wat te vertellen zeg!! Dat wordt een lekker eigenwijs valkje!!!!
Leuk om het te volgen. Veel plezier met ze en verwen ze maar lekker (pa en moe ook hoor!!)

Groetjes Gerda

Christine

ik vind het heel spijtig dat ik men fien en flutty niet zo kon bezig zijn toen ze nog klein zijn, ik stel me nu echt super veel vragen die nooit opgelost zullen geraken: wie hebben ze groot gebracht, wat is hun verleden, wie waren de ouders van hun.
bij Jazzy kan ik al die vragen beantwoorden en dat mis ik echt bij die andere twee :(. maar ja ik probeer nu zo lief mogelijk te zijn tegen kleine Jazzy. want wie weet wat er van komt ;D waarschijnlijk wel een klein zotteke net zoals Jazzy's baasje. Ik hoop van niet want dan mogen we oppassen ;D

Gerda

Hoi Christine,

Ik ken dat wel, van mijn drie valkjes is er eentje komen aanvliegen, hij had geen ring, dus ik weet verder niets van zijn verleden.
Nezumi heb ik bij een gezin vandaan waar hij erg bang is geworden, geen tijd en aandacht werd er aan hem gegeven en twee kleine kinderen die de veren eruit rukten. Hij had wel een ring om en ik heb de kweker weten te achterhalen. Ze wisten dat hij geboren was in de voliere, vader wildkleur, moeder lutino.
Maar van Grisha weet ik alles: ouders: Ayla en Tiamo (van Lin), Pleegouders: Peppie en Kokkie (van Paul), opgevoed door Paul tot een schatje.

Geniet er maar lekker van om Jazzy te zien opgroeien!!!

Groetjes Gerda

Christine

dat ben ik ook vanplan dus ja ik heb deze morgen toch nog is de kans gehad voor ze te knuffelen maar ze was koud en haar krobje was niet gevoed, een half uur later werd ze gevoed dus alles was inorde ik ga het beste geven voor Jazzy super tam te maken en ben wel blij dat ik twee maand schoolvakantie heb dan kan ik Jazzy extra goed in de watten leggen. Ik moet zorgen voor vers eten dus men ouders hebben geluk dat ik niet weg ben :D