19 april 2024, 12:52:52

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes chistine

chocolade eet ik meestal niet zoveel maar trienke zat gisteren wel aardbeien te eten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kwijl kwijl als er iets is wat ik erg graag lust dan zijn het wel aardbeien hoor  :P

groetjes marilyn

valkje-jacco

nog 1 dag en alles gaat tot nu toe goed!!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Marilyn aardbijen eet ik ook doodgraag!!

Mitchell alles is inorde voor morgen! We zullen je wel zien aankomen en als je het niet vind laat me iets weten!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Urban Leopard

Veel plezier met z'n tweetjes en de valken :)

Hmm, snoepen, nou dan liever chocola dan aardbeien voor mij hoor. Of je moet het combineren, erg lekker, smelt een beetje pure chocolade en dip daar de aardbei in, da's erg lekker  ;D

Christine

Cor?? of is het Petra?? maar doet er eigenlijk niet toe!! Gewoon een dikke  :-* van mij krijgen jullie!!
Mitchell is ondertussen hier, de valkjes hebben kennis met elkaar gemaakt en dat is echt lachen! Jacco vliegt de hele tijd naar de kooien! Nu heb ik voor één dagje 9 valkjes! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline



9


Is de Fallow er al dan??

Veel plezier samen, zo zie je maar, jullie hebben je helemaal voor niks zo druk zitten maken, het is prachtig weer!!  ;D


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Caroline kijk ander dagboekje :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Jaja Kalkoen is bijna op :o iedereen heeft veel gegeten alleen jammer dat Mitch ziekjes was! Tja wat wil je als je veel te weinig slaapt voor je op bezoek komt met iemand :P Voor de rest hebben we veel gelachen en normaal gingen de grootouders van Mitch naar Leuven maar ja ze bleven gewoon lekker hier!! Ze hadden zo veel te vertellen mijn ouders en hun! Over bijen, planten, kippen, kalkoenen etc! Veel te veel om op te noemen! Zelfs over zelf wijn maken :o Tot ik de valkjes buiten liet :o wat waren ze rot verwent!! Zelfs Nicky begon ineens van kroelen te houden ::) Jaja raar beestje!!
Ik zal het zo zeggen het is voor herhaling vatbaar geweest!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

fijn dat alles zo goed is verlopen  :D en dat de valkjes ineens wel van kroelen houden tja er waren handen genoeg hé  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 30 januari 2006, 16:26:55
hoikes christine

fijn dat alles zo goed is verlopen  :D en dat de valkjes ineens wel van kroelen houden tja er waren handen genoeg hé  ;)

groetjes marilyn

Normaal houdt Nicky niet van kroelen! Bij vreemde mensen laat hij niet makkelijk iets toe! Al is het een uitzondering ik heb hem echt kunnen bewonderen! Maar hij liet wel merken wanneer je moest oppassen of het was hap!! 8)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

er zijn altijd uitzonderingen hé  ;) als je valkje een persoon graag heeft zal hij zich makkelijker door die persoon laten kroelen ook hé

groetjes marilyn

Christine

Jaja dat is misschien wel waar :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

peterke25

 :D hey iedereen ja het was gisteren heel plezant hoor lekker gegeten en vel gelachen hoor en twas ook een vliegfestin met 6 valkjes die allemaal vlogen  :D groetjes zo ne dag mag herhaald worden :-*

valkje-jacco

hoi iedereen,

het was inderdaad zeer gezellig en mijn opa heeft zeer veel gemeen met jou vader Christine !! als het an hun kag zaten ze om 12 uur s'nachts nog te praten haha

ik ben nou weer beter grrr haha

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Wilma1

Heeeeee, ik moet jou eens ff naar boven halen, je zakt veel te veel  ;D ;D ;D.....komt dat nog door die lekkere kalkoen in het maagje  :D....die was veel te zwaar...we hadden toch moeten komen meeeten  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3