1 augustus 2025, 15:59:42

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Christine op 15 november 2005, 15:36:33
Foto's maken wordt een echte verslaving! Zelfs men broer kreeg ik op de foto en dit gebeurt niet dikwijls! Kijk maar!

Onze dromenvanger

Onze heksen

Peter zijn dieren mochten ZEKER niet ontbreken! Hij zet wel zelf de naampjes erbij.

Haha Riny toch  ;D lees eens de teksten boven de foto'tjes ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Zie je wel ik wordt oud.
Een oma zonder kleinkinderen.
Ik zal mijn bril eens poetsen.
Groetjes Riny

Christine

Riny je helpt men mama aan iets denken! Die moet haar bril DRINGEND kuisen ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

peterke25

:) helaba iedereen mijn grasparkiet heeft van gsteren haar eerste jongske nu moeten er nog 4 eieren uitkomen . maar het is afwachten . van die hawaiganzen heb ik jammer genoeg nog geen kleintjes gehad ze zijn zeker 6 jar oud en het vrouwtje broed maar de eieren komen nooit ni uit  :( maar ik zie ze in de lente wel paren ik vin het wel jammer da er geen kleintjes nooit komen ofwel is een van de twee ni vruchtbaar ofwel kan ze haar eieren ni tegoei verwarmen ik ga volgend jaar is proberen met ze in de broedbak te zetten veel groetjes :-*

Riny

Hoy Peter
Bij ons is het precies hetzelfde.
Ze broeden prima en het mannetje waakt erg goed over het vrouwtje maar jongen ho maar.
Heb je nog meer soorten ganzen?
Groetjes Riny :D :D

peterke25

hey riny nee da zijn de enigste soort ganzen da ik heb ,ik heb wel veel soorten siereenden maar in de toekomst ga ik wel nog ander soorten ganzen houden as ik aleen woon samen met christine dan zetten we een heel grote voliere met valkparkieten in en nog ander vogels en dan hou ik ook nog veel siereenden en sierganzen nu ben ik op zook om bij mijn oma twee zwanen te zetten ik ben nog aant twijfelen tussen zwarte zwanen en van die leuke trompetzwanen zoals in avifauna maar da gaat nog wat wachten tot het een beetje bekoel is met die vogelgriep groetjes

Riny

Hoy Peter

Morgen zal ik voor jou foto's maken van onze zwanen.
We hebben witte knobbelzwanen en zwarte zwanen.

peterke25

:D :D ho dank u hebt ge soms kleintjes van de zwarte en witte zwanen en verkoop je die dan groetjes

Riny

Hoy peter
We hopen volgend jaar jongen te krijgen.
Maar hebben pech gehad dat steeds voor ze geslachtsrijp werden er eentje uit viel.
Groetjes Riny :D

peterke25

:) ho oke dan veel succes dan voor de lente  :)

Christine

Dat wordt hier leuk!! Ondertussen ben ik thuis van te babysitten! het was weer heel leuk! De 23ste verjaard steven en heb een cadeau'tje gekocht voor hem het is een mooi knuffelbeertje met een blauw jasje met kapje aan! dan de 13de december verjaard Bart voor hem heb ik een blauw dolfijntje gekocht! echt iets voor die twee toch! ik heb ook al gezegd dat ik iets voor hun heb en ja de hele tijd kusjes en knuffeltjes geven en ik mocht niet weggaan ik moest bij hun blijven tot ze slapen! echt schatten van kinderen.

Verder valt het wel mee met mij. Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen omdat ik benieuwd ben was michell allemaal gaat zeggen ::) en doen want ja ik kan men nek nog altijd niet goed voor 100% bewegen!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Christine
Ook van mij veel sterkte gewenst,en maak je maar niet te zenuwachtig.
Ik duim voor je dat het allemaal meevalt.

Valerie

Citaat van: Riny op 15 november 2005, 15:57:37
Hoy Christine
Nu weet ik nog niet van wie de Hawai ganzen zijn .
Groetjes Riny :D

Van de mensen uit Hawaii? ;D

Christine

Haha het wordt hier echt wel leuk neen die ganzen waren van peter maar ja riny haar bril was vuil vies ::) daardoor kon ze het niet lezen maar meestal zet ik zinnetjes boven men foto's ;D