1 augustus 2025, 16:00:52

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Roosje

Leuke film! En vooral jacco mocht ook niet ontbreken, wat een leuk beest :D

Christine

Nee niemand mocht er ontbreken maar heb wel de indruk dat peter er niet opstaat tja een cameraman kan ik niet altijd filmen he! volgende keer laat ik je een andere zien! nu ik weet dat het werkt kan ik ook onze douchefilm van de valkjes hier op zetten toen jazzy en ricky nog echte ukkie's waren!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Zooooo, da's een megagrote film zeg, maar wel erg leuk!
Goed gedaan jullie drietjes!

Groetjes,
Peet

Tara

Kon niet helemaal kijken, moet gaan werken :'(
Maar Christine, vanavond na 't werk kijk ik nog!
Kus :-*

Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

ha cristine

Nee das waar je ken me niet goed genoeg .. maar die smilies zeggen toch wel genoeg denk ? :P

En ik kijk ff filmpie .. zag een bekend bord Heimanswetering  fietste ik langs naar Avifauna  ;)
zie die gevaarlijke beesten ook weer de trompetters.. en ook dat jullie in de speeltuin geweest zijn .. ben ik daar vroeger veel geweest zeg  :)

Jammer dat we mekaar eigenlijk niet gesproken hebben .. maar wie weet komt dat de volgende keer wel  ;)

Groetjes Aad

Christine

Wij bekeken elkaar alleen vreselijk raar! Ik had de indruk dat we elkaar wel kenden maar dat er iets ontbrak om iets te zeggen tegen elkaar! maar ja in die speeltuin waren ook botsauto's de helft van de tijd zaten we daar! ;D We zullen elkaar zeker en vast nog eens beter leren kennen! :-*

aad

Christine

Nee vooral niet hoor! Eerlijk gezegt hoorde ik je naam en zocht meteen je gezicht bij je naam maar ja ik heb je toch gevonden want stond heel dicht bij je! op een bepaald moment toch ;D

aad

pfffffff   en dan je mond niet open doen ??  maar ik ga  hier niet verder hoor lijkt wel chatten  ;D ;D

Christine

Liever chatten op msn!!! misschien dat je dat hebt haha neen laat maar als je niet wilt!

Ik heb een paar foto's van de beessie's getrokken van peter ook zen grasparkietjes eentje op nest! met 4of5 prachtige eitjes! ik hoop dat die rap uitkomen want dan kan ik terug foto's maken van de jonkie's

~Natas~

Hey Chrisje,

Ik heb jullie filmpje ook op mijn gemak bekeken nu.
Tis inderdaad erg lang, maar wel leuk om het weer terug te zien.
En ik heb Jacco ook gezien, echteen COOL beestje man.

Valkengroet,

Natas

stich

hallo chrisje

kan jij me zeggen waar dat het filmpje
           te zien is dan kan ik het ook is bekijken
           als het mag of mogelijk is

groetjes stich
groetjes stich

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Tara

Hoi Christine,

is wel 'n mooi filmpje hé,
heb je dat trouwens met een digitale camera gemaakt?
Heeft wel 'n mooi effect zeg!

Groetjes, Tara :-*