1 augustus 2025, 16:00:33

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

trienke

hey chris

wat gemeen van die andere schoolgenootjes, vind het echt gemeen om jou te pesten. Je hebt genoeg aan je hoofd

ik wens je beterschap

wordt maar snel beter

ps als je in de buurt woonde kwam ik even op zieke bezoek ;)

groetjes Trienke

Christine

Trienke nu dat ik met je op msn zit voel ik me ook stukken beter hoor! en vooral met op de achtergrond jazzy die roodkapje leert fluiten wel grappig maar vooral heel lief!! hij begint nu ook te ruien maar heeft er schijnbaar geen last van oef al een lastje minder hoor! ricky is nog altijd heel stil, tosca heeft ook haar eerste pluimpje verloren!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi christine

wat leuk dat jazzy roodkapje fluit ;)
tja dat ze hun veertjes verliezen is soms jammer, maar soms ook leuk, nu weet je wat het zeker gaat worden.

groetjes Trienke

Christine

ja tosca, miko en jazzy

tosca: popje
miko: mannetje
jazzy: mannetje

maar van ricky ::) normaal een mannetje!! dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen het is en blijft een stilletje!! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

9 november 2005, 12:43:09 #1954 Last Edit: 9 november 2005, 12:45:31 by Riny
Hoy Trienke en Christine
Weten jullie wat ik vindt??
Dat jullie 2 wel eens heel goede vriendinnen zouden kunnen worden.
Allebei dezelfde hobby en allebei prachtige meiden.
Ik heb Trienke wel eens horen vertellen dat ze niet zo veel vriendinnen heeft.
En dan kan Christine misschien ook beter die meiden die haar vriendschap toch niet waard zijn of haar vriendschap niet waarderen achter zich laten.
Groetjes Riny(die zich er misschien wel niet mee moet bemoeien ,maar die het goed bedoeldt) :-* :-* :-*

trienke

Riny

Hoy Trienke en Christine
Ik heb door de valkjes een vriendin over gehouden die ook aan de andere kant van het land woont.
Dat gaat prima je hebt msn. en je kunt bv 2x per jaar een wekendje of een dagje naar elkaar toe.
Een weekendretourtje valt wel mee in de prijs en jullie hebben ieder maar een keer per jaar de reiskosten.
Zo doen wij het ook en als je elkaar dan ziet is het dubbel feest.
Groetjes Riny   :-*

Christine

ik zit zo fel met trienke te lachen op msn dat men nek er van zeer doet het is zo lastig als je niet 100% inorde bent! >:( :( :-\

trienke

hey chris

ga ik toch ff lekker voor je lachen ;D ;D hahaah

groetjes trienke

Christine

Het is wel puur toeval dat trienke en ik zogoed met elkaar opschieten! ik ben van horoscoop leeuw en trienke en men mama tweelingen het ligt daar dus aan ik kan heel goed met die soort ;D optrekken ;) :-*

Riny

Hoy Christine
Ik hoop dat je ook met een vis overweg kan????
Groetjes Riny :-*

trienke

hoi riny

nou ik kan wel met vissen opschieten hoor :D

groetjes Trienke

Riny

Hoy Christine en Trienke
En ik woon halverwege jullie tweetjes dus kunnen jullie nog altijd hier een tussenstop maken.

trienke

haha doe ik riny ;D
zou ook nog eens een weekendje bij jou langs komen ;)
probleem is wel ik ben heel erg verlegen :-(

groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat geeft niets dat is hier zo voorbij!!