2 augustus 2025, 22:17:23

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Heel positief pffft ik ga naar de 130pagina!! :o :o :o :o :o :o :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

haha ja als we zo doorgaan :P kunnen we beter de chat in en dan kleppen :P anders is daarlijk je dagboek 140 pagina's haha :P
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Dit is wel normaal te begrijpen tenslotte heb ik ook veel privé hier vertelt! en heb tenslotte ook één dagboek met 6valkjes!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

ja daarom he eigenlijk voor de valkjes maarja de meeting mag er dan wel bij he! ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

~Natas~

hey,

Ja man jij gaat echt naar de 130e pagina.
Man daar kom ik in 50 jaar niet aan.
Maar ja jij hebt heel wat te vertellen gehad in je verhaal over je prive leven............dus ja das ook niet zo gek dan he.

Groetjes

Nat

Christine

Ja en hangt het ook niet alleen van de hoeveelheid valkjes ik heb?? ik weet het niet hoor!

ik heb daarnet heerlijk een fijn momentje met ricky alleen gehad! hij/zij (twijfelen nog altijd) is erg aanhankelijk vooral als ik heb kroel! lekker zen pennetjes door elkaar gooien maar wil er die los trekken wilt hij het weer niet! ik heb ook bij jazzy gevoelt begint die ook heerlijke pennetjes te krijgen maar helemaal niet zoveel als men ricky'tje!! ik hoop dat de rui voor hem heel snel over is! en dan hij er niet te veel last meer van heeft want zo ken ik hem echt niet!! het is juist een baby'tje die goede zorgjes nodig heeft! dat voelt deze valkjesmama echt aan!!  ::)

Caroline

Hé Christine, dan was je dicht bij mij in de buurt hoor. Je zegt dat je in De Bosch was, en toen nog een kwartiertje moest rijden naar Mitchell zijn huis, ik woon een klein half uurtje, ligt eraan hoe druk het op de weg is, van Den Bosch vandaan.

Groetjes van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Het zit vandaag echt niet mee!
deze morgen toen ik wou opstaan een verkeerde beweging gedaan en ik heb er nu een rot nekblokkage aan overgehouden :'( . het doet vreselijk veel pijn! men papa wilt nu naar een kraker gaan om dat er terug uit te laten kraken maar als ik het zelf al niet kan kraken en met het minste beweging dat ik maar doet het zeer! met het minste ding zit ik zelfs te wenen!! :( :( het zou kunnen dat ik hier een paar daagjes niet kan komen! ik zie wel!! :'(

Rianne

Hoe kan dat nou zomaar? Verkeerd op bed gelegen? Heb je thuis geen warmte compres, of zo'n kersenpitten zakje? Kan nog wel eens helpen. Ik hoop voor je dat het gauw weer over gaat. :)

Christine

Rianne zo ineens ik hoorde men nekje kraken :o ik kan alleen maar naar de linkerkant bewegen dus ja! je moet niet vragen hoe ik hier zit!! zelfs men haar kan ik maar half kammen en dat is zo irri :'(

Rianne

Misschien moet Peter je maar masseren ;)

Riny

Hoy Christine
Anders ga je even naar je huisarts misschien dat die je er wat voor kan geven.
Beterschap!
Grotjes Riny :D :D :D

Christine

rianne we gaan deze avond naar iemand voor dat terug te laten kraken het is een gezondheidstherapeut! hopelijk doet het niet te veel zeer  :o ik ben al blij dat men ouders die kennen!!

Riny we hebben de dokter laten komen hoor! door die krak in men nek spannen de spiertjes samen men nek staat ook meer naar de linkerkant!! het doet niet goed daarstraks ook moest naar toilet ik stond op en zag gewoon niets meer voor men ogen! men bloeddruk is normaal dus daar kan het ook niet aanliggen het is gewoon van de pijn! bedankt voor je sterkte!! dikke kus!! :-*

Riny

Hoy Christine
Ik duim voor je dat het vanavond niet al te zeer doet.
Groetjes Riny :-* :-*

Petra op het werk

Jammer dat je niet wat dichter bij Valerie woont, Chris, die is fysiotherapeute! Maar ik hoop net als de anderen dat je er vanavond lekker vanaf zult zijn! Da's niks zo'n zere nek!

Beterschap!
Peet