8 mei 2025, 16:27:56

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

Was heel leuk en gezellig om je te ontmoeten.
Leuk om je eens van dichtbij te kunnen zien.

Wie is deze dame op de foto:
Kennen jullie die

Leuke foto he  ;)

:-* Natas

leoni

hallo  ;D ;D

hoe gaat het ??
leuke dag geweest :D
hihi die foto vind ik wel leuk ;) :D

groetjes leoni

Petra en Cheeky

Leuk om je ontmoet te hebben, Chris! Eindelijk mijn knuffel in ontvangst kunnen nemen!  ;) ;D

Hierbij de foto van ons saampjes:

Groetje en fijne dag vandaag nog!
Peet

Riny

Hoy Christine
Aan de foto's te zien heb je een heel leuk weekend gehad,
Ik gun het je van harte.
Je valkjes zullen wel blij zijn geweest je weer terug thuis te zien.
Groetjes Riny :D :D :D

bobbie

Hoi Christine,

Ik heb je niet gezien in Avifauna ??? :-\

Volgende keer beter. Heb je het leuk gehad?

groetjs, Nel :)

Christine

Zoals als iedereen al weet ben ik op weekend geweest naar mitchell! Eerst twee uur gewacht aan het station van leuven dus ja ik dacht ik trek twee foto's van leuven in het donker.

Twee foto's in de trein!

Eenmaal aangekomen bij hem hebben we lekker veel gepraat en gingen we pas rond half 2; 2uur ons bed in. Toen ik in bed lag had ik vreselijke hoofdpijn met het minste dat ik mij draaide had ik er last van dus eer dat ik echt in slaap viel was het zeker half 3! ineens voel ik peter opstaan en val ik dan ook terug meteen inslaap!

gistermorgen opgestaan hoorde ik mitchell zen oma zeggen dat hij de verkeerde deur is binnengestapt i.p.v de badkamer ::) ::) (hij was moe zeker). we hebben echt heel veel gelachen en ik heb ook men jacco enorm gekroelt...

In het begin bij de aankomst was jacco nog al irri bijten en echt heel kwade geluidjes maken. Na een tijdje kon ik hem heerlijke kusjes op zen bekkie geven dus dat ging al meteen veel beter dan de eerste ontmoeting maar peter mocht er echt niet veel aankomen of hij beet al meteen (jacco dan :P ).

Foto's van Jacco

Dit is deel 1 nu ga ik eten want heb honger ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

WIJ WILLEN DEEL II           WIJ WILLEN DEEL II

valkje-jacco

mooie foto's en een helemooi verhaal  ::)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Op dan naar deel 2 ::)

Zaterdagmorgen vertrokken we naar avifauna.
normaal was de autoreis anderhalf uur maar het werd meteen twee uur :o . zoals jullie al in mitchell zen dagboek gezien hadden was er ineens een wegversmalling maar eer we in die versmalling waren hadden we er zeker een half uur over gedaan :o dan in die versmalling nog is een half uurtje en dan direct door gereden naar avifauna. We hebben het heel park dooorgewandeld en bleek met al die foto's van de meeting gezien te hebben hadden we maar de helft van het park gezien :o :o .  er waren veel vogels op de foto's die wij niet in het echt gezien hadden!

We hebben ook veel gelachen daar in het park zelf.
Er was zo een ding over het water! een soort platform. we waren daar met zen drieen op en ineens begint dat aan één kant te zinken :o wij dan maar vlug terug aan de kant gegaan voor we er inlagen ;D

Ik had dan ook nog met natas smsjes gestuurd voor haar toch eens te ontmoeten. toen het pauze was en zij gedaan had met eten stuurde ze een smsje dat zij een rode jas aanhad en iemand met een blauwe jas! ik was maar aan het vragen wie het was toen zei ze ineens iemand die een knuffel van je wilt ik wist meteen wie het was!

Dan een deel van het forum ontmoet en natuurlijk ook ff met mandy gepraat over miko en tosca. op dat moment werd mitchell ineens aangevallen door die trompetzwanen die al meer op de foto's staan van de meeting!

Oke genoeg getetterd hier zijn de foto's het zijn er iig meer als daarvoor! :o ;D ;D (sommige zijn wel niet heel duidelijk)

een opgemaakte kollibri beter dan niets omdat we die echte niet zagen die was veels te rap ;D

ons reisgenootje in avifauna een zweegvliegje ;D

als afsluiter van onze dag vandaag een foto van jacco in de gevangenis (kooi)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Christine,

bedankt voor alle mooie foto's.  :D Ik heb er van genoten. Leuk hoor. Volgende keer een seintje geven hoor, dan wil ik je ook ontmoeten. ;)

groetjes, nel :)

valkje-jacco

mooie foto's en chris., daarlijk nog wat leuke foto's van jou en jacco en peter ook he ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

nou zal ik ook eens een paar foto's plaatsen!!

dit ben ik en ik kijk niet vrolijk! :P

wie hebben we daar? iemand met men jacco! :O

hier hebben we peter, vriend van chris

en hier ik weer, zo van tja...

hier allebei en volgens mij ben je helemaal verlieft op jacco of nii chris! hihih

en deze moest erbij hoor....

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

oooh mitch toch je bent een schatje :-* :-*
Ik heb er enorm van genoten en wil jullie langs deze weg ook nog bedanken voor alles eigenlijk! ik had het enorm moeilijk toen die rot afscheid aankwam! toen de trein vertrok barsten er duizende traantjes uit!! ik wou dat het nog langer duurde maar helaas moest er een eindje aankomen maar één ding is zeker volgende keer kom jij met kim hierheen als je dat mag van je oma! ;D :-* :-*

valkje-jacco

ja hoor dat mag zeker en dat gaan we ook zeker doen ook!!!
ik heb zin om tosco miko fien flutty jazzy en ricky te ontmoeten egt waar  :-* :-*

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

peterke25

;D ;D helaba zeker heel mooi fotos. wij heben ons rot geamuzeerd en heel goed gelachen. wij zijn heel goed ontvangen bij mitchel zijn thuis  :) :) het was er heel gezllig en in avifauna ook . en zeker met die zwanen die verzot waren op jassen we waren is verschoten we stonden daar en ineens hoorden we stap stap stap en ineens hing die zwaan aan christine haar jas ;D ;D . wat hebben we gelachen ik heb bijna alles gefilmd zaterdag ofzo ga ik een usb kabbeltje kopen en dan gaan we proberen dat filmpje online te krijgen lachen verzekerd :P ;D en dan op dat platform in de speeltuin had iedereen natte voeten hihi en ik was er as de kippen bij om te filmen   ;D en dan de botsautos we waren zotgebotst amai de volgende dag al ons spieren deden pijn maar het is zeker een  tweede bezoek waard maar dan in de zomer veel groetjes van peter xxxxxxxxxxxxxxxxxx