11 mei 2025, 18:22:07

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Gerda'tje :D tuurlijk mag jij chrissie zeggen anders had ik dat allang gezegt hoor!
Als je nog iets moet weten je mag het vragen hoor!
Wat ik nog niet vertelt heb is dat de kalkoenen totaal niet tegen Piet kunnen waarom weet ik niet op dat moment heb ik pas schrik want die vechten echt voor gewonde te hebben meestal moet ik er dan ook tussen komen met een stok en hun van elkaar scheiden maar met zo een groot stuk is dat een heel groot probleem want ze vallen elkaar rap weer aan! :o ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Christine,

Wat een leuke foto's :D
Je verteld er ook zo leuk over,. heerlijk om te lezen.
En dat ze op je schouder gaan zitten,. wat leuk!, Heb ik geloof ik nog niet eerder gezien,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

Kirsten het is ook de eerste keer sinds vorig jaar dat ik dit voor heb ik ben dan ook zo close met die dieren als er iets mee gebeurt weet ik echt niet wat ik zou moeten beginnen!

Morgen hoop ik komen terug foto's van valkjes! als ik er aan geraak! normaal wel als ik niet moet gaan babysitten oftewel vlug als ik thuis kom van school! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Ik kom dan zeker weer even kijken,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Christine
Wat een mooie foto's van jou en de dieren.
Maar ik heb nog iets anders op de foto's gezien wat ik heel erg mooi vindt,en wel een klein beetje jaloers op ben.
JE MOOIE HAREN.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

hoi christine

wat een leuke foto's van jou en de hanen. Ik zou het geloof ik niet durven, ben bang voor hanen omdat ik eens ben aangevallen door een grote haan.

groetjes Trienke

Caroline

Hé chips ik krijg vandaag van geen enkele dagboek/verhaal een notificatie.

Alles goed hier?? Heb je Miko & Ricky nog samen apart gezet??

:-* van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi,

hoe gaat het nu met je allerkleinste valkje? Heb je hem/haar nog pap gegeven of niet meer? :)

Christine

GVD stomme notificatie :o

@ Riny:  :-[ ik heb er ook enorm lang voor moeten sparen maar als ik naar de kapper ga doen die daar altijd iets meer dan 5cm vanaf >:(

@ Trienke: er zijn er zoveel die gepikt geweest zijn door hanen maar deze twee zouden je nooit kwaad doen! alleen als de kalkoenen in hun broedperiode zijn anders kan je daar gezellig rond lopen en wandelen met Suske ;D

@ Caroline: ik weet niet wat ik moet doen ze apart zetten of niet! ik vind het dan zo zielig voor tosca en miko ::)

@ Rianne: Nee sinds dat jij geweest bent niet meer maar hij weet het wel hoor altijd als hem men mama ziet bedelt hij en dan zegt men mama Miko zeurpiet! maar dan is hij ontzettend kwaad op haar en pikt hij haar maar niet zo hard gewoon laten doen zou ik zeggen verder eet hij heel goed dat heb je wel gezien! hij is juist een varken als hij drinkt zo knorren ;D

Christine

ik schaam mij :-[ ik heb maar vier foto's getrokken de zaterdag :o

Daarom nog twee foto's extra :D ;)

Minoe in mandje die wij voor monty gekocht hadden!

Ik en mijn schatje Suske

ik hoop dat ik het een beetje heb goed gemaakt :D ;D ::) :-[ :-\ :-*

Gerda

Wat een lieve foto van jou en Suske!!!!
En je staat er lachend op!!!! Leuker dan de foto in de trein!!

Groetjes Gerda

Christine

Deze zag ik vandaag ineens uit het nest :o echt super mooi en heel fors gebouwt!

leoni

halloo ;D

ach wat ene leuke foto's mij maakt het niet uit hoor dat je geen of weinig foto's plaatst achh en die duif wat een leukerd en mooi

groetjes leoni

Caroline

Wat een lieve foto van die duif.  :D

Groetjes van.....

Fleur & Chica  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

En ook de groetjes van .........

Mina, de nestzus van Tosca & Chica.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.