16 juni 2024, 04:31:11

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

hey Chrisje,

Tjee zeg wat een COOLE handtekening.
Hoe heb je dat gedaan.
Zo iets wil ik ook  ;D
Leuk gedaan hoor, en vooral die achtergrond.

Groetjes,

Natas

Lin

hey,

Wat een leuke fotoserie. Is weer heel wat anders! ik vond ook nog een leuke foto in mijn vorige dagboek. Bijna hetzelfde maar dan zater er 4 onder. Leuk dat je je handtekening heb aangepast! Of heeft Petra dat gedaan?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Deze handtekening heb ik zelf in elkaar gestoken! natas als je wilt wil ik je wel eens helpen met een handtekening, maar ik zal je dan wel alles verklappen hoe ik het doe! ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Hij is leuk geworden, Chris, je handtekening!!!
Knap gedaan hoor! ;D

Groetjes,
Petra

Christine

bedankt voor de leuke reacties! maar is ie niet te groot?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

9 oktober 2005, 18:28:19 #1566 Last Edit: 12 oktober 2005, 10:05:45 by Riny
Hallo Christine
Niets meer aan veranderen ,zo is die prachtig .
Knap gemaakt hoor.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

oke oma riny ik zal er niets meer aan veranderen! ik vind ze mooi genoeg en dat is het enige wat telt!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

HALLO!!!

Nou Christine, ik sprak je net al op de msn, ik heb al een tijd geen notificatie van je gehad en moest dus 3 bladzijdes doorspitten,  :o :o :o Wat een mooie foto's zeg en wat leuk dat je Tosca mee in de douche nam. Ben benieuwd naar de opgestuurde foto. Ik vind je handtekening zoals ik net ook al zei heel erg mooi geworden, alleen zie ik niet de geboortedatum van Fien & Flutty eronder staan, die horen er ook bij hoor,  ;) :D ;D

Kom gauw weerterug, ik heb de notificatie gede-activeerd en weer opnieuw ge-activeerd dus ben benieuwd.

Groetjes van Caroline,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Je handtekening is helemaal niet te groot hoor, je moet de valkjes natuurlijk wel kunnen zien!
Leuke fotoserie weer! Ben benieuwd naar je inzending!

trienke

hey chris

wat leuk dat je je handtekening verandert hebt. ;) hij is echt mooi geworden hoor super, niet te groot en niet te klein. ;) ennuh als je tijd hebt mag je mij ook wel leren om een mooie handtekening te maken :)

Groetjes Trienke

Valerie

Hoi Chris!!

Heb je mooi gedaan, die handtekening en helemaal zonder de hulp van Petra? Knap hoor!!



valkje-jacco

hoi,

hele mooie hanttekening heb je gemaakt. hoor.. ::) :o

maar wat is een notificatie dan?
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Nogmaals bedankt voor die leuke berichtjes over men handtekening maar eeeuuuh caroline je hebt me aan iets helpen herrinneren waar ik het al heel lang moeilijk mee heb en dat is sinds dat ik fien en flutty heb en dat is dat ik niets weet van hun verleden, ik heb daar enorm veel spijt van!

nu ik toch over fien bezig ben, ik heb vandaag het gevoel gekregen dat er nog hoop ik met haar om haar een stapje dichter te brengen tot het tam maken, men twee schatjes, jazzy en ricky zijn zo verzot op men armband maar vandaag ineens fien ook en maar dichter en dichter proberen te komen om toch men armband te pakken. uiteindelijk kon ik haar zacht vederpakje voelen :o :o :o. ze ging zelfs op men hand staat met één pootje ;D ik ben zo blij en zo fier om men meisje ze is toch zo een schatje. eerst begon ze ook aan men nagels te trekken echt zo van eeeh dit heb ik nog nooit gezien dus zal ik daar maar eens van proeven maar ik krijg het niet vast maar toch zie ik daar iets anders wat me kan bezig houden! het was een heerlijik gevoel om haar zo dicht bij te voelen! ::) :o :D ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Wat lekker dat jij en je valkjes tegelijk in de kroelstemming waren, Chris! Dat je ervan geniet is wel duidelijk! LEUK!!!

Groetjes,
Petra