3 augustus 2025, 00:36:22

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Christine leuke foto's weer, maar weet je zeker dat je nog niet even wacht om Tosca en Jazzy apart te zetten?? Ze is nu 4 dagen bij jou en ze is nu net een beetje gewend aan de valkjes om haar heen en aan de kooi en de nieuwe omgeving. Ik ben zo bang dat dit te veel veranderingen voor haar wordt in haar nog zo korte leventje, begrijp me niet verkeerd hoor, ik bedoel het goed. Ze gaat nu net lekker zaadjes eten maar is nog niet eens van de pap af, misschien kun je beter nog een paar weekjes wachten, voor Jazzy & Ricky maakt het niks uit die kunnen nu toch ook npg wachten. En kijk naar mijn Binky & Fleur, die waren onafscheidelijk vanaf dag 1 en nu is daar Chica en Binky heeft alleen maar oog voor Chica, en nu is Fleur boos en doet lelijk tegen Chica, ik bedoel ze kunnen op die jonge leeftijd nog zo makkelijk van partner wisselen. Jazzy & Ricky zijn nog jonger dan mijn Fleur, nu net 3 maanden.

Denk er nog maar eens goed over na, heel veel groetjes van Caroline, zie ik je nog op msn straks??  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

6 oktober 2005, 07:22:35 #1531 Last Edit: 6 oktober 2005, 18:22:30 by Christine
Caroline *ff kort berichtje**
ik ga zeker nog ff wachten, tosca is net men groot meisje aan het worden! het is zo een kroelbeest maar ohwee laat je haar los saampjes met men twee donderstenen dan denkt ze in haar eigen => wat is dat daar vliegende beesten? toch maar ff van dicht bij gaan zien, ooooooooh ze vliegen weg oke ik er achterna!...
de maandag toen ik ze saampjes had laten vliegen wou ricky bij jazzy zijn maar neen, jazzy echt bekvechten met kleine ricky ::) en dan heel lichtjes naar ons meisje! tja ik zie wel wat het wordt en als ricky nu ineens een mannetje blijkt te zijn dan zet ik er nog twee bij en dan kunnen die hun keuze maken! maar jazzy en tosca ohnee die moeten saampjes! ;D :-* *nu naar school tot denk ik 16u45; naar huis; eten; babysitten dus mensjes jullie zien me vandaag niet meer! misschien 's avonds maar dat staat nog niet vast! **blijkbaar reageert er wel veel mensen! (net verandert  :-*)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Tja Christine, doe je het alleen voor de reacties of omdat je het leuk vind?  ??? Schrijf lekker van je af en wat kan jou het schelen dat niet iedereen reageert? ;) Er wordt evengoed een hoop gelezen hier op het forum dus denk echt niet dat je het voor niks doet! :)

Valerie

Hee Christine!
Het is niet omdat mensen niet reageren, dat ze het niet lezen. Soms lees ik een dagboek, of wat dan ook en weet even niet wat ik erin schrijven moet. Dan wacht ik gewoon tot ik een keertje wel weet wat te schrijven. ;)
Gewoon blijven schrijven!

Caroline

Ik schrijf toch steeds  :'( :'(

Grapje!!  ;D ;D

Groetjes van Caroline, dikke  :-* Van Chica.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

eten; babysitten dus mensjes jullie zien me vandaag niet meer! misschien 's avonds maar dat staat nog niet vast! *niet dat er veel mensen dit gaat zien hoor!*

Hallo Chris,

Gaan we weer negatief worden.
Leuk hoor dat je dit zo zegt, nou dan reageer ik helemaal niet meer hoor (grapje)
Maar ik blijf gewoon mijn mening geven in je verhaal hoor, en of je dat nou leuk vind of niet.
IK DOE HET GEWOON!!!!!!!!

Natasja

Valerie

Chris,

Zie je nou wel dat hier genoeg mensen reagere? Wees toch niet eens zo onzeker over jezelf! Ik deed dat vroeger ook te veel. Altijd maar denken dat ze niks van mij moeten hebben. Daar was ik echt van overtuigd. Tot ik ooit een keer in Duitsland op mijn werk heb zitten huilen en tegen m'n collega's zei dat ik dat dacht. Toen vertelden ze me dat ik mij dat helemaal inbeelden en dat ik niet zo negatief over mezelf moest denken.
Telkens ik kritiek kreeg, nam ik dat i.p.v. positief (om er iets mee te doen), negatief op en dacht dat alles mijn fout was.
Dus, omdat niet iedereen steeds reageert, wil dat niet zeggen dat ze jou niet mogen.
Je bent zelfs een heel speciaal meisje, en als we jou niet mochten, dan stond er helemaal geen antwoord of iets heel ergs kort en neutraal.
Dus...kop op Christine en denk niet steeds zo negatief!

Dikke knuffel (heb je af en toe wel eens nodig),

Valerie

Christine

6 oktober 2005, 18:21:49 #1537 Last Edit: 6 oktober 2005, 18:23:37 by Christine
oke niet zo bedoelt hoor maar ik verschiet ineens van de reacties :-\ ik kreeg net men mails oke 10mails en maar één mail dat er alleen door rianne is geantwoord en dan zie ik dat ik er meer heb! wel raar, verder gaat alles goed hier.

valerie ik ga alleen ff op dat van jou ingaan, hier voel ik me thuis, maar in het echt voel ik me echt in de steek gelaten! ik had zo veel vrienden *dacht ik* vorig jaar sinds ik daar weg ben uit die rot school smst, belt, msnt emailt noem maar op gewoon NIEMAND meer naar mij, wat doe ik verkeerd? ligt het aan mij of ligt het aan die andere mensen?? ik weet het niet maar het doet me enorm veel pijn, ik heb nog maar met 1 iemand contact en dat is veerle die echt een zusje voor me is voor de rest NIEMAND! niemand waar ik is heel goed mee kan praten, echte vrienden heb ik nooit gekent!  :'( buiten hier op het forum maar dat is belange niet hetzelfde want die kan je niet zomaar elke dag horen, zien ofzo dat gaat niet! snap je?? hoop ik toch :-* Valerie die knuffel had ik echt nodig bedankt dikke knuffel terug!!!!!!! :-* :-* :-*

iedereen schrijft hier en dat vind ik heel erg leuk! ik probeer ook zoveel mogelijk bij andere mensen te schrijven ookal lukt me dat niet altijd

nog ff iets rianne ik doe het niet alleen om de reacties maar ook op hier veel in te schrijven, pfft was het maar allemaal zo makkelijk om alles ff een paar minuten van men af te zetten maar dat is belange zo makkelijk nog niet! :-*

:-\ :-\ :-\ :-\

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi chris

Ik ken dat gevoel, zelf heb ik ook heel weinig vrienden waar ik mee omga waar ik goed mee praten kan.

Waar ik echt goed tegen aan kon hangen en praten was me vriend, maar dat lukt me ook niet altijd meer.

Groetjes Trienke

Valerie

Chris,
Zal ik jou eens wat vertellen?
Echte vrienden heb ik ook nooit gekend. Ik heb nog nooit in mijn leven een vriend/in gehad die regelmatig belde om te vragen hoe het met me was. Dus ik weet wat je bedoelt. ;)

Petra en Cheeky

Ha Chris!

Wat heerlijk om te lezen dat je zo trots bent op Tosca en Miko! Jammer dat je op de baby moet zitten vandaag, want ik ben wel weer benieuwd naar je laatste foto's! De vorige waren in ieder geval prachtig! Miko en Tosca in de eetbak!

Wat het andere onderwerp betreft, het zo weinig reacties krijgen in je verhalenboek, kan ik maar 1 ding zeggen:  Er is volgens mij nl. geen een ander verhalenboek waar elke dag zoveel op gereageerd wordt als dat van jou (komt ook omdat je zelf vaak meerdere malen per dag schrijft), dus je hebt wat dat betreft niets te klagen over weinig belangstelling! Wat je jezelf verder in je hoofdje haalt aan negatiefs, is puur je eigen onzekerheid! Kop op meid!

Ook het vrienden houden hangt hiermee samen! Je bent een leuke, vlotte, gezellige meid, dus straal dit ook uit!!! Als je negatiefs/onzekerheid uitstraalt, krijg je ook negatief terug van je omgeving. Gewoon lekker hoofd omhoog, schouders recht en de wereld laten weten: hier komt vrolijke Chris, die er best mag zijn!!!  ;) ;D Het helpt je vast!

Oops.... nu lijk ik m'n moeder wel...  :o, ik wil niet belerend overkomen hoor, ik bedoelde het om je te helpen, Chris! ;)

Groetjes,
Petra

Valerie

Dat heb je erg mooi verwoord, Petra!! :)

Christine

We waren hier over vrienden en al bezig en ineens zie ik nieuwe mail ontvangen van Veerle :o ze had me overlaatst een kaartje gestuurd met herfstblaadjes op (thema herft) en ze hadden het ineens over vrienden en vriendinnen, het was enorm zwaar voor haar omdat ze me enorm mist! nu als ze stage heeft wilt ze in dat weekend naar mij komen! ik hoop maar dat het kan en mag van haar ouders!
Petra je lijkt men mama niet omdat die dat nooit zou zeggen, maar het doet me deugt! ik straal niets negatiefs uit, ik probeer altijd heel vriendelijk te zijn en mensen te helpen, maar sommige waarderen dat niet en daar kan ik niet tegen!!! :-* ::)

verder over men schatjes.
Miko is een goede eter, men mama had vandaag perongeluk 's morgens eten gegeven aan tosca, maar ze zit al direct na haar papje aan de heerlijke zaadjes dus dat zit enorm goed. ook heb ik miko ff horen zingen, wel niet lang en niet luid maar het mocht er zijn, daarna heeft jazzy een concert gegeven met prachtige geluidjes, ik weet eindelijk waar hij die vandaan haalt.
We hebben hier iemand om te poetsen, een afrikaanse, spreekt engels, frans en afrikaans natuurlijk. ze fluit enorm tegen de birds, ik maar niet weten van wie jazzy dat gefluit vandaan haalt tot men mama zei ja die vrouw fluit altijd tegen hun. aaah nu was het duidelijk voor mij van mij wilt jazzy niets overnemen maar van haar wel ::) misschien omdat ik nog altijd met men domme fiet fwiew zit! die ik heb wil aanleren! :o

Foto's

Kijk is wat een heerlijk groen dit vinden de nieuwe lekker!

Ricky heel rustig op schommeltje zitten

FF kijken hoe hoog ik moet vliegen, voor ik me ergens vergis!

Toch mij ff klaarzetten en mij goed buigen om dan door men knieën te gaan!

Daar gaan we dan, als nu men pootjes alles wouden los laten was ik allang weg geweest!

leoni

hallo

hele leuke foto's weer ;D
ik hoop voor je dat het mag en da veerle naar je toe komt.
hiihih leuk dat jazzy na vluit wat de schoonmaakster vluit tegen haar :D

groetjes leoni

Lin

Hey christine,

Leuke fotos ook erg helder. Dat is echt vooruitgegaan sinds het begin. Nog even over je reacties in je mail. Je krijgt een reacties al iemand gereageerd heeft. Als je van iedereen een reactie zou krijgen zou je inbox snel vol zitten. Ik heb er na een week 100. Aangezien jij vrijwel altijd in je dagboek wacht of wat schrijft, zie je meteen wie er gereageerd heeft. Daarom heb je maar een reactie omdat de eerste alleen gemeld wordt. En net wat petra zegt. Jij schrijft meerdere malen per dag dat doet niemand dus in verhouding heb jij de meeste reacties.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)