5 mei 2025, 08:20:50

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Rianne

Leuke foto's hoor Christine! Dat maakt je alleen maar ongeduldiger, want het is een prachtig valkje! :)
En je hoeft toch niet steeds foto's te plaatsen als je daar geen zin in hebt? Doe ik ook niet hoor ;D

Petra en Cheeky

Wat een prachtige foto's van Tosca, Christine!
Nog ff wachten wordt wel heeeeel moeilijk he?!

Enne... je weet al dat ik het met de anderen eens ben: foto's plaatsen en verhaaltjes schrijven doe je gewoon alleen als JIJ er zin in hebt. Als je dat eventjes niet hebt, doe je het gewoon even niet. Geen probleem hoor! Wij wachten wel!  ;) ;D

Liefs,
Petra

leoni

hallo

ach mooie en leuke foto's :D
;)

groetjes leoni

Christine

@ Caroline: ja het is een echte knuffel en graag gedaan voor de foto's ik kon ze niet verbergen zo een lieffie.

@ Angelique: ik ben zeker jaloers aan het worden maar zaterdag ga ik alles goed maken met haar!

@ Rianne: Wat wij opvalt, ik zet foto's en ik mag weeral eens antwoorden :D ik antwoord doodgraag maar waarom niet wanneer er een gewone tekst staat??

@ Petra: voor jou hetzelfde ik weet wel dat ik niet altijd foto's moet plaatsen maar ik hou dit dagboekje heel graag bij omdat ik zoveel van men schatjes hou!

@ Leoni: Ja ze is prachtig eh maar zaterdag zal ik ze live tonen aan je via msn

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Nog ff w8te en dan..... :P :P :P

zijn jullie weer bij elkaar.

dikkekus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Christine

@ Patries: ja nog twee nachtjes slapen dit worden de ergste nachtjes van men leven hij is nu momenteel denk ik in één van de vliegtuigen, morgen land hij in new york en komt dat terug met vliegtuig naar belgie! als hij land zit ik in school maaaaaar woensdag moet hij niet gaan werken dus zie ik hem dan al. Hij moet wel donderdag en vrijdag werken maar vrijdagavond is hem al hier omdat we zaterdag vroeg moeten vertrekken om ook dan al naar Mandy te kunnen gaan :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Dan wordt het een lange week voor je ,maar wel een met een happy-end.

Je moet maar zo denken zaterdagavond zijn jullie weer helemaal compleet!!
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

@ Riny: ja we zijn helemaal compleet en dat voor het heel weekend! ben zo blij dat die drie weken eindelijk om zijn het heeft me veel te lang geduurt! :-* :-*

patty_dordtse valkjes

dan is die weer in het land...geland....
jonge valkjes te koop

Christine

Patries blijven door gaan heeft peter lekker veel om te lezen als hij terug is dan gaat hij zeker niet meer zonder mij weg!

Ja schatje ik zei je toch dat ik veel over je bezig ben haha :-*

aad

eej Cristine  ;)

Je kan je verhalenvalkparkietenboekje beter bij dagboek zetten HAHAHAHA (geintjeeeeeeeeeeee)
Ik was er een paar dagen niet geweest was feest in het dorp (zie mijn dagboek  :P) en moest wel eruggggggggggg veel weer bijlezen  ;)
Mooie foto,s zeg en wat tam zeg ... zou bijna jaloers worden ::)

Groetjes Aad

Christine

Ja aad maar ja toch beter in verhalen tijdens de vakantie valt het nog mee maar tijdens de kerstvakantie heb ik er geen tijd voor zal ik heel weinig nog kunnen inschrijven misschien hier en daar een kleine update omdat ik na de kerst examen heb.

patty_dordtse valkjes

ja ja het word weer avond hoor!!!

ben weer op dreef   ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Christine

Peter vliegt pas woensdag naar mij toe dat hij zich maar haast want kan niet meer wachten tot ik hem zie en tot ik mijn cadeau'tjes krijg ;) :o :-*

Christine

een beetje telepatie eigenlijk.
we zitten hier over peter bezig stuurt hij een smsje dat hij aan het wachten is om in te stappen in het vliegtuig!!! ;D :o :o