1 augustus 2025, 15:39:17

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Riny en lin en de andere ik heb hier twee filmpjes hoe men kalkoenen eruit zien, je ziet ook andere diertjes :-*
http://www.youtube.com/?v=fsZumRFmY9I

http://www.youtube.com/?v=4qc8K9i4kBs

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Mooi filmpje.Ik vindt kalkoenen best mooi zolang ik ze maar niet vast hoef te pakken.
Jaren geleden heeft mijn man de laatste kalkoenen van ons verkocht.
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Christine,

Wat zien ze er prachtig uit. Het doet me denken aan een vrouw in klederdracht. En dan dat statige lopen!! Geweldig!!

Groetjes Gerda

Christine

ik heb nieuwe foto's van schattige Tosca oooh ze wordt enorm mooi en ze ziet er zo lief uit ik denk dat er mij iemand moet helpen voor ik helemaal smelt haha :-*

de grootste dus de oudste is men schatje

nu foto's apart :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hallo

ach wat een mooie foto's hij is echt heel mooi.
en de filmpjes zijn ook leuk jullie hebben een grote tuin :o

groetjes leoni

Christine

ik weet dat het hiet enorm groot is in de tweede film zie je ook men twee hanen als ik het mij niet vergis eerste haan Wimpie tweede haan Suske.
Tosca daar ben ik enorm verliefd op ik heb gewoon een zware verslaving aan valkjes echt niet meer normaal

Petra en Cheeky

*smelt*... wat een lieverd is Tosca!
Mooie foto's van haar hoor! Leuk he, om nu al naar haar komst toe te leven!

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi Cristine
Inderdaad net wat Petra zegt smelt ,smelt, wat een koppie lieeeeeef. en leuke filmpjes.
Groetjes gonnie

Christine

ik heb men schatjes jazzy en ricky weer ff buiten gelaten met spoed heb ik ze terug in de kooi moeten zetten omdat jazzy ineens serrieus gevallen is tussen de gordijn en het raam, hij was behoorlijk geschrokken :o ik ga binnen een kwartiertje halfuurtje nog is kijken ik hou jullie op de hoogte :( :o

Christine

Met jazzy is alles inorde het was behoorlijk van de schrik maar ja wat wil je jazzy gaat enorm tekeer als hij rond vliegt, ricky heeft het veel minder die kan wel uren op de zelfde plaats zitten waarschijnlijk is jazzy te overtuigend dat hij enorm goed kan vliegen, hij kan het wel ja maar ja we moeten hier meestal enorm uitkijken of ze vallen je aan tijdens het vliegen :o

Petra en Cheeky

Aanvallen?  :o Je bedoelt zeker duikvluchten? Dat is inderdaad af en toe flink wegduiken, ja!

Fijn dat het allemaal toch meeviel met Jazzy! Af en toe klapt er hier ook wel eens eentje ergens tussen of tegenaan... gelukkig loopt het tot nu toe altijd goed af! Dan zijn ze zich zo voor elkaar aan het uitsloven...! Macho's... (en hoe heet dat bij vrouwen? Macha's???  ;D offe gewoon ijdeltuiten? )

Groetjes,
Petra

Christine

we hebben vandaag weer enorm mogen genieten van een plantenspuitige douche (nieuwe naam van ons ;D).

Flutty wast zich altijd als eerst hij geniet er ook enorm van.
Daarna is het meestal Fien die de helft van een stok inneemt.
Dan zijn Jazzy en Ricky aan de beurt is er enorm van genieten.

@ petra ja duikvluchten verschrikkelijk erge dan ineens naar beneden en dan 20cm boven de grond terug naar boven en dan terug niet normaal :o :-*

Petra en Cheeky

Het zijn net vliegfoto's zo van boven met de vleugeltjes wijd! Lief joh, Chris! ;D

Groetjes,
Petra

Christine

Ik ga ze deze avond nog is los laten kijken wat ze gaan doen als je wilt mee kijken petra laat je maar iets weten...

de beestjes kroelen toch enorm veel hier jazzy met ricky, flutty met fien.
ik heb hoop ik ook een manier gevonden van jazzy iets meer te laten wegen, ik geef nu eivoer met water en daar nog is zonnebloempitjes door hopelijk komt hij nu wat aan, ik durf eerlijk gezegd zen gewicht niet meer nemen schrik dat het nog minder is :o :(

Riny

Hoy Christine
Wat weegt Jazzy dan?
Sorry dat ik het niet meer weet maar er zijn ook zoveel berichtjes en ik wordt al een dagje ouder.
Groetjs Riny :D :D :D