1 augustus 2025, 16:00:06

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

ja maar is wel handiger ik ga me binnen een dikke 2jaar hoop ik een voliere aanschaffen dan kunnen fien en flutty lekker daarin zitten en dan hou ik dan jazzy en tosca, miko en ricky binnen kan het niet anders aanzien flutty enf ien kunnen nu nog amper buiten in de keuken rond vliegen want ik krijg fien er niet meer terug in en vind het dan enorm zielig als ik haar met een handschoen moet pakken >:( :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

roosje nog iets bedankt voor men 77ste pagina :-* :-* ;)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

we balen hier echt erg :'( :'(
men kalkoen moeten we sebiet naar de da brengen :'(
ze heeft een openwonde onder haar vleugel hoe of wat er gebeurt is weten we niet maar ik hou jullie op de hoogte :'(

Kirsten

Oh wat een verdrietig nieuws Christine,.
Ik duim hard voor je en hoop dat het goed komt met haar

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rian

OEI! das altijd erg vervelend  :-\  Hoop dat het nix ernstigs is en dat het gemakkelijk te behandelen is. Ik duim ook voor jullie hoor!!

Rianne en Joey

Petra en Cheeky

Ha Chris!

Ben ik een weekje met vakantie en dan laat je me zooooooveel pagina's bijlezen in je dagboek!!! Pffff... dat was een hele klus joh! ;D 

Ineens twee valkjes van Mandy erbij? Wat een verrassing! Maar wel lief hoor! Je bent nogal wat van plan?!  :) Fijn dat het ook zo goed gaat met Jazzy en Ricky! Leuke foto's!

Maar wat lees ik van je kalkoen? Naar de DA? Ben benieuwd wat het is en hoop voor je dat alles meevalt!

Suc6!
Petra

Riny

Hoy Christine
Hoe is het afgelopen met je kalkoen?
Laat je ons wel wat horen ?
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Bij de dierenarts aangekomen heeft ze de wonde gekontroleerd en ons fiona (kalkoen) heeft geen kick gegeven :o de da heeft een beetje vel afgesneden dat al tamelijk hard was, dan is ze beginnen te hechten ook daar heeft fiona geen kick gegeven :o ze is heel flink geweest we weten nog altijd niet wat er gebeurt is maar ben blij dat ze nu genaaid is ze heeft achteraf nog een poedervloeistof op de wonde gehad dat had wel zeer gedaan en dan heeft ze nog een spuitje gehad. dan hebben we nog ff gepraat over katten die zomaar gekastreerd worden. 28€ heeft deze ingreep gekocht vind het totaal niet veel maar ja is beter zo dan ze er mee rond te laten lopen. toen we terug thuis kwamen hebben we ze appart gezet van de andere kalkoenen, ze heeft haar vleugel een beetje raar omdat het vel een trekt omdat de da dat helemaal heeft moeten toe doen. was wel is leuk om zo iets te zien denk als men vriend dat zou zien (hij kan niet tegen bloed) zou hij allang flauwgevallen zijn ;D

daarna gegeten en dan gaan schaatsen wat was dat lang geleden ff terug het ijs gewoon geraken en dan beetje toertjes rond gaan en dan er terug af om iets te gaan drinken en natuurlijk te eten. :-*

Riny

Hoy Christine
Fiona heeft geluk dat ze bij jou woont en jullie zo snel met haar naar de DA zijn gegaan.
En ik vindt het inderdaad niet duur,het is ook nog weekend moet je rekenen.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

ik denk ook als we het niet hadden gezien of een weekje daarna (het was denk ik al een paar daagjes oud maar hebben het pas vandaag opgemerkt) dat er al vliegen opzaten en dat was nu niet anders had ik haar misschien kwijt ik heb haar vorig jaar gekozen uit een grote nest van één van onze kalkoenen. ben daar nu ook blij mee want ze heeft een drieling gehad ;D alle drie eitjes perfect bijna gelijk uitgekomen  ;D

Christine

petra ja ik heb geluk maar niet echt zoveel jazzy en ricky zijn nu enorm veel aan het kroelen tesamen ik ga echt moeten oppassen of het wordt een koppeltje  :o

Christine

stich

hallo christine,

daar zul je natuurlijk moeten mee oppasen
   want als ze een keer bij mekaar zijn is het
   moeilijk om hen apart te zetten met andere
   valkjes  zo als jij van plan bent

groetjes stich, ::)
groetjes stich

Christine

hey stich lang geleden trouwens :-*
ik zal ze wel appart moeten zetten maar laat hun nu nog zoveel mogelijk bij de ouders, ik wil pas veranderen als de andere hier ook zijn want anders ja dan gaat jazzy of ricky teveel roepen naar elkaar en dat kan ik niet over men hart krijgen. :-\ :-X :-[

aad

hoi cristine

Filmpie gezien ......... maar ik zag het was een gewoon draadje ??
Hier zijn het USB kabeltjes af en toe .. vinden ze veel smakelijker denk ik hoor  ;D ;D

Groetjes Aad