2 augustus 2025, 18:03:23

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

ja dat is het ook maar flutty word er mega stil van en meestal als jazzy een eindje gezwegen heeft begint hij ook wel mooi en grappig

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Nu kun je ze nog deuntjes leren, als ze wat ouder zijn wil dat niet meer.

Christine

ja ben ik ook de hele tijd aan het proberen hier en daar komt toch het deuntje fwiet fieuw heel lichtjes naar boven tja we zullen zien

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Chris,

Lief hoor van Jazzy die lekker brabbeld.
Als je een valkje wilt leren fluiten of praten kan je nu al beginnen hoor.
Valkjes leren het beste tot hun 1e levensjaar en daarna wordt er weinig meer opgenomen en wordt het praten wat moeilijker.
Leuk dat je straks "misschien" 2 hele mooie valkjes erbij neemt.
Het zijn in ieder geval mooie mutaties, en ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat.
Groetjes,

NAtas

Christine

je kan ze zien bij de 2de ronde en de 3de ronde 2deronde de natte maar schattige valkje en bij de 3de ronde de grootste die de oogjes al heel wat meer open heeft oooh ze zijn schattig nu maar zeker duimen dat alles goed gaat ik hoop het echt dat kan ik ze normaal midden of eind oktober ophalen ik sta al te springen nu maar echt duimen,duimen,duimen

Rianne

Wat heb je gereserveerd Christine? Die albino?

Christine

neen de kleinste van dat nestje uit de tweede ronde en dat grootste witte uit de nest van de derde ronde of ben ik nu helemaal mis toch niet :D

Christine

3 september 2005, 11:02:12 #1057 Last Edit: 3 september 2005, 11:03:51 by Christine
oke ik wou hier een foto opzetten maar lukt spijtig niet

Christine

de allerkleinste van mandy die is voor mij als alles goed gaat hopelijk ik duim echt voor dat scheetje.

hier de grootste van de witte de allereerste vanaf rechts dus wat zijn de twee schatjes

~Natas~

Hai,

Oh wat een skeeties om te zien zeg.
En wat een lieve koppies hebben ze zeg.
De foto's zijn mooi gelukt.
We blijven maar duimen en duimen dat alles goed blijft gaan.

Groetjes,

Natas en ondeugende Joepie  :-*

Christine

natas ik blijf ook duimen echt waar nu vooral men vriend vertrekt morgen voor 3 weken op vakantie pfft ik ga hem echt missen ik weet niet wat ik drie weken zonder hem moet doen, kan hem dan 3 wekende niet meer zien :'( hopelijk zijn die drie weken snel voorbij en hopelijk belt hij me als hij daar is en soms nog is om te zeggen hoe hij het daar heeft, zuid afrika ligt niet dicht bij de deur spijtig genoeg heb ik school anders was ik mee geweest :-X :(

Christine

vandaag eerste schooldag gehad viel heel goed mee terug thuis gekomen zag ik jazzy en ricky met elkaar spelen stokjes uit de bek pakken en er mee weglopen en dan opnieuw afpakken wel leuk om te zien maar ja hopelijk wordt het geen koppeltje

Christine

ff kleine update over het 4tal ze doen het hier super goed ook kleine jazzy begint nu stilletjes fwiet fwiew te fluiten als ik het voorfluit wel grappig eerst komt er een luide fwiet bij maar een heel stille fwiew en dan weer een luide fwiet en dan een luide fwiew het begin is er nu nog verder oefenen en dan overschakelen achter een ander melodietje flutty voelt zich nu echt wel de baas, fluit vrolijk naar mij ;D en naar fien. voor de rest eten jazzy en ricky nu super goed zeker toen ik gisteren terug thuis kwam voelde ik toch direct naar de krob die lekker vol zat wat een geluk :D :D

Christine

we zijn dit weekend naar de kermis geweest waar onderandere een enorm mooie bloementapijt te zien was het was echt prachtig ik heb er van genoten van het weekend, maar ja nu ben ik zenuwachtig aan het wachten tot men schatje een smsje stuurd als hij in londen zit hij zal wel niet aan mij gedacht hebben. dan zal ik hem maar moeten missen tot hij beld zeker :(

maar heb ook foto's getrokken

de eclips in twee stukjes :o
ben daar niet ingegaan want er is overlaatst een zwaar ongeluk gebeurt met één van de eclipsen want die zat vast en er was een meisje verkracht door dat spel hoe het kwam weet ik niet maar het had me enorm afgeschrikt.

de bloementapijt in heel veel stukjes

heb vandaag ook ff gedoucht met men klein schatje ricky ze genoot er weer enorm van.

dit was het weer voor vandaag

~Natas~

Hoi Chris,

Oh wat zal jij Peter missen die drie weken zonder hem.
Maar ja voor je het weet is het voorbij, en nu vooral jij ook weer school hebt.
Wauw zeg mooie foto's van de bloementapijt.
Hoelang zullen ze daaraan bezig totdat ze het zo mooi kregen.
Wat lief dat Ricky weer lekker heeft meegedoucht met je.
Leuk is dat he als ze erzo van genieten  ;D

Succes morgen met school en hopelijk bevalt het je en krijg je weer nieuwe vrienden.
Want voor je het weet ben je alweer gewend hoor  ;D

Groetjes,

Natas en een kroel van Joepie