7 mei 2025, 10:11:58

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

is er dan toch nog hoop??? ze doet het zelden hoor alleen als ze heel rustig alleen op een stokje zit wanneer de andere niet in haar buurt zijn ze is zo een klein dondersteentje :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Je zou kunnen wachten tot ze wat ouder zijn, en ondertussen probeer je ze een deuntje of fiet fieuw te leren. Als ze dat kunnen is de kans heel groot dat het mannetjes zijn.

Christine

we fluiten de hele tijd tegen het 4tal en geen één van de drie die het leerd alleen flutty ja maar daar was ik al zeker van maar ja we zullen zien ik hoop echt dat het een popje is wil niet dat men kleintje haar parels verdwijnen :(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

straks lekker gaan kajakken, rond 19u30 komt antoine zijn kalkoenen ophalen en dan lekker babysitten wordt een drukke dag maar eerst moet ik nog slapen waar ik totaal geen zin voor heb :o :o

Christine

ik denk dat ze toch mannetjeskuurtjes heeft ze jaagt flutty weg om zo bij fien te kunne zijn ik weet het nu helemaal niet meer  :o

Petra en Cheeky

Het blijft dus nog even spannend, Chris!
Lekker joh, kayakken! Met dit weer is dat super!
Geniet ervan!
Groetjes,
Petra

Christine

petra :-* ben net terug ben een tomaatje hihi zo warm was het lekker verbrand aan men rug en armen maar ja waar wij geweest zijn ben ik ook met school geweest dus is niet zo tof geweest ik heb de hele tijd onze kajak moeten trekken omdat ie de hele tijd vast zat echt niet leuk zo maar ja volgende keer gaan we ergens anders maar dan met een heel groepke

Petra en Cheeky

Da's wat minder lekker Chris! Dan moet je toch een andere sloot of geul uitzoeken! Maar je bent in ieder geval lekker verkleurd! Ik heb tussen de middag op mijn werk ook lekker aan het water gezeten om te lunchen... zag ook heel wat kano's voorbij komen! Lekkerrrrr, 't is dat we daar geen tijd meer voor hadden, er moest ook nog gewerkt worden!  :-\ :(

Christine

ja lekker wel maar te weinig water van mij mag het nog is lekker regenen in de winter zodat alles terug vol water staat (rivieren). ik heb me wel een kriek gelachen, we hadden een pauze genomen en ineens kwamen er twee koeien drinken van het water, de ene was er rap terug uit maar de andere jakkie die deed eerst een plasje maar daarna een poepje maar ja al een geluk dat ik toen het water niet in moest en dan ging die lekker naast mij staan grazen en bekeek die me super lief aan oooh ik was aan het smelten :-[ :D :D

~Natas~

Hai,

Ja ik moet je dagboek blijven volgens anders weet ik het helemaal niet meer wat er gebeurt.
Zo te lezen heb je een lekker kleurtje gekregen van het kajakken.
Hopelijk een geslaagd dagje.
Je moet gewoon afwachten wat Jazzy en Ricky zijn, maar ik blijf bij mijn mening hoor  ;D en die weet je  :D

Groetjes,

Natas

Christine

oke ff een klein mini verslagje over jazzy en ricky volgens de berekening zou jazzy een popje moeten zijn maar nu zie ik het volgende:

jazzy fluit naar fien en naar ricky

als fien en flutty kroelen jaagt jazzy flutty weg

en zo herhaalt het zicht heel de dag wat moet ik nu doen?? ik ga ook verder zoeken voor een popje voor jazzy en een mannetje voor kleine stille ricky voor ze een koppel vormen dus ja is nu wel DRINGEND ;)

Christine

ik vraag me eigenlijk wie er hier nog eigenlijk ga reageren als ik geen foto's zet? moeten er nu echt foto's staan voor iemand iets zegt? :o

Riny

Hoy Christine
Misschien moet je wat meer geduld hebben.
En het kan ook zijn dat de mensen op het forum het ook niet weten .Dat Jazzy en Ricky gewoon nog te klein zijn om het te kunnen zien.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

tja ik zie het aan het gedrag en dat zet ik hier ook toch niet zo moeilijk meer :P :P maar ja net het viertal nog is buiten gelaten fien weeral niet makkelijk in kooi te krijgen geeft niet ik hou me wel bezig met jazzy en ricky en twee andere te zoeken voor hun

♪ Marlies

Hoi Christine,

ik probeerde een mailtje te sturen, maar  je mailbox zit vol. :-\