19 april 2024, 08:33:45

vraagje

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 13 februari 2005, 18:27:00

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Pufff...nog steeds geen beschuit met muisjes..ze zijn er nog niet uit helaas..ze zijn nog wel actief met zijn 3tjes..en maar knaag en piep-geluidjes maken..

na mijn werk ga ik weer kijken..ben rond kwart over 11 thuis..stel..nummer 1 is er nog niet..die er vandaag wel uit moet..moet ik hem dan helpen?

 ??? :( :-X :-/

boezempje

hai Jaimy_en_Viggo

als jij er straks bent is die kleinen er let maar op,
je moet het ff de tijdt geven.
zitten er barstjes in het ei ??
als er een gaatje in zit en is het straks nog niet eruit mag je wel helpen zo heeft feld het tegen mijn ook gezecht,maar alleen als er al bijna een dag een gaatje in zit,
maar zitten er kleinen schuurtjes in dan gaat ie echt uit komen

succes ermee
essie

Jaimy_en_Viggo

puffff...okeej..dan wacht ik nog eventjes af..Ik hoop dat er een kleine verassing (of meer) ligt als ik terug kom  :)

Jaimy_en_Viggo

aaaaaaaaaaaaaaah!!!! Ik ben mamamamamam!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D het is een geel donsje!!! (wat voor kleur wordt het dan?) en het jong heet valentijn  :D ;D :) ooeeeh..ben zo opgetogen!! hij lag heeerlijk onder Viggo en jewel was aan het eten!!!! ieeeehhh!! :D:D:D:D

patty_dordtse valkjes

ahhhhhhhhhh valentijntje geboren echt lief en leuk hoor de naam hihi!!!!
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

boezempje

hai

van harte meis

ik zei het toch he.
keiiii leuk voor je geniet van het kleintje

gr essie

Riny

Hallo
Hartelijk gefeliciteerd met Valentijntje!!!!!!
Zie je wel als je maar geduld hebt.Maar het is de eerste keer ook vreselijk spannend.
Hou je ons op de hoogte???
Groetjes en heel veel succes Riny :D :D :D

Jaimy_en_Viggo

Hey Mensen!!

Het is echt een heel kleintje! vet lief..maar al best sterk..hij kan al helemaal rechtop staan..so cute!! Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Jaimy en Natuurlijk Valentijntje!  ;D

Paul

Hoi Jaimy,

Wat goed dat de eerste er is nu en een hele leuke naam :-)
Zie je wel dat het vanzelf goed komt je moet nooit te snel helpen.
Ik help alleen als er al echt een gat in zit en ze kunnen dan niet verder komen.
Geel dons wil zeggen dat het alles kan zijn behalve witmasker mutaties.
Dus geen albino, witmasker of geparelde witmasker.
Het kan wildkleur, lutino, gepareld, bont of iets anders zijn.
Je ziet dat pas over 14 dagen dus dat is nog even een verrasing :-)
Ze kunnen inderdaad al meteen rechtop staan en worden vaak binnen een paar uur al gevoerd je hoord dan in plaats van af en toe piepen hele snelle piepjes achter elkaar.

Groetjes, Paul

carco

Hoi
Van harte!!!!!!!!!!!
Met de kleine: hopenlijk dat alles goed blijft gaan nu en dat de anderen ook gezond en wel geboren mogen worden: ik blijf het met spanning volgen!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Jaimy_en_Viggo

Met valentijntje is alles goed! Viggo is telkens uit het nest om te eten, dus die zal hem wel voeren..zijn broertje of zusje komt er ook snel aan..want het eitjes was al aan het breken en ik hoorde hard gepiep..oeeh..Valentijn zo net even in mijn handen gehad, voor de foto (foto's zijn te wazig..goed zo berrie) zooo heerlijk zacht!!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Jaimy En Valentijntje!!  :-* :-*

Theetje

Hoi Jaimy,

Gefeliciteerd met Valentijn. Na twee dagen spanning is het er eindelijk. En als je het een keer meegemaakt hebt weet je ook gelijk hoe het in zijn werk gaat en ben je bij de volgende eitjes al niet meer zo gestresst. Zo ging het bij mij in iedergeval wel. Ik maakte me ook zorgen bij het eerste eitje. Daarna voelde ik mezelf ook wat zekerder.

Heel veel plezier met de kleine.

Groetjes

Theetje


Jaimy_en_Viggo

Hey Theetje,

Ja dat denk ik ook wel..was in elk geval een super spannende ervaring!  :) En hopelijk blijft het goed gaan..ze zorgen er in elk geval goed voor!

Groetjes Jaimy

ep

Gefeliciteerd met valentijn.
Ga je ze allemaal houden?
Hoe is het met de andere eitjes.
Ik wil foto,s zien!!!!!!
gr.petra en tico

patty_dordtse valkjes

hahaha je bent niet de enige hoor hihi
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website