14 mei 2025, 22:54:10

Groot nieuws

Gestart door Lique, 17 februari 2003, 19:17:09

« vorige - volgende »

linda

hoi
wat een schatje is het he
het gaat spijtig genoeg veel te snel vooruit met die kleintjes want het is zo leuk als ze zo klein zijn , je ziet ze bijna groeien .
Heel veel plezier ermee
groetjes linda

Lique

[shadow=pink,left,300]Hai allemaal,

Nou, dag 12 alweer voor onze kleine. Nog steeds gaat het echt heel goed met hem/ haar. De veren beginnen nu ook op andere plaatsen als op de vleugels te groeien. Ook is de kuif al wat langer geworden.

Groetjes @ngelique
[/shadow]

Cobie

Hoi lieve Lique en Peter.

Wat is de kleine toch schattig om te zien.
En wat leuk dat wij mee mogen genieten, we zien hem/haar gewoon groeien. De webcam vind ik ook te gek.
Ik gluur lekker naar je valkjes.
Veel plezier nog.
Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Lique

Hoi allemaal,

Weer een foto van de kleine, hij/zij is erg groot geworden!!!

Groetjes @ngelique

Peter

Hoi allemaal,

Het lijkt bijna onwerkelijk zo snel groeit de kleine!

Groetjes,
Peter

Speedy

hihi, zo leuk...het heeft al een klein mini kuifje.... :D
Heel mooi beessie hoor, jullie houden deze zeker zelf?
Lijkt me zo moeilijk om afstand van zoiets wonderlijks te doen.

Groetjes,
Trudie

Peter

Citaathihi, zo leuk...het heeft al een klein mini kuifje.... :D
Heel mooi beessie hoor, jullie houden deze zeker zelf?
Lijkt me zo moeilijk om afstand van zoiets wonderlijks te doen.

Groetjes,
Trudie
Hoi Trudie,

We willen de kleine wel graag houden maar dat kan niet... Anders wordt het wel heel druk  :-[ Rocks wou de kleine graag als het een man wordt. Het is nu al een schatje, hij/zij is ook helemaal niet bang voor ons, nou ja hij/zij weet ook niet beter want elke dag zit tie even bij ons. Het zal dus wel een heel erg tamme valk worden :) :)

Groetjes,
Peter

Speedy

ja leuk, maar dan lijkt het me toch heel moeilijk om hem/haar weg te doen ook al kan je ze niet allemaal houden, dat snap ik.
Misschien toch maar niks voor mij om ooit een eigen nestje te hebben?? hahahaha ooooh ik zie het al voor me, volieres vol......

Peter

Hoi Trudie,

Wij kennen het gevoel echt heel goed hoor :) Phoebe en Baloo zijn hier ook nog steeds :) Het is gewoon heel moeilijk om een afstand te nemen, we geven hem/haar ook nog geen naam anders wordt het afscheid nemen ook weer veel moelijker. Maar als de kleine toch eenmaal wordt opgehaald dan is het toch een moeilijk moment hoor :( Je hebt het toch zien opgroeien enzo...

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,
Ik weet hoe moeilijk het is om er afstand van te doen maar je moet wel anders krijg je er veels te veel.
Ik heb dat ook met dat kleine valkje voor Kathy, echt een schatje en je hecht er heel erg aan en je weet toch dat ie weg moet :-(
Ons eerste jong houden we in elk geval want het is toch wel iets speciaals dat zoiets bij je eigen valkjes geboren word :-)
Die van jullie is al een echte zwaargewicht geworden zeg :-)
Ik weet zeker dat de kleine bij Rocks erg goed terecht komt want ik heb gezien hoe gek ze met de andere valkjes waren :-)
Ik kreeg pluk ook bijna niet mee terug  :D

Groetjes,  Paul

ROCKS

Lang leve naald en draad!!!
Hoera.er is vandaag een belangrijke beslissing genomen:de kleine van Peter en Angelique komt over een paar weekjes bij ons wonen!!Jippie de pippie!Angelique is vandaag,
 2 maart,ijverig aan de slag gegaan met naald en draad,en het resultaat was er:een mannetje!!En hij gaat Rocky binnenkort gezelschap houden,leuk he?Wij(danny en ik)zijn ontzetttend blij,dat snap je vast wel.We weten ook al hoe Rocky reageerde op andere valkjes,want Paul is op visite geweest met twee van zijn birdies,Falco en Plukkie,wat een lieverds zijn dat,zeg.(Paul,nog onwijs bedankt he?)Daar reageerde ze heel erg goed op,en dat was voor ons de doorslag om er eentje bij te nemen.Nu nog ff wachten tot de kleine zelf kan eten,en dan.........richting Zwolle.Dat zal voor Peter en Angelique niet meevallen,maar ze mogen altijd naar Kattuk af komen reizen om te kijken hoe HIJ het bij ons doet!
Nou,lieve groetjes,van een happy ROCKS!

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Valérie Duton

Hallo,
Ik heb gelezen dat als het een man is dat jullie al iemand gevonden hebben om hem te plaatsen.
Maar als het een vrouwtje is.
Zouden wij hem dan mogen kopen?
Ik snap heel goed dat het moeilijk is om hem weg te doen :-[
Maar toch, zou ik dit mogen vragen?
wij hebben al twee HEEL lieve valkjes

Byekes,

Valérie

Valérie Duton

Oh het is dus een manetje :)
Nou dan moet ik even verderzoeken.
Sorry
VEEL GELUK ERMEE!!

Vriendelijke groetjes

Mandy

HIJ groeit goed en ziet er goed uit. :)

Gefeliciteerd Rocks met je manneke! ;D

Dat je er veel plezier van mag hebben,
maar daarvan zullen we hier in het forum wel van op de hoogte gehouden worden denk...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Hoi allemaal,

De kleine heeft een naam gekregen, hij zal Sammie heten.

Het begint nu pas echt op een valkje te lijken. Ook komt hij al naar je toe gerend. Het gaat prima met Sammie!!!

Groetjes Angelique
[/shadow]