29 maart 2024, 07:21:42

Groot nieuws

Gestart door Lique, 17 februari 2003, 19:17:09

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Het groeien blijft maar door gaan! Het lijkt er op dat het verenpak grijs gaat worden.


Groetjes,
Peter

Mandy

23 februari 2003, 23:38:06 #31 Last Edit: 23 februari 2003, 23:38:17 by Mandy
Vind je dat gek met zo'n krop!
Hij/zij wordt goed gevoerd!
Ja ik zag dat ook al, je ziet grijze puntjes bij de vleugeltjes zitten.
Het wordt vast een knapperd. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

OOOOOH wat schattig! Waarom hebben volwassenen toch altijd geluk :( Ik wou dat ik ook eens voor een keertje jongen had :'(

Diana

 :DHaha Tara! Jij krijgt vast ook nog wel een keer jongen met al die valkjes die jij heb!  :D

Maar Angelique en Peter heel erg gefelciteerd met die schattige jongen!  :-*
Hopelijk worden ze net zo mooi als hun ouders :)
Veel succes verder, groetjes Diana

Lique

25 februari 2003, 00:56:41 #34 Last Edit: 25 februari 2003, 00:57:25 by Angelique
[shadow=white,left,600]Hoi allemaal,
 
Het kleintje is inmiddels al weer 8 dagen oud, en is kerngezond. Je kan al echt zien dat de vleugels donker worden en de kuif door begint te komen.


Groetjes @ngelique
[/shadow]

Tara

Ze is gewoon prachtig Lique!!!!!!!!!!!!!
Wat verlang ik naar die volière, dan hoop ik ook op jongen! Jee wat zal ik blij zijn dan!!

Paul

Hoi Angelique,
Die van jou begint al een aardige zwaargewicht te worden zeg.
Die oudste van mij begint nu ook echt zwaar aan te voelen dus over 2 dagen is ie net zo zwaar als die van jou :-)
Echt heel erg leuk om het zo bij te houden hoe ie elke dag weer een stukje groter word :-)
Na 2 weken begin ik ze er helemaal leuk uit te gaan zien want dan worden het al ehcte valkjes en kan je de kleur zien.
Dus nog een weekje en die van jou gaat er als een volwaardig valkje uit zien :-)
maar hoe dan ook, ze blijven heel erg schattig.

Groetjes, Paul

Lique

Hoi allemaal,

Hier weer een foto van de kleine. Hij/zij is al weer een stuk gegroeid, en heeft de oogjes open, hier kan je zien wat een mooi gezicht dat is:


Groetjes Angelique

ROCKS

Ohh,wat is het toch gaaf om te zien hoe snel zo'n beessie groeit,echt heel erg leuk!Ik sla al de foto's op die jullie plaatsen,ik vind het leuk om ze zelf ook te hebben.Flink genieten hoor van al dat moois!Groetjes,Rocks.


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Silvia

Hoi angelique en Peter,

Ik heb echt met open mond de foto's bekeken. toen wij bij ons valkje gingen kijken dachten we dat al klein was (en kaal en zo), maar dit is pas echt klein!

Echt leuk hoor!

Groetjes Silvia

Tara

Mens dat groeit toch ongelooflijk snel! :P
Die beestjes mogen van geluk spreken dat ze zo'n goeie verzorgers hebben :)

Lique

Hoi allemaal,

Dag 10 is alweer aangebroken. Het gaat echt superhard, ik weet nog dat ik m zag toen ik net thuiskwam. Dat hij/zij net geboren was. En nu zijn we al 10 dagen verder.
Voordat ik het weet, is hij/zij al uitgevlogen!!!


Groetjes @ngelique

Speedy

Goedemorgen,

Ja het blijft vertederend hoor.... wat een schatje.

Groetjes,
Trudie

Lique

[shadow=white,left,300]Hoi allemaal,

Gisteren heb ik het eitje nog eens goed bekeken.  Vooral omdat het al tijd was om uit te komen. Tot de dag van vandaag is dit nog niet gebeurt.
Het eitje ziet er van binnen wel gezond uit, maar ik denk neit dat hij nog zal uitkomen. Echt heel jammer, maar het zij zo.

Groetjes @ngelique
[/shadow]

Lique


Hoi allemaal,

Weer een foto van de kleine valk van P.D. en K.C.
Hij ligt hier lekker op een kussentje te slapen.


Groetjes @ngelique