28 maart 2024, 10:55:40

Groot nieuws

Gestart door Lique, 17 februari 2003, 19:17:09

« vorige - volgende »

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Hoi nellie,

Je weet dat ik iedere dag ff kom kijken welke berichtjes er geplaatst zijn. Maar ik wil natuurlijk ook niet missen, wat er allemaal met de kleine van mijn P.D. en K.C. gebeurt.
Misschien krijgt Sammie er wel een paar broertjes en zusjes bij.
P.D. en K.C. zijn al weer lekker bezig om nieuwe kleintjes te maken.

Groetjes @ngelique

[/shadow]

ROCKS

Hallo,ik wil even degene bedanken die hebben gereageerd op mijn verhaaltjes,en dat zijn:Paul,Marieke,Peter,Moonwitch,Cobie,Mandy,Lieve,en Angelique,Hartstikke bedankt!
En natuurlijk blijf ik zo af en toe jullie op de hoogte houden van het wel en wee van huize weltevree!Want tevreden zijn we,het gaat hier erg goed met alle vogels.Sammie groeit als kool,echt niet te geloven.Hij is al bijna net zo groot als Rocky!
Gaat zo hard.En als je dan bedenkt dat ie vandaag nog maar vijf weekjes is,tja,time flies!Vandaag is tie voor het eerst zelf uit de kooi geklommen en kwam ie naar me toe vliegen,gaaf is dat.'s Nachts slaapt hij nog wel op de bodem,maar overdag zet ik hem wat vaker in de kooi,op een stokkie,hij moet toch leren klauteren en klimmen.Eten gaat ook goed,hij wilde alleen vandaag wat minder dan gister,vanmorgen maar een half spuitje,had gewoon geen trek.Ik heb hem wel een keertje extra gegeven,en hij vroeg er ook om,nou,dan krijgt ie dat ook.Ik bedoel hij zal er niet om vragen als ie geen honger heeft,toch?Hij vindt het heerlijk als ik hem vasthoud met mijn hele hand om hem heen,en dan lekker kroelen,overal.Oogjes dicht en genieten maar('t is een echte vent!!).Bedankt voor het lezen,liefs,Nellie.


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

P.D.

[shadow=beige,left,300]Hoi Sammie,

Dag kleine schat van me, hoe is het met jou?
Je vader en ik wouden je even feliciteren met je 5 weken.
Je wordt nu al een gorte zelfstandige valk.
We hebben je hier in zwolle wel eventjes gemist hoor.
Je vader en ik hadden nog wel even naar je gezocht, maar we konden je niet meer vinden.
Nu zijn we druk bezig om broertjes en zusjes te maken. Ik laat je natuurlijk nog wel even weten hoe het gaat aflopen.
Ik hoorde van vrouwtje dat je al wat beter gaat eten. Dat doe je heel goed hoor.
Nou, kleine jongen van mij,

Dikke kus van je mama
[/shadow]

ROCKS

29 maart 2003, 03:14:29 #138 Last Edit: 7 mei 2003, 01:11:23 by admin
[shadow=beige,left,300] FOTO'S!!
Eindelijk weer nieuws van Sammie,het gaat zo goed met hem,heerlijk!Hij is al bijna net zo groot als Rocky,alleen de staartveren nog. En hij wil nog steeds pap,niet meer zo veel als een paar dagen terug,maar hij eet al best veel ander spul,dus zal ie wel genoeg binnen krijgen. Zo af en toe wil ie wat pap,en de ene keer eet ie een vol spuitje leeg en de andere keer nog geen halfje.Zijn koppie is ook al aardig bedekt met hele kleine veertjes,je ziet geen roze meer,het groeit aardig door nu.Binnenkort moet ie naar de kapper!
Ik heb wat leuke foto's van Sammie,toen we nog in Zwolle waren,bij Peter en Angelique.Sammie wil eten van zijn papa en vraagt daar dan ook om,en papa voert hem danRocky en Sammie zitten ook voor het eerst heel dicht bij elkaar,Sam denkt dat rocky zijn moeder is,ze lijkt er ook wel erg op..
De mooiste foto is van Danny en Sammie samen,'s avonds in bed.Danny was het zat,het was ook wel een drukke dag geweest en hij ging naar bed,met Sammie.Het duurde niet lang of ze sliepen allebei,en ja,toen kon ik het niet laten en moest ik een foto maken en het resultaat mag er zijn,toch?
Ik blijf van deze foto genieten,telkens weer als ik hem zie!!
Daar ligt toch wel ff mooi MIJN TROTS!!!
Sammie en Rocky hebben sinds woensdag een nieuwe kooi,zo'n zelfde al Peter en Lique hebben,en Sammie vindt het wel leuk,maar Rocky moet nog wel wennen,dus zo af en toe doen we haar er even in,tot ze echt gewend is,en dan gaat haar oude kooi weg.In deze kooi past ook een broedhokje,dus.......hopen maar dat Sammie echt een mannetje is en dat ze HET gaan doen als het kan.
Aanstaande dinsdag komt Paul misschien deze kant op en dan maakt hij wat foto's met zijn digitale camera,en die gaan dan natuurlijk het forum in,dan kunnen jullie Sammie weer zien!Nou groetjes,Nellie  [/shadow]


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Speedy

Hoi Nellie,

Schattige valkparkietjes heb jij hoor, zo lief dat ze met elkaar zijn.
Heel mooie foto's ook, tuurlijk ben je er trots op.
Ja je hebt zeker heel erg geboft met Sammie, dat Rocky het ook allemaal accepteert.

Groetjes,
Trudie:)