18 mei 2025, 14:31:52

Foto's

Gestart door Dick_R., 8 februari 2005, 03:13:09

« vorige - volgende »

Dick_R.

Hoi valkparkietenliefhebbers,

Ik heb een site rijk aan foto's van grasparkieten. Zelf heb ik 12 grasparkieten en twee valkparkieten.De site is niet erg informatief, dus ook geen forum. Dit omdat er al vele andere sites zijn, zoals deze, die vol met nuttige informatie staan. Natuurlijk gaat ik niet voor de zoveelste keer het wiel uitvinden.

Ik zou het erg leuk vinden wat meer foto's te plaatsen van valkparkieten om zodoende mensen te motiveren om er ook een valkje bij te nemen. De "Copy - Paste" methodiek is niet de mijne, daarom vraag ik jullie om mij enkele foto's te doen toekomen van jullie valkparkiet(en). Misschien met naam, leeftijd, mutatienaam en geslacht erbij.

Let wel dat mijn site is meer een "plaatjessite" dan een informatiesite.

Hopelijk kunnen jullie mijn valkparkietenpagina een meer waardevolle pagina maken.

Dick.

boezempje

hai dick

ik heb wel wat foto's voor je als je wilt.

laat het me maar weten

gr essie

Rox4nne

:D

Hai Dick
Ik zag net al dat je foto's van mijn grasje Wolkje hebt gebruikt!  :D  Ik wist helemaal niet dat ze daar stond!
Ik dacht eerst: Huh? Hoe kan dat nou! Iemand zegt dat Wolkje van hun is!  :o  >:(
Hahah, maar ok, word zij ook nog eens beroemd  :D

Leuke site hoor!!
En je woont op Aruba?  :-X IK BEN JALOOOEEEEEERS!!!  :P

Liefs,
Roxanne

Ed

Hoi Dick,

Ik heb eens gekeken naar je site ziet er mooi uit hoor en je hem ook een mooie kooi daar staan. Ziet er goed uit hoor.

Groetjes
Ed

Dick_R.

Bedankt tot nu voor de inzendingen! Vooral Esther was gul met haar foto's. In totaal heb ik 17 foto's geplaatst.

Inmiddels staat mijn inbox weer gul te wachten. :P

U kunt in het gastenboek laten weten wat u er van vind.

Dick.

ep

Hoi dick leuk dat mijn foto,s van tico geplaatst zijn ik wil wel wat in je gastenboek schrijven maar kan deze op je site nergens vinden.
petra en tico

Dick_R.

Citaat...ik wil wel wat in je gastenboek schrijven maar kan deze op je site nergens vinden.
petra en tico

Die staat als gif-animatie bijna bovenaan de home pagina. Het "beweegt" dus moet het je opvallen...

.ehhhh..graag gedaan, het zijn leuke foto's! :P

Dick.

Dick_R.

Valkparkieteniers,

Ik heb een paar leuke inzendingen ontvangen die ik gelijk online heb geplaatst, maar er kan nog veel meer bij!!!

Dus...trek even uw digitale fotobox open en stuur mij er enkelen.

Als u dat even een kijkje neemt, weet u gelijk wat de bedoeling is. Wil u dan gelijk ook uw mening geven in het gastenboek?  ;)

Dick.

boezempje

hai dick

het is erg mooi geworden en dank je dat je mijn foto's op je prachtigen site hebt gezet erg leuk,
je gasten boek heb ik getekend ;)ik hoop dat je nog velen mooie foto's mag binnen krijgen.

succes met je site.

essie

Dick_R.

13 februari 2005, 16:28:30 #9 Last Edit: 13 februari 2005, 17:20:15 by Dick_R.
 ;)
...en natuurlijk heb ik voor ook even een link op mijn site geplaatst naar jouw site.