12 mei 2025, 17:57:50

waarschijnlijk een vogel erbij!

Gestart door johanna, 18 februari 2005, 19:00:02

« vorige - volgende »

johanna

hey allemaal, heel waarschijnlijk krijg ik er een valkje bij!!!! op dit moment heb ik 1 valkje knuppel en 2 grasjes...

maar omdat de grasjes echt vals zijn geworden ondanks mijn geduld om het buiten af te leren is het helaas niet gelukt... ze bijten echt hard door:( :-[ vind ik jmmr want boeffie 1 van de grasjes was eerst echt heel tam... ik denk toch dat het jaloersheid is door knuppel :-/

maar als het doorgaat krijg ik er dus een valk bij!!! het valken virus heeft hier ook al toegeslagen! :D :D :D :D

ik laat het nog horen als het helemaal zeker is en dan hoop ik dast als er iemand in mijn buurt woont een mooie jonge valk voor mij heeft! (ik woon in stolwijk dat ligt vlakbij gouda)

heel veel liefs johanna en de birdies

johanna

haha het ging sneller dan ik dacht !!! ik heb er een mooie lutino bij!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Swiffer genaamd en m'n grasjes kon ik toch gelukkig houden!!!  hij zit nu net in z'n kooi en is al lekker aan het krijsen!

dit is um!! hij komt uit een dieren winkel en is al 5 maanden maar ik vond hem zo mooi ik kon hem niet laten zitten!!! ::) ::)

morgen zet ik nog meer nieuws in m'n dagboek doeidoei johanna en de birdies

Riny

Hallo Johanna
Gefeliciteerd met je aankoop.
Ik zal je dagboek volgen en ben benieuwd naar de foto's.
Groetjes en veel succes Riny :D :D :D

Paul

19 februari 2005, 08:27:55 #3 Last Edit: 19 februari 2005, 08:28:49 by Paul
Hoi Johanna,

Wat leuk dat je er eentje bij hebt en hij of zij ziet er in elk geval heel mooi uit :-)
Ik ben benieuwd of het  goed gaat samen met Knuppel maar dat zal ik zeker in je dagboek gaan lezen :-)

Groetjes, Paul