16 juni 2024, 11:01:07

Kuifje heeft het niet gehaald :-(

Gestart door Paul, 6 februari 2005, 13:59:15

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi Paul,

ook ik lees het nu pas van Kuifje en je was zo trots op je opa :'(  Ik weet anders niet wat zeggen, behalve dat ik het heel erg voor je vindt en dat ik er 100% zeker van ben dat ie een superleven bij jou heeft gehad.

Ik weet het, het zijn maar woorden maar ik hoop dat je er een beetje steun aan hebt, wij leven allemaal met je mee.

Heel veel sterkte

groetjes
Annouschka

tommy

hoi lieve paul,

Hoevaak ik je niet heb horen zeggen "ik heb denk ik de oudste valkparkiet van de site".
Ik zou dat gewoon blijven zeggen.
Je mag je zelf en opa kuif wel een schouderklopje geven dat jullie het zo lang hebben uit gehouden met elkaar.
Ik zelf heb een valkje zitten van 26 en hoop dat hij net zo oud wordt als opa kuif.
Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie gezinslid kuifje.
Ook voor je vriendin, die was er net zo gek mee.

Heel veel liefs Annemieke.

Valerie

Het is altijd erg om een huisdiertje te verliezen, ook al zou het maar een vis zijn, daar kunnen mensen nog om treuren.
Erg mooi gedichtje, Bobbie, gaf mij tranen in de ogen.
Paul, ik hoop dat jij en je vriendin er snel weer bovenop komen, ik weet hoe moeilijk het is een dierbaar diertje te verliezen.

Valerie



es

8 februari 2005, 20:40:47 #33 Last Edit: 8 februari 2005, 20:42:15 by es
Ik lees dus ook nu pas dat OPA KUIFje er niet meer is. :'(
Wil even laten weten dat ik met jullie mee leef, en wens jullie veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
28 jaar oud geworden, jeetje wat een bijzonder mooie leeftijd, maar het blijft toch een enorm gemis, en het liefst hou je ze voor altijd bij je.

Groetjes van Esther :-*

Paul

Hallo,

Nogmaals bedankt voor de lieve reaties allemaal dat geeft toch altijd een grote steun.
Ik heb Kuifje maandag begraven bij de andere valkjes die er al lagen dus hij is niet alleen waar hij ook heen mocht gaan.
Ik hoorde van de vorige eigenaar dat hij minstens 28 jaar was maar het was zelfs mogelijk dat hij de 30 al gepasseerd was maar 28 jaar wist ze zeker dat hij al moest zijn.
Hij had geen ring om dus het was niet precies te bepalen.
Hij heeft in elk geval een extreem hoge leeftijd gehaald en dat is zeker fijn om te weten.

Groetjes, Paul