Kuifje heeft het niet gehaald :-(

Gestart door Paul, 6 februari 2005, 13:59:15

« vorige - volgende »

Paul

Hallo,

Kuifje onze oudste valkparkiet die we ook wel opa noemde is net in mijn handen overleden.
Hij is 28 jaar oud geworden.
Vanochtend had hij het heel benauwd en maakte niesgeluiden die klonken als een blaffende hond.
Op advies van dr Feld heb ik hem nog wat Baytrill gegeven en geprobeerd in een stoombad maar het mocht niet meer baten hij had het gewoon te benauwd.
Het zal gewoon van de ouderdom geweest zijn maar het is toch altijd erg als zoiets weer gebeurd.
Je weet met een valkje van 28 jaar dat het elk moment afgelopen kan zijn maar je hoopt toch dat hij veel ouder zal worden nog.

Kuifje rust zacht we zullen je missen.

Groetjes, Paul

Ivy

Hoi Paul.
Sterkte met je verlies! 28 is inderdaad een mooie leeftijd, maar toch blijft het erg als een van je liefjes je verlaat. Gelukkig heb je nog andere valkjes om je verdriet te kunnen verzachten...
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Paul
Veel sterkte met het verlies van Kuifje.
Toch vind ik het heel mooi dat hij in jou handen is overleden,jullie zijn echt tot de allerlaatste seconde bij elkaar geweest.
Groetjes Riny :'( :'( :'(

Lique

Hoi Paul,

Ik heb je vanmorgen op msn gesproken, en toen gaf je al aan, dat hij niet lekker was.
Je probeerde mij erbovenop te beuren, omdat één van mijn jongen vandaag is overleden, en dan gaat opa opeens naar de valkjeshemel.
Ik vind het ontzettend erg voor je. Je weet dat hij al oud is, en ieder moment kan overlijden, maar als het werkelijk gebeurt doet hij wel veel pijn.
Ik wens je heel veel sterkte toe.

groetjes Lique

~Natas~

Jeetje Paul,

Ik schrok even toen ik het las.
Tja thet doet altijd pijn om een valkje te verliezen, ook al is opa 28 jaar geworden.
maar gelukkig is Kuifje op jou handen overleden dat geeft dan ook wel weer een vredig gevoel.
Ik wens je veel sterkte met het verlies  :'( :'( :'( :'(

Natasja

robentru

Hoi Paul

wat verschrikkelijk jammer dat Kuifje is overleden, maar hij heeft een goed leven gehad bij jou.
28 jaar is toch een uitzonderlijke hoge leeftijd voor een valkje.
veel sterkte ermee.

groetjes

R&T

Theetje

Hoi Paul,

Ik heb er even geen woorden voor. Natuurlijk was ie al ontzettend oud, zelfs voor een valkje, maar afscheid nemen is toch moeilijk.

Veel sterkte ermee!

Theetje


Ed

Hoi Paul,

Veel sterkte toegewenst maar Kuifje heeft een heel mooi een erg lang leven gehad. En dat is erg bijzonder voor een valkje maar het verlies blijft altijd groot. Sterkte.

Groetjes
Ed

Mandy

Ooo wat naar zeg. :'(
Elke valk die overlijdt is vervelend maar deze was wel heel speciaal natuurlijk.
Een kleine troost misschien is dat hij zo oud is mogen worden en dat hij in je handen is gestorven.
Ontzettend veel sterkte.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rick

Hoi Paul

Ik wil je veel sterkte toewensen met het verlies.Het is altijd moeilijk om een valkje te verliezen hoe oud het schatje ook is.

Groeten,
Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Karin

Veel stertke met dit verlies  Paul !

Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes

Hoi Paul,

We waren vanmorgen net bij Paul en Lique om naar ons jong te kijken, toen Angelique zei dat ze net gelezen had dat jouw Kuifje overleden is.
Zo is ineens leven en dood heel dicht bij elkaar. Wij hebben net kennis gemaakt met onze toekomstige huisgenoot, en jij moest  er van een afscheid nemen.
Ik wens je veel sterkte.

Groeten van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

ep

Paul veel sterkte gewenst voor jou en je valkjes de andere zullen hem ook wel missen denk ik.
petra

leoni

hallo paul

heel veel sterkte.
hij is wel heel oud geworden zeg.
 :'(

groetjes leoni

Gerda

6 februari 2005, 20:28:43 #14 Last Edit: 6 februari 2005, 20:30:10 by Gerda_T
Hoi Paul,

Veel sterkte. Ook al is Kuifje erg oud geworden, zul je hem als 'persoonlijkheidje' natuurlijk enorm missen. Hij heeft de laatste jaren van zijn leven toch met jou en je valkjes op een gelukkige manier door kunnen brengen.
Ondanks alles is het ook goed om te horen (voor iedereen die valkjes heeft, en vooral degenene die er eentje willen nemen) dat ze zo oud kunnen worden.
Rust zacht Kuifje.

Groetjes Gerda