22 juli 2025, 00:40:08

Nestje van Peppie en Kokkie

Gestart door Paul, 5 februari 2005, 07:47:54

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Gerda_T op 10 april 2005, 22:31:58
Hoi Nel, zelfs Ronald is ervan overtuigd. Maar Paul zal helaas wel een wachtlijst hebben :-[ :-[
Of gaat Lin erover???  :-\ :-\
Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

Paul gaat erover, dat hebben we afgesproken. Ik weet niet of hij een wachtijst heeft. Ik hoop anders dat jij hem krijgt, zou ik we erg leuk vinden. wat een schatje is het he!

He Paul,

Ach wat een ontroerende fotos. Super mooi is ie. Nog een Milo ;D end at koppie zo mooi omhoog ziet er echt goed uit. Wat mooi dat scheurtje in het eitje. Wat gaaf dat het eitje uitkomt op je hand. Jammer dat ik er niet bij was, maar dat is nou eenmaa niet anders. Ik ben blij dat je alles zo goed in de gaten houdt. Het gaat nog super en ik heb uiteraard de volste vertrouwen in je.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Paul

Hallo Allemaal,

Met de kleine gaat het prima die is in een dag verdubbeld in gewicht want die was gisteren 3 gram en nu 6 gram dus dat is niet gek.
Hij is ook heel erg levendig en zit heel mooi rechtop dus dat ziet er heel goed uit.
Het tweede ei staat op uitkomen maar ik maak me een beetje zorgen of die er goed uit kan komen ik houd hem in elk geval goed in de gaten en gaat het fout kan ik ingrijpen.
Hier zie je even de trotse stiefvader op de eitjes en het jong:

Hier is de vader er even af omdat ik naar het eitje moest kijken en het jong zit er goed bij:

En hier het jong even los op mijn hand daar is ook duidelijk te zien hoe mooi het rechtop kan zitten :)

Ik ben heel benieuwd wat er uit het volgende eitje zal komen of dat misschien toch een albino zal zijn dat zou wel heel leuk wezen.

Groetjes, Paul

Paul

Hallo Allemaal,

Omdat vanacht al een klein gaatje in het ei zat was ik bang dat het fout zou gaan dus ik ben vanacht opgebleven en heb het ei goed in de gaten gehouden.
Net voor 7 uur vanmorgen begon het ineens uit te breken en om 7 uur was het geboren zonder problemen.
Hier even een fotosessie van het uitkomen de camera was nu wel vol :)
Hier zie je nog een begin van de barst die het jang openpikt:

Hier word het al spannender wat voor kleur zou het zijn :

Hier is al een heel klein beetje te zien maar nog niet duidelijk:

Jaaaa weer witte dons :

En hier ie ie helemaal in beeld het is een witmaskertje :)

Nog even bij dat nare ei wegkruipen daar heb ik lang genoeg in gezeten :

Dat is vermoeiend even uitrusten hoor :

Dus de score is nu 2 witmaskertjes en nu maar hopen dat deze net zo goed gaat als de vorige.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Paul,

Gefeliciteerd!
Wat een unieke foto reportage.
Geweldig hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny

Hoy Paul
Prachtige foto's!!!
Spannend allemaal he?Ik hoorde vanmorgen bij mij in 3 blokken piepjes dus vanavond of morgen heb ik ook jonkie's.
Ik kan het bijna niet afwachten.
Veel succes met je jonkie.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Rox4nne

:) Ah Paul, je bent een enorme goeie pleeg-Opa!
De foto's zijn prachtig, vooral die dat 'ie het eitje van zich af duwt  :D

En je hand begint een kraambed te worden, leuk hoor!

Veel succes met ze!

Liefs,
Roxanne

Kolkkie

Hoi Paul,

Gefeliciteerd met het 2de jonkie. Jammer dat het geen albino is. Witmaskertjes zijn ook erg mooi :).

Het is echt een gaaf gezicht om een jong op je hand te zien uitkomen.
Hoelang duurt het voordat hij er helemaal uit is. Vanaf de eerste foto tot de laatste foto?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

12 april 2005, 11:33:32 #322 Last Edit: 12 april 2005, 14:10:49 by Gerda_T
Hoi Paul,

Wat een prachtige fotoreportage van de geboorte van de tweede witmasker. Wat een ervaring zeg. En de tweede die op je hand geboren wordt. (Uit dit nestje dan, want Little is toch ook op je hand geboren??)
Ook geweldig voor Linda dat de eitjes van Tiamo en Ayla nog uitgekomen zijn, en nog twee witmaskerjes ook. Jammer voor Lin dat er geen albino bijzat. Tinco moet nu echt even zijn best doen en een groot valkje worden.
Wat zit jong 1 er prachtig bij zeg!! De tweede dag en dan al zo statig zitten, GEWELDIG!!!
Ik hoop dat je twee nieuwe aanwinsten uitgroeien tot twee prachtige valkjes. De vader doet in ieder geval goed zijn best (en jij natuurlijk ook).

Groetjes Gerda

patty_dordtse valkjes

echt mooi zeg!!! ;D

hoop dat ik het ook zo mee mag maken haha.

die van mij broeden vanaf 4 april dus ik w8t met spanning af.

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi Paul

Jeetje wat gaaf zeg: dat ei wat op je hand uitkomt :)
Je hebt het al eerder meegemaakt, maar nu je er foto's bij hebt is het helemaal leuk.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Hoi Paul,

Jij bent waarschijnlijk nu een beetje aan het bijkomen na zo'n nachtje niet slapen ;D,. Vind je foto's echt prachtig en het lijkt me een erg mooie ervaring om dat mee te maken.

Gefeliciteerd met je tweede jong

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Paul,

Had ik een heel verhaal voor je getikt, kon ik hem niet versturen :-\. Nou, daar gaat ie weer:

om te beginnen ben je je beroep misgelopen, je had verloskundige moeten worden  ;).

Even zonder gein, wat een schitterende fotoreportage. Ik zat het met open mond te bekijken. Ik dacht "dit zie ik nog liever dan een natuurfilm op tv", schitterend.

En dat kleintje, nr. 1, wat parmantig. Die zit echt zo van:
IK ben IK en wie doet me wat, dan stuur ik opa Paul op je af. :D

Ik kom elke dag even lezen Paul, ik wil niets missen van deze kleintjes.

Groetjes, Nel :)

margreet

hallo Paul,

Fijn dat het zo goed gaat met de adoptievalkjes, prachtige foto's weer, volg het weer plezier.

groetjes Margreet

KoosjeTweety

Paul Gefeliciteerd met je twee mooie jonkies :)
Gaat weer super :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Rianne

Gefeliciteerd met je tweede witmaskertje! Ik hoop dat alles goed gaat!