20 juli 2025, 00:08:38

Nestje van Peppie en Kokkie

Gestart door Paul, 5 februari 2005, 07:47:54

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Paul.
Je hebt het echt SUPER gedaan met de adoptie eitjes, het zijn 2 pracht valkjes geworden. Ik mis je verhalen en antwoorden op vragen of berichtjes. Ik zou het jammer vinden als je wegbleef. Maar wat er ook is, neem de tijd en voel je nergens toe verplicht hoor. :)

bobbie

Hoi Paul,

Wat leuk dat het broertje van Grisha bij jou blijft. Zit die even goed  ;D  Gefeliciteerd, je hebt er een mooi valkje aan.

Groetjes, Nel :)

~Natas~

Hoi Paul,

GEFELICITEERD [/color] [/b]
met Fladder.
Het is een mooi valkje om te zien........dus wees er maar zuinig op.
Veel plezier ermee en het is je GEGUNT  :-*
Sterkte Paul.........

Groetjes,

Natas en Joepie de poepie

zazoe

Hee Paul,

Nu heb ik dus behalve een kleinzoon van Peppie & Kokkie, ook nog een broertje van Fladder in huis, we zijn dubbel familie! :)

Ik hoop dat je je weer wat beter voelt, net als zoveel anderen op het forum heb ik altijd heel veel aan jouw advies gehad, jouw berichten helpen heel veel mensen die even in de knoop zitten met hun valkjes. Bedankt daarvoor! :-*

Paul

31 mei 2005, 15:54:54 #514 Last Edit: 31 mei 2005, 15:57:37 by Paul
Hallo Allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes dat beurd je toch wel weer wat op als je zo in een dip zit.
Ik ben in elk geval niet blijvend weg hoor ik kom gewoon weer terug als ik weer wat beter in mijn vel zit maar momenteel is alles me even te veel.
Met Fladder gaat het prima die ziet er goed uit die is alleen wat minder aanhalig dan Grisha helaas :(
Hier wel even een paar foto's dan is te zien dat hij ook best mooi in de veren komt:

Verder hebben Peppie en Kokkie nu 2 jongen van zichzelf waarvan eentje heel erg achter bleef en er slecht uit zag.
Met wat bijvoeren is die er uiteindelijk bovenop gekomen en die groeit nu een stuk beter en is de achterstand nu aan het inhalen.
Hier even een foto dat hij nog een stukje achter was in de groei:

En deze zijn van vandaag:

Verder heb ik nog 5 bevruchte eitjes uit 2 nestjes (3 van Kokkie en 2 van Harry die niet zelf broed) waarvan er steeds een paar bij Peppie en Kokkie lagen maar ik heb ze gisteren bij Maatje en Oeroeboeroe neergelegd omdat Kokkie een hele tijd van de eitjes af bleek te gaan steeds.
Maatje en Oeroeboeroe willen niet in een broedblok dat heb ik geprobeerd maar toen lieten ze de eitjes in de steek dus ik laat ze dan maar gewoon op de bodem broeden dat doen ze wel heel fanatiek:

Groetjes, Paul

Olga en Hans

Hoi Paul,

Fijn dat je weer even reageert  ;) en wat een lieve schatjes heb je ook nog. We hopen dat deze ook zo mooi groot worden  :D net zoals Fladder. Ze hebben allemaal een eigen karaktertje, de 1 wil graag gekroeld worden en de ander zit wel bij je en vreet gelijk je muismat op  ;D ;D ;D.
Jij heel veel sterkte en vergeten doen we je niet, want je gaf heel vaak een reactie of een bemoedegend woordje.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Anita1

;D hoi lieve paul.welkom terug even!
wat een scheetjes zeg.het gaat goed bij jou!
dat op de grond broeden vind ik wel heeel lief om te zien zeg..
en de naam oeroeboele of zoiets moest ik ook erg om lachen.
goed dat je het kleintje weer mee geholpen hebt.
je bent geweldig!
beterschap.knuff anita  :D

bobbie

31 mei 2005, 16:40:03 #517 Last Edit: 31 mei 2005, 16:42:37 by bobbie
Hoi Paul,

Wat fijn dat ik je naam weer zie staan, maakt me helemaal blij.

Wat een schattige jonkies heb je weer zeg. Maar goed dat het met het ene jonkie is bijgetrokken door je bijvoedingen. Hopen dat de inhaalspurt doorzet.

Rustig aan Paul. Tot de volgende keer, of het nu morgen is of over een maand of 2, jij bepaald. Je kan beter een been breken dan in een dip zitten. Met een been breken weet je dat het over is na 6 weken, met een dip weet je dat niet.

Groetjes en sterkte, Nel :)

Gerda

Hoi Paul,

Leuk je hier te treffen. Weer vanouds met leuke en mooie foto's. Wat ziet broertje er lief uit. Ik weet dat je er niet zo mee zit dat broertje wat minder aanhalig is. Hopelijk trekt ie straks gezelllig met zijn 'gewenste' vriendinnetje op.
Grisha is echt superknuffelig, maar geen doetje hoor!!! Ze gaat ook rustig haar eigen gang.

Wat fijn dat de twee bij Peppie en Kokkie het nu goed doen he?? Ze zijn behoorlijk gegroeid. Grappig dat ik ze nog alleen als bevrucht eitje heb gezien (mooi met rode adertjes). Ze zien er goed uit!!!

Dit weekend ga ik weer foto's maken, die stuur ik wel weer op!!

Groetjes Gerda (en liefs van Grisha)

~Natas~

Hoi Paul,

WELKOM BACK[/color][/b]
Ben weer erg blij dat je weer terug bent.
Gelukkig dat kleine Fladder het geweldig doet.......nu weet je in iedergeval waar je het voor gedaan hebt.
Leuk zeg dat Peppie en Kokkie weer jongen hebben.
Ik hoop dat deze net zo mooi worden als het nest hiervoor.
Mooie foto's weer Paul.

Hou je rustig verder.
Groetjes,
Natas en Joepie de poepie

gonnie

Hoi Paul

fijn dat je even van je hebt laten horen , je hebt even tijd nodig , pak die ook , anders zak je toch weer terug , we willen inderdaad dat je er weer bent voor ons maar , jijzelf bent belangrijker , dus pas goed op jezelf.

groetjes Gonnie

Rianne

Hey Paul, leuk dat je er weer bent, en meteen met zulke lieve foto's!

Kolkkie

Hey Paul,

Wat leuk dat je er weer bent :).

Je hebt dus weer de nodige eitjes, pluisjes en stekelvarkentjes :).

Ik vind het er koddig uitzien, Maatje enOeroeboeroe die alleen maar willen broeden op de bodem van de kooi.

Veel succ6 met ze. Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

margreet

hallo Paul,

Fijn dat je weer even wat van je laat horen, leuke foto's weer, die hebben we gemist. Beterschap.

groetjes Margreet

Valerie

Hoi Paul,
Tijdje niet meer gesproken. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met jei Wens je alvast heel veel sterkte en weet dat, als je het nodig hebt, er altijd iemand is waar je op kan rekenen. ;)
Groetjes,
Valerie