29 maart 2024, 03:16:11

pootje

Gestart door leoni, 3 februari 2005, 18:23:12

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Leoni,

Wat fijn dat het goed gaat met Punkie. Ik hoop dat er nu geen rare dingen meer gebeuren, en dat jij en je ouders plezier kunnen hebben met/om Parel en Punkie in plaats van zorgen.

Een kuifkriebel voor allebei,
groetjes Gerda

leoni

hallo

het gaat heel goed ze zitten elke dag los en ik probeer haar nu om te leren dat ze op mijn vingel kan springen.

groetjes leoni

Gerda

Hoi Leoni,

Oefen maar veel met haar, dan krijgt ze zelfvertrouwen. In het begin zal alles nog wat moeite kosten, maar in de loop der tijd zal haar pootje sterker worden (omdat ze daar alles mee moet doen). Ook zal ze meer met haar snavel gaan doen, bijvoorbeeld in de kooi klimmen.

Fijn dat het goed gaat.
Groetjes Gerda

leoni

Hallo

ze klimt nu ook al veel met haar snafeltje en met haar vleugel doet ze nu ook veel meer.

groetjes leoni

SaskiavE

 :'( Ik heb net gehoord wat er gebeurd is.Punkie komt bij mij vandaan.Met Dommel had ik een paar maanden terug ook zoiets.Hij zat vast in zijn schommel met z'n ring.Maar dat lief gelukkig goed af.Dat dit zou gebeuren had ik echt nooit verwacht.Niemand denk ik.Nou wens Punkie maar veel beterschap van mij en ik hoop dat iedereen een beetje bekomen is van de schrik.Ik voel me echt rot nu. :'( :'(