2 mei 2025, 23:47:16

terug uit Australie

Gestart door Inger m, 31 januari 2005, 22:07:29

« vorige - volgende »

Inger m

Hey!
Ben weer terug uit Australie en...geen valkparkieten gezien!
Verder ontzettend naar onze zin gehad en vele andere vogelsoorten en dieren gezien. We hebben veel gedaan en het is hier veel te koud!

Er zijn ruim 1700 foto's gemaakt en ik hoop een deel online te gaan zetten!

Hoe is het hier verder? Ik heb bijna 2 maanden geen forum gezien en ben er dus helemaal uit en voorlopig geen tijd om alles te gaan doorlezen.

Met mijn 7 valken gaat het prima!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Lique

Hoi Inger,

Wat leuk dat je weer terug bent. Heel jammer voor jou natuurlijk, want als ik zo al die mailtjes las heb je het flink naar je zin gehad.
Nog meer jammer is dat je geen valkjes gezien hebt.

De gebeurtenissen hier zijn:
We hebben weer jonge valkparkietjes, ze zijn nu rond de 2 weken oud, en alles lijkt goed te gaan. Er zijn nog een paar nestjes op komst.
We hebben Sam een week lang moeten missen, wat ze precies had is onbekend. Yellow, Rudie, Pino zijn ook ziek geweest, maar het gaat nu allemaal weer heel erg goed.
Voor meer info zie mijn dagboek.

Ik denk dat het nog wel even gaat duren, voor je weer helemaal bij bent gekomen op het forum, maar neem de tijd...

Ik hoop dat je het heel fijn hebt gehad in Australie.

groetjes Lique

Inger m

Hey,
Valkparkieten leven meer in het binnenland en wij zijn meer in de kuststreken geweest. Dat is ws de voornaamste reden dat we ze niet gezien hebben.

In Tamworth vlogen koningsparkieten rond onze slaapplaats en zagen we rose kaketoes, roodrugparkieten en rosella's. Erg mooi om al deze vogels in het wild te bekijken!

gr Inger
problem.

Lique

Hoi Inger,

Het lijkt me ook echt geweldig om daar eens te zijn.
Al die vogels die je daar zo vrij kan zien, heerlijk moet dat zijn.

groetjes Lique

Bianca

WAUWIE :o
Helemaal te gek dat je daar geweest bent!
Dat is 1 van mijn grootste wensen!
Ik hoop snel wat foto's te zien.
Gelukkig gaat het met jou valkjes goed
groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Marianne

Hoi Inger,

Welkom terug en fijn om te lezen dat je het daar zo naar je zin gehad hebt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Theetje

Hoi Inger,

Jeetje wat is die tijd snel gegaan joh :D
Fijn dat je er weer bent. Zo te lezen heb je heel veel mooie en leuke dingen gezien.
Zodra je foto's online zijn zal ik ze zeker bekijken.

Groetjes

Theetje

kok_roy

Het lijkt me helemaal geweldig om naar Australie te gaan... van jongs af aan is dat mijn grootste wens als het gaat om vakanties... Ik hoop dat ik daar ooit nog heen kan gaan...
Ik ben heeel benieuwd naar de foto's!!

Groeten Roy :P

Mandy

Goh dat is zeker snel gegaan.
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. ;)
Ik heb helaas niets van je ervaringen kunnen lezen want ik heb nooit mail van je gehad. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

Hoi Inger,

Welkom thuis! Ik heb met veel plezier jouw (en Peter's) verslagen gelezen. Ben je al van de rode vlekken/bultjes af?

Wat zijn de weken ook snel voorbij gegaan...

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Inger,

Welom in Nederland weer en natuurlijk op het foeum :-)
Jammer dat je geen valkjes gezien hebt maar kakatoes en rosella's zijn ook heel mooi om te zien natuurlijk.
Heel veel sterkte met het bijlezen je zal daar een aardige klus aan krijgen  :D

Groetjes, Paul

Marije

Hoi Inger,
Heb ook je mailtjes glezen, erg leuk, alleen heb ik jammergenoeg de 1e paar gemist, want ze stonden bij ongewenste mail en dat wordt na een bepaalde tijd automatisch gewist...... :-/
Was het trouwens niet ontzettend naar om een schaap geslacht te zien worden? Lijkt me een rotgezicht.... :-/
Kijk uit naar je foto's! :)
Groetjes,
Marije en Purrel

Inger m

1 februari 2005, 21:34:45 #12 Last Edit: 1 februari 2005, 21:36:57 by Cinnamon_valk
Hey allemaal,
Bedankt voor jullie reacties!
Wat betreft het schaap slachten was ik daardoor niet geschokt ofzo. Het was wel interessant om te zien en ik heb heel veel foto's ervan gemaakt. Uiteindelijk zijn er drie schapen geslacht.
Tijdens mijn afstudeervak heb ik ruim 60 varkens moeten slachten (ik nam bloedmonsters en de uterus mee), dus ik stond er steeds naast. Ik ging af en toe even kijken bij het slachten van de koeien ernaast, dus ik ben wel wat gewend en uiteindelijk wordt ieder dier geslacht voor een stukje vlees (en ik ben vegetarier...).

Hoi Peter,
Ik heb nog wel wat kleine plekjes zitten, maar gelukkig is het meeste aardig weggetrokken.

Hoi Paul,
Ik geloof toch niet dat ik van plan ben om het forum te gaan bijlezen, anders krijg ik het de komende weken wel heel erg druk... Voorlopig eerst maar even andere prioriteiten...

Hoi Mandy,
Ik heb een aantal mensen die dat wilden toegevoegd aan mijn mailinglijst, dus het kan zijn dat ik ben vergeten je toe te voegen of dat je het niet hebt aangegeven...sorry. Mocht je alsnog de mails willen lezen, dan kan ik ze forwarden aan je...let op: ze zijn wel heel lang  ;)

gr Inger

problem.

Valerie

Hoi Inger!

Leuk weer van je te horen. Wat gaat die tijd snel zeg! Jammer dat je geen valkjes gezien hebt, maar wel leuk dat je zoveel andere vogels gezien hebt. Moet wel erg mooi zijn! :)
En we zijn allemaal wel nieuwsgierig naar de foto's.

Irene

hoi Inger,
een late reactie van mij, maar welkom terug! ;D
Fijn om te lezen dat je zo veell gezien hebt. Jammer van de valkjes maar helaas!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes