5 mei 2025, 00:59:14

pap en mam van ROCKO

Gestart door es, 23 januari 2005, 00:44:43

« vorige - volgende »

es

Dit zijn de pap en mam van Rocko, misschien dan duidelijk wat voor mutatie hier uitkomt, of is dat verschillend????
Maarja in ieder geval vond ik het leuk deze foto hier op het forum te plaatsen, dus hier is ie dan. ;)

Groetjes van Esther en Rocko

bobbie

Hoi Es,

Een prachtig koppel, pa en ma. Wat hier uit zou komen weet ik echt niet maar ik wilde je wel even laten weten dat ik het hele mooie valken vind.

Rocko is ook mooi en volgens mij een cinnamon.

Doei, Nel :)

es

dank je Nel,

Pa en Ma zijn even mooi als Rocko (bijna), neehoor ik vond het gewoon een leuke foto om op dit forum neer te plaatsen.

Groetjes van Esther

ep

Ik vind de foto van roco zo mooi.
precies op tijd genomen denk ik.
Of gaat hij er altijd zoo mooi voor staan. ;)

es

Hoi Petra,

Rocko gaat altijd zo staan als er een foto wordt gemaakt ;D ;D ;D
Nee hoor, dit was op het goede moment op de goede plaats.
Gebeurt waarschijnlijk geen 2e keer meer.  ;) ;)
Ben er ook blij mee met zo'n foto.

Groetjes van Esther

Paul

27 januari 2005, 05:54:11 #5 Last Edit: 28 januari 2005, 02:23:36 by Paul
Hoi Esther,

De vader is een wildkleur en de moeder een lutino zo te zien.
Daar komen alleen maar wildkleur jongen uit en dat kan een man of een pop zijn.
Alleen de mannetjes zijn dan split voor lutino.
Rocko zal dus ook een wildkleur zijn en of het een man of een pop is kan je op jonge leeftijd alleen aan het gedrag bepalen.

Groetjes, Paul

val...

tenzij de man split is voor lutino... :P
toch:)?

es

hai,

even een vraagje "wat betekend split voor lutino" ??? ???
heb geen idee eigenlijk.
Misschien is Rocko een wildkleur moeten toch nog even wachten, tot na de rui, toch. dan wordt het in ieder geval nog dit jaar dat we er achter komen of het een man of pop is en de mutatie> ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Esther

Paul

Hoi Esther,

Split wil zeggen dat ze een bepaalde mutatie wel door kunnen geven die ze zelf niet zichtbaar hebben.
Zoals Valerie al zei als het mannetje dan split voor lutino is kunnen de jongen ook lutino zijn terwijl de vader het zichtbaar niet is.
Maar het jong van jou is zeker geen lutino dus zal het een wildkleur zijn.
Na 7 maanden begint dan de kop te verkleuren naar geel toe als het een man is inderdaad dus het is wel makkelijk te zien wat het is als hij een jaar oud is.

Groetjes, Paul
Groetjes, Paul

val...

...euhm ik zag nog maar net in je handtekining rocko...
en volgens bij is die toch cinnemon hoor :-/
..dat betekend dus dat bijde ouders split zijn voor cinnemon en dus al zeker wildkleur en cinnemon jongen kunnen hebben als ze voor nix anders split zijn.

es

OKÉ HEB HET BEGREPEN TOT NU TOE GELOOF IK ;D :D
KLEIN BEETJE INGEWIKKELD MAAR. :D
ZOALS IK OOK AL EERDER ZEI WE MOETEN INDERDAAD DE RUI ENZO MAAR AFWACHTEN. :) :)

OJA ROCKO HEEFT WEER IETS NIEUWS :o, HIJ KWAM BIJ ZITTEN  OM TE KROELEN DUS IK MET MIJN  PLATTE HAND BEGON HEM TE AAIEN, DOOK HIJ HELEMAAL INEEN MET ZIJN VLEUGELS EEN KLEIN BEETJE BOL ::) ::) GING HELE RARE GELUIDJES MAKEN ENZO, KON HEM HELLEMAAL AAIEN EN NORMAAL MAG IK ALLEEN MAAR KROELEN  OP ZIJN KOPPIE, EN NU HELLEMAAL! ::) ::) ::) ::)
VERLIEFD hihihihi  OF GEWOON LEKKER. ???
GEKKE VOGEL.

GROETJES VAN ESTHER