21 juli 2025, 15:42:38

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Zou wel erg leuk zijn als jullie ook allemaal komen bij de meeting met Dr. Feld! Alle bekenden zijn er dan!  ;) ;D

♪ Marlies

Hoi Lin,

Ik heb hier maagkiezel van de firma F. Thijssen c.v. in  Mill
Met telefoon nummer 0485 45 17 37
Misschien kun je dat nummer bellen om te kijken of dat bij jou in de buurt ook te koop is.
Hier zit geen houtskool en roodsteen in.
Als het bij jou in de buurt niet te krijgen is wil ik best een paar zakjes halen. Ze kosten € 1,50 per kilo.

Lin

Hey,

Kan je voor de zekerheid 4 zakjes kopen? Dan tel ik dat volgende week wel bij de rest op.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

♪ Marlies

Oke, doe ik.

Kaiyo zit in alles en nog wat te pikken behalve in zaadjes. Wat een lui beest is dat zeg. ;)

carco

Hoi

Wat jammer van Naira al zagen jullie het aankomen.
Ik heb Thijssen ook wel eens gebeld met de vraag of ze ook bezorgden:deden ze dus niet.
Ik vond ze niet echt vriendelijk aan de telefoon en het was mij een raadsel waarom ze hun telefoonnummer op de verpakkingen zetten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Hoi Marlies,
zou je voor mij ook 2 kilo mee willen nemen? Of is dat niet te tillen haha 6 kilo grit even meenemen. ;)

Lin

Hey,

Het is dus een feit! Zaterdag volgende week halen we Kaiyo op. En Gerda gaat mee als ze dan kan. Een auto hebben we geregeld!

en ik had laatst in mijn dagboek deuntjes geplaatst (niemand gezien?) en dat had ik ook ergens anders op het forum gedaan en die hoorde nu al het bouwvakkersfluitje leuk he! Toch nog ergens goed voor om het in te fluiten.

Groeten, Lin

Lin

Nou om 12 uur vertrokken naar a'dam naar de dierenarts.

Ze vond ze er goed uit zien alleen ayla een beetje bol en die was wel rustig. Maar ja ze hadden uur in de auto zitten schreeuwen en waren nu aan het poetsen en aan het kroelen. Maar voor de zekekerheid laat ik bloedprikken. volgende week krijg ik de uitslag.

Verder was de zwarte ontlasting weg dus dat hoefde niet onderzocht te worden. En het was ook geen schimmelinfectie die kale plekken.

Jullie horen het nog wel.

Ik zal straks nog even fotos plaatsen van tiara en tinco waar ik ook nog even langs ben geweest om rianne mee te nemen.

Gerda

Hoi Lin,

Volgens mij heb je wel een goed gevoel over Ayla en Tiamo. En hopelijk wordt dat goede gevoel vertaald in een goede uitslag van het bloedonderzoek!!
Ze zullen wel een beetje van slag zijn geweest van de reis!! Verwen ze maar lekker!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Eigenlijk heb ik er geen goed gevoel over.. Maar we wachten de week af.

Ik denk dat ik wat minder overal op reageer want ik had net bij Patricia gereageerd en ze vatte het verkeerd op. Dit was uiteraard niet de bedoeling. Omdat ik geschrokken was en het niet begreep stelde ik vragen...

even een valken dip  :'(

carco

sterkte met je dipje.
Ik denk dat je het jezelf niet te veel kwalijk moet nemen:patries heeft veel meegemaakt met het kleine grut en denk dat ze het gevraag even niet kon hebben.
Groetjes: Caroline.

Lin

Het is niet alleen dat, maar ook mijn valkjes naar de DA en bloedprikken nu wachten tot volgende week. En daarnaast het overlijden van Naira. Gelukkig is het alleen maar een valkendipje..

Petra en Cheeky

Arme Lin! Soms bedoel je iets zo goed, met name kort geschreven dingetjes of vragen (zoals hier op het forum of in mail) kan zo snel anders worden opgevat dan dat je het bedoeld hebt! Maar als het goed is, kent ze jou inmiddels wel en weet ze diep in haar hart best wel dat je het niet zo meent!

Gewoon lekker jezelf blijven hoor! Dat is ook de reden dat iedereen je hier zo graag mag!  ;) ;D

Enne.... ook jij hebt de laatste tijd nogal wat meegemaakt! Vind je het gek dat je dan een dipje hebt?

Sterkte!
Petra

carco

Hoi

Over dat kortwieken even nog:weet je zeker als je dat doet dat ze er van je moeder er wel uit mogen??
Ze kunnen namelijk nog wel aardig uit de ''voeten'' alleen geen hoogte meer maken. Als ze daar accoord mee gaat geloof ik dat ik geen moment hoefde te twijfelen, maar dat is jouw beslissing natuurlijk.  ;)
En ik begrijp je dip volkomen hoor:ik zou me er ook niet lekker bij voelen.
Groetjes weer: Caroline.

Mandy

Hoi Lin,

Wat jammer van Niara zeg. :-\
Maar een mooi vooruitzicht is dat Kaiyo binnenkort bij je is. ;)
En hopelijk krijg je volgende week goede uitslagen te horen.
Sterkte met alles. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl