19 juli 2025, 14:22:17

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Arme Naira!  :'(
Het heeft blijkbaar zo moeten zijn!
Sterkte Lique en Lin!

Liefs,
Petra

~Natas~

Hoi Lin,

Oh wat erg dat Naira net is overleden.
Maar voor het beestje is het beter zo.
Nu is ze uit der lijden verlost.
Ik kan maar 1 ding zeggen, veel sterkte met dit verlies  :'(  :'(  :'(
En leef erg met je mee

Groetjes,

Natas

Gerda

Hoi Lin,
:'( :'(
Ook al ging je er van uit dat ze het niet zou halen, is het toch even slikken als je het hoort.
Veel sterkte!!!

En Lique, ja wat moet ik zeggen, vreselijk dat je een kleintje verloren hebt. Ik hoop dat alle positieve dingen toch de boventoon blijven voeren!!!

Groetjes Gerda

Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♪ Marlies

Hoi Lin,
Ik vind dit heel erg voor jou en ook voor Lique en Peter natuurlijk. Weet je al wat ze had.

Gelukkig gaat het met je ventje wel goed, hij is alleen te lui om zelf te eten. Hij vindt het makkelijker om gewoon bij alle volwassen valkjes in de volière te schooien, en hij krijgt het nog voor elkaar ook.

Veel sterkte
Marlies

Lin

Hey,

Ik heb geen idee wat het kleintje had, volgens mij Lique ook niet.

Als Kaiyo bij mij komt ga ik een nieuw dagboek beginnen. Deze groeit te groot. Ik moest weer 20 paginas terug om de samenvatting te vinden van mijn nesten van dit jaar.
Dit was hem.. gevonden...
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8591.1725.html

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Oh Lin, ik lees het net van Naira....wat verdrietig  :'( Ik hoor die van mij nou zo lief naast me keuvelen en nu heb ik echt een hele grote knoop in mijn maag  :'(

Lin

Mensen,

ik heb jullie advies nodig. Zoals jullie weten gaat het goed met Kaiyo die nu nog bij Marlies is.

nu is mijn vraag wanneer haal ik hem op?

Vrijdag
voordeel: Vrijdag moet ik naar de DA in amsterdam en ben ik dus op de helft
nadeel: ik moet bijvoeren en dan zit je er langer aan vast en misschien spoor ik iemand dan aan om het ook te doen.

volgende weekend
voordeel: zelfstandig
nadeel:ik heb waarschijnlijk geen vervoer of moet dan alleen..

Wat zou ik doen?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

eefje nieuwenburg

tja vervoer is makkelijk en als je dan toch rijd maar ja handvoer he.....

toch zou ik nog even wachten dan heb je ook nog een week de tijd om vervoer te regelen.

Ik moest ook handvoeren (zonder dat ik het eigenlijk wilde)en dat beestje is wel dood nu,als ik het over kon doen had ik haar nog even laten zitten maar ja die keus is aan jou natuurlijk en jij bent ook net effe meer ervaren als ik met dit soort dingen vermoed ik.
succes met het nemen van je beslissing!
groetjes eefje

Christine

ik denk dan toch even wachten tot ie zelfstandig wordt zoals eefje zegt je hebt nog lang tijd om vervoer te regelen echt waar want het is gewoon het beste voor het valkje zelf om nog door de ouders gevoerd te worden.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Lin
Je spoort helemaal niemand aan ,iedereen beslist voor zich zelf.
En met die Albino heb je het toen ook prima gedaan en dat was wel heel wat anders.
Dit is maar bijvoeren en toen heb je alles moeten voeren toch?
Ik vind dit heel iets anders als een valkje in huis halen wat nog niets zelf eet.
Maar beslissen moet je zelf.
Succes er mee
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

17 augustus 2005, 21:08:29 #1946 Last Edit: 17 augustus 2005, 21:12:24 by Gerda
Hoi Lin,
Ik denk dat je goed in staat bent zelf een beslissing te nemen. Wat ik echter nog als voordeel van volgend weekend zou willen noemen, is dat je weet of er iets is met Ayla en Tiamo wat eventueel besmettelijk zou zijn.

Ga je naar Doormalen?? Dat is best een fijne arts. Alleen had ik nogal moeite met zijn assistente. Omdat Doormalen er niet alle dagen is, heb ik met die assistente te maken gehad toen Nezumi zo ziek was. Toen vond ze het onzin dat ik ontlasting wilde laten onderzoeken, en als ik het echt wilde, dan moest ik wel van te voren betalen!!??!!
Doormalen zelf is erg aardig, maar ben door die actie van de assistente met Nezumi bij Fled terecht gekomen, terwijl Doormalen om de hoek is en Feld meer dan een uur met metro, trein en bus!!!

Bijvoeren zou je zeker kunnen, maar misschien met alle onrust wil je misschien wel even wachten!!
Of juist niet en wil je Kaiyo snel bij je hebben!!

Moeilijk he??

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Lin

Wat een nare bericht zeg   :'( :'(.
Vind het echt heel erg voor je!!!!

Volgens mij heb je ervaring genoeg om Kaiyo bij te voeren  ;D.
Je moet gewoon doet wat voor jou het beste uitkomt .
Heb je ook gelijk wat afleiding.
Over Princess zou ik me niet al te veel zorgen maken, die heeft het hardstikke goed bij Patje.
Heel veel sterkte en hou je taai !!!
Na regen komt zonneschijn !!!

Groet van Ankie

♪ Marlies

17 augustus 2005, 21:29:36 #1948 Last Edit: 17 augustus 2005, 21:31:20 by marlies
Hoi Lin,

Kaiyo zit niet in de weg hoor, het maakt mij niet uit hoelang hij nog hier zit. Plek zat.

Misschien is het inderdaad beter om even af te wachten wat de da zegt. Je weet nooit of het besmettelijk is, en dan zit je misschien met drie zieke valkjes. Kaiyo is daarbij ook nog vrij jong en misschien wel heel bevattelijk voor het een of ander.
Ik snap best dat je hem liefst vandaag nog komt halen, maar wat is wijsheid.

Weet je al wat voor popje je bij Kaiyo wil zetten

gonnie

Hoi
Oo Lin  wat naar dat naira toch overleden is , je hadden het wel verwacht he ,
Je hart volgen ,  en beetje je verstand , zelf weet je best wat je moet doen . sucses
Groetjes Gonnie