20 juli 2025, 00:58:21

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Christine

wat een leuke filmpjes echt prachtig bij ons in Belgie is ook een dolfinarium maar helemaal niet zo prachtig als die bij jullie echt heb van die filmpjes genoten

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Bedankt voor de leuke reacties op de filmpjes!!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
Ja hele mooie leuke filmpjes ,dank je wel,en ook die laatste v.d valkjes.
Groetjes Gonnie

Bianca

ik kan helaas de filmpjes niet bekijken , ik hoor wel het geluid, maar daar heb ik weinig aan....hihihihihihiii

Mischien mis ik iets op mijn pc om het te kunnen bekijken...

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lin

Citaat van: Bianca op 19 juli 2005, 16:59:09
ik kan helaas de filmpjes niet bekijken , ik hoor wel het geluid, maar daar heb ik weinig aan....hihihihihihiii

Mischien mis ik iets op mijn pc om het te kunnen bekijken...

Groetjes Bianca

He Bianca,

Ik zie je overal al verschijnen in de dagboeken. Leuk dat je even hier bent geweest. Wat het is weet ik niet, heel raar. Misschien iemand anders?

Ankie

Hoi Lin

Leuke filmpjes  ;D :o.Het is voor mij ook alweer een paar jaar geleden dat ik in het dolfinarium ben geweest ,maar was wel indrukwekken den erg druk ;).

Groet van Ankie

♪ Marlies

Hoi Lin,
Wat een leuke filmpjes. Wat is het daar veranderd. Nou moet ik wel zeggen dat ik er voor het laatst ben geweest toen ik een jaar of tien was, ergens in de vorige eeuw nog ;D

Groetjes Marlies

trienke

hey lin

Wat een leuke filmpjes zeg, ben er ook een hele tijd niet geweest. Het is er wel mooi.

Groetjes trienke

Valerie

:) Dolfijnen!  :) Wat mooi en lief! :)
Zou ik ook een keer naar toe willen gaan. Het is geleden van toen ik klein was, dat ik nog dolfijnen zag. Zo'n mooie diertjes. :)

Lin

Hey,

Bedankt voor jullie reacties en leuk dat jullie de filmpjes kunnen zien. Ik denk dit is leuker dan fotos. Voor mij was het trouwens ook al een tijd geleden hoor. Maar alleen een speeltuin is erbij volgens mij.

Groeten,Lin

Christine

Ik zou graag is met dolfijnen gaan zwemmen maar ja dat kost natuurlijk weer geld voor dat te doen dus heb ik echt genoten van je filmpjes. de dolfinarium waar ik naar toe geweest ben is belange niet zo goed echt waar.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Lin,

Je hebt wel succes zo met je Dofinariumfilmpjes... Is ook zo leuk, al is het weer wat heel anders dan valkjes!

Cor zou ook heel graag met dolfijnen willen zwemmen, want die is helemaal weg van dolfijnen, maar zoals Christine zegt, ik heb ook altijd gehoord dat dat heel erg duur is.

Hoe is het verder met Ayla en Tiamo? Alles goed?

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Ik zou ook wel met dolfijnen willen zwemmen. Maar zou ook wel een beetje bang zijn. En de filmpjes zijn gewoon mooi daarom wil iedereen ze zien :-)

Met het koppel gaat het goed. Zijn lekker aan het kroelen en roepen als ik even weg ben. Ik had nog een filmpje maar die bleek eg donker te zijn.

Verder nieuws. Ik ga me aanmeldingen als Kweker bij europarrot. Heel spannend, ga opnieuw een mail sturen want de vorige was niet aangekomen. Dan ga ik dus echt kweker worden. Wel raar idee met een koppel. Maar als het goed is mag ik een valkje erbij als ik een baan heb. Het koppel wat ik wil staat bij mutaties gevraagd. Maar ik wil een onmogelijk koppel. Dus ik denk dat ik mijn eisen even moet aanpassen  ;D

En met mij gaat alles goed. Heb geen school alelen nog een presentatie in oktober. Nu ben ik heel hard bezig om een baan als grafisch ontwerper te krijgen. Vandaag heb ik mijn eerste 5 brieven geschreven. Heel spannend dus!! en tja verder.. ik ben weer terug op het forum. Ik hoop het een beetje te kunnen bijhouden. Maar tot nu toe gaat het goed.

Groeten, Lin

Karin

Wat leuk die filmpjes ! Moet ik toch ook maar eens doen  ;D Heb je er een echte filmcamera voor of gebruik je je mobieltje of digicam voor ? Mijn digicam kan kleine filmpjes maken, max. 60 seconden.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hey,

Ik heb een digitale fotocamera en kan nog wel langer filmen maar dan worden de filmpjes lang en misschien te langdradig. Leuk dat jij ze leuk vond.