19 juli 2025, 14:56:13

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Nel,

ik had Tinco opgegeven, leek me echt het grootst mogelijke compliment voor Linda als hij zou winnen. Ben er echt heel erg blij mee! :) :) :)

♪ Marlies

Hoi Lin,
Gefeliciteerd met Tinco. ;D ;D

Het valkje in m'n handtekening is m'n jonge geelwang  ;D ;D ;D.
Misschien doen pa en ma nog een rondje. Zal ik ze jouw filmpje even laten zien  ;D :P, misschien brengt dat ze op ideeen.
Mochten ze nog wat doen en er zit weer een cinnamon geparelde geelwang bij, dan doe ik hem/haar toch weg. Als je interesse hebt laat het maar weten.

Groetjes Marlies

gonnie

Hoi
zal goed zijn als je klaar bent met je school , heerlijk genieten van alle vrije tijd daarna, leuke filmpjes zijn dat .
groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd Lin met de overwinning van ONZE TINCO! We hebben massaal op hem gestemd en zelfs de schoolklas (of zo) overwonnen, yesssssssssssssssss! En dat allemaal dankzij jouw goede zorgen! Anders wassie nooit zover gekomen!

Groetjes,
Petra

Agnes

Ook van deze kant van harte gefeliciteerd!!!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Hey allemaal!!

Nou ik ben er weer. Net teruggekomen van school mijn laatste ding ingeleverd en nu heb ik echt vakantie. Morgen lekker uitslapen en vanavond uit eten (4 jaar verkering) heerlijk. ik geniet nu al.

Maar ik wil iedereen bedanken de gestemd heeft op tinco. Ik vind het een hele eer dat een valkje aan mij en mijn vader wordt voorgedragen (zeg je dat zo?) Ik vind jullie allemaal wel lief. Ik krijg fotos van mensen die een valkje bij mij hebben gehaald en nu dit weer. echt heel erg leuk. Ik wil ook iedereen bedanken die nog af en toe in mijn dagboek kijkt als ik wat geplaatst heb.  :-*

Met de tortelduifjes gaat het nog goed. Alleen waar de eieren blijven geen idee  ??? Ze zijn nog steeds aan het kroelen en  aan het wipwappen.

Citaat van: Valerie op  6 juli 2005, 15:20:34
Heb jij nu pas gestemd, Nel?? Wij hebben al weken gestemd.  ;D

Die 2 zijn stil, Lin. Als Valko en Daffy wippen, dan hoor ik het tot beneden.  ;D

Stil he, ze maken echt hele zachte geluidjes, gelukkig maar. (bedankt voor je steun!)

Citaat van: marlies op  6 juli 2005, 19:23:09
Hoi Lin,
Gefeliciteerd met Tinco. ;D ;D

Het valkje in m'n handtekening is m'n jonge geelwang  ;D ;D ;D.
Misschien doen pa en ma nog een rondje. Zal ik ze jouw filmpje even laten zien  ;D :P, misschien brengt dat ze op ideeen.
Mochten ze nog wat doen en er zit weer een cinnamon geparelde geelwang bij, dan doe ik hem/haar toch weg. Als je interesse hebt laat het maar weten.

Groetjes Marlies

Laat ze het filmpje maar even zien ja. Maar heb je geen wachtlijst daarvoor? Toen ik dit las heb ik echt erover zitten te dromen. Waarschijnlijk mag ik er nog wel een maar pas in november. Dus veels te laat. Maar ik ben helemaal verliefd op ze. en ik wil dan een partner een cinnamon geparelde bonte witmasker (of zoals snowy)split voor fallow. Maar ik denk dat niemand die heeft. Zodra ik er een mag ga ik meteen op je lijst voor die cinnamon geprelde geelwang. Echt prachtig.

Iedereen nogmaals bedankt. Ik ga nu even wat fotos plaatsen van Ayla en Tiamo, zien jullie die ook weer eens.  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Lin,

Ga maar lekker genieten van je vrije tijd, je hebt het verdiend. 8)

En nog eens 4 jaar verkering ook? Gefeliciteerd. Lekker uit eten vanavond. Geniet er maar van.

Groetjes, Nel :)

Lin

11 juli 2005, 16:24:04 #1672 Last Edit: 11 juli 2005, 16:28:28 by Lin
Hier nog even fotos. Zijn niet de helderste, maar dat komt omdat hier niet veel licht is.

En hier even eerst ayla zoals ze eruit als ze nat is. En dat vindt ze niet erg leuk.

ARE YOU LOOKING AT ME???

Haar rug is dan helemaal bruinachtig aan het worden.

Samen nat, alleen niet van voren en weg zijn de kuifjes.

Ayla wanneer ze droog is met een beschadigde kuif.

En mijn mannetje Tiamo

En eindelijk een heldere foto

Samen even te kroelen.

Groeten, Lin

Lin

Nog even twee filmpjes.

Tiamo die wil kroelen maar Ayla niet.
http://www.putfile.com/media.php?n=tiamoaylakroel

tiamo die even het roodkapje voor een deel fluit. Hoofd naar links houden!

http://www.putfile.com/media.php?n=Tiamofluitroodk

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

4 jaar verkering? Gefeliciteerd Lin!!!

Lieve foto's van Ayla en Tiamo! De filmpjes zijn ook heel lief. Wat kan Tiamo leuk Roodkapje fluiten!  Cor wil Cheeky ook graag Roodkapje leren, maar die heeft kennelijk andere talenten dan zangtalent! '-) Ach...

Groetjes,
Petra

carco

Hoi

Wat een lieverds heb jij toch ook zitten hè?!
En altijd leuk die kroelfoto's, die zijn zo vertederend.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Hey Lin,

die bruine waas is nou precies wat Tinco en Awan ook hebben. Zou moeders dus cinnamon in zich hebben?

Christine

gefeliciteerd met jullie vier jaar verkering :-*.
en zeer mooie foto's en filmpjes heb je daar

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

Hoi Lin,
Gefeliciteerd met je vier jaar verkering.
Leuk hoor die filmpjes. Als ik dit allemaal zo zie, dan ga ik ook wel weer denken om een valkje binnen te nemen. Een nadeel is dan wel dat hij/zij heel de dag naar de anderen gaat ziten roepen en dat vind ik dan weer minder.
Bij de geelwangen heb ik het blok weg gehaald, ze mogen nu lekker naar buiten en dan ga ik aan het eind van het jaar weer een keer proberen. Komt misschien voor jou ook beter uit ;D  ;D

Groetjes Marlies

gonnie

Hoi
Allereerst gefeliciteerd met je 4 jarige verkering,was het eten lekker,vast wel.
je bent echt helemaal terug ,dat is aan alle dagboeken te merken geweldig lin, het filmpje heb ik geen geluid bij en de tweede krijg ik op zin zij ,niet minder mooi.
en mooie foto`s uiteraard maar dat zijn we gewend.
Fijn dat we je weer zo vaak zien.
Groetjes gonnie