18 juli 2025, 21:59:12

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Petra, ik weet zeker dat Linda supertrots is op Tinco! Bedankt voor jullie leuke reacties! :)

Lin

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  2 juli 2005, 13:17:11
OK dan..... hier issie! Onze eigen winnaar:
(ik zal 'm ook bij Rianne plaatsen!)

;D *bloos* wat lief zijn jullie toch!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi linda

Hier kan ik nu niet kijken naar je filmpies ,toch zeker een verkeerde link ;D
Geef hier aan een fout ontdekt ,maar kan wel aan mij liggen ::)

Groetjes Aad

Lin

mmm.. zal kijken of ik een oplossing voor je kan vinden even kijken of rianne nog plaats heeft op haar webruimte. ik dacht dat ik de website had die jij ook gebruikte, welke gebruik jij dan?

Groeten, Lin

Lin

Hier nog even een kort filmpje van Tiamo. Je moet je hoofd even naar links buigen. Het is het begin van roodkapje. Normaal fluit ie er nog een noot achter, alleen nu niet.

http://www.putfile.com/media.php?n=tiamofluit

aad

ha lin

ja ik gebruik de zelfde ..en dan geeft hij  aan klaar ... dan een  schermpje met vertel microsoft over dit probleem !!
Dat is wat ik krijg ...dus nog ff die bij mijn geopend en die werkt wel ,dus wat het is geeeeeeeeeeen ideeeeeeee  ???

groetjes Aad

Lin

Gerda

Hoi Lin
Wat een schattig filmpje van de papa van Grisha. Nezumi begon meteen versiergeluidjes te maken. Grisha gaf een zacht 'prietje'.
Ik vind het grappig om de ouders van mijn schatje zo te zien.

Groetes Gerda

carco

Hoi Lin
Wat een leuke fimpjes:hier doen ze het wel hoor: al doet mijn nek een beetje zeer :)
Maarre ik zal de valkparkiet van de maand gauw even gaan lezen:had ik nog niet gedaan :-[
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

zazoe

Hoi Lin,

Leuk die filmpjes van Tinco!
Dat spelen met de vingers doet Bailey hier ook, maar of het typisch mannengedrag is.. ???

Leuk dat ik Tiamo toch nog Roodkapje hoor fluiten, ik ga met Milo ook oefenen, die is zo aan het brabbelen, volgens mij moet dat wel lukken! :)

Liefs, Sanne.

trienke

he lin wat leuk dat je valkje dat fluit geweldig, Lucky reageerde op um :P

Groetjes Trienke

Ria

Hoi Lin,

Bij het wegen van de valkjes vandaag kwam ik er achter dat Ruby wel errug gegroeid was. Ze was ook gelijk de zwaarste van het stel, 120 gram. Ik had inmiddels al ander voer gehaald met minder zonnepitten want ik denk dat zij daar het meeste van at.

Groetjes,
Ria

Rianne

Jeetje, Ruby 120 gram! Het kleine ukkie is echt groot geworden!

Lin

Hey,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik na een tijdje afwezig geweest te zijn weer aan de dagboeken begonnen. Nu was ik gisteren beland bij natas, maar door verjaardag van mijn vader heb ik niet alles kunnen lezen. Maar tot mijn schrik is ie nu gesloten door een vervelende opmerking van iemand anders. Misschien is het even leuk als iedereen even een IM naar haar stuurt ter opbeuring want dit is een vervelende situatie en ik zie Natas weer graag terug. zij heeft mijn dagboek gevolgd en ik de hare zij verdient het echt niet.

Bedankt.

Groeten, Lin

Lin

Oh ja nog even wat.

Er is bij christine een wildkleur net geboren. eerste nestje mislukte en nu is ze voor het eerst oma geworden. Misschien ook wel leuk als jullie haar feliciteren zoveel mensen lezen haar dagboek niet.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8754.0.html

Groeten, Lin

ps als iemand nog iemand weet met net een eerste nestje plaats maar hier dan (ik heb nog niet alle dagboeken/verhalen gelezen)