19 juli 2025, 23:19:58

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Net een zoekplaatje, zo op de kooi. Zoek het valkje. ;D

Ankie

Hoi Lin

Met Tinco gaat het helemaal goedkomen ;D ;D :D.
Ik heb er alle vertrouwen in en jij doet er alles voor,dus aan jou zal het zeker niet liggen ;D ;D :D.
Ga zo door en je mag trots zijn hoor ,op jezelf.
Ik heb er in ieder geval heel veel bewondering voor :) ;) :D ;D.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie & de rest

zazoe

Hee Lin,

Wat leuk om al die foto's van Milo zo te zien, ben er helemaal trots op dat hij nu bij mij zit :)
Zit helemaal te glimlachen hier.

En van Tinco komt er ook zo'n serie met op het eind foto's van een zwaargewicht Tinco met overal veren, daar twijfel ik niet aan. :)

Lin

Hey allemaal,

Wat een schatjes he die bij Paul zijn. Ik wil ze zo graag kroelen!! Ben supertrots!!

En even over tinco. Vandaag zat ie aan de zaadjes of aan het eivoer dat weet ik niet want ik heb het gemengd. Maar hij is best levendig dus het gaat super. Vliegt elke dag een rond omdat ie even uit mijn handen ontsnapt. Oh ik kijk even naar hem en ja hoor zit weer te eten!!! YEEEEHHH we zitten nu nog op 3 voedingen eind van de week sowieso naar twee toe. Ik hoop nu nog dat is gaat drinken en dan kunnen we naar 1 voeding toe.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Daar ben ik alweer.

toch even snel twee fotos gemaakt. Ik kan natuurlijk niet hebben dat ik een dag geen fotos maak. Het is me al twee dagen gebeurd in het afgelopen half jaar  ;D Nou hier is ie. Mijn kleine tinckywinky, die het eten door begint te krijgen. Als het elke dag zo is dan gaat het niet zo lang duren voordat ie naar rianne mag.

tinco is nu 58 dagen oud

en een totaal foto van het lieverdje (hebben jullie door dat ik hem nu al ga missen, tja de laatste he)

Groeten, Lin

trienke

Hoi lin

Wat goed dat het beter gaat met tinco, enne tinco zo door gaan he ;D

Groetjes Trienke

~Natas~

Hoi Linda,

Ja de schatjes die bij Paul zitten zijn echt lief.
Je hebt er echt goed aan gedaan om het te doen.
Wat is Tinco nog kaal zeg, of komt dat nog omdat hij zo geplukt wordt.
Maar Tinco is wel een schatje om te zien hoor  :-*
Ja ja npog even en dan zijn ze allemaal weer weg, wat zal je ze gaan missen zeg.
Maar ja het is niet anders  :-X

Groetjes,

Natas en Joepie de poepie

patty_dordtse valkjes

Go tinco go tinco

Hoi linda,

Het is altijd moeilijk als er een valkje weg gaat.
Ik ben zelf al een dieren houdertje,maar moet me er zelf ook aan toe dwingen.
Elke keer zeg ik het al tegen me dochtertje dat de andere baby valkje naar een lief baasje gaan.
Dan heb ik strx een niet huilend kindje alleen mezelf haha.

Maar gelukkig gaat die nu wat eten en je zal hem heus nog wel zien toch rianne!!!!

Heel veel liefs patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

Wauw, wat goed zeg! :) Hij komt er wel! En ook al vliegen, super! Fluit hij ook al wat of zou het toch een vrouwtje zijn?

bobbie

Hoi Lin,

Logisch dat je Tinco gaat missen. Inderdaad is het de laatste en daarbij zit je ziel en zaligheid erin. Wel bij allemaal maar dit was toch best een zorgenvogeltje.
Je hebt wel eer  van je werk hoor Lin, wees daar maar trots op.

groetjes, Nel :)

Anita1

;D nou linda nog even en tinco eet zelf.wat een zorgenkindje is dat geweest.die vergeet je nooit meer.
gelukkig gaat zij naar rianne toe.dan heeft ze het heel goed. ;)
en ach dat kale..vind het wel schattig.moet je mijn kleintjes van poppie zien.allemaal giertjes.ik noem ze ook mijn gieren bende hahaaha
en de witmaskers niks niks geplukt.
heb er nu 9 binnen.gaat geweldig!
en ben blij dat het bij jou ook goed gaat!
groetjess anita  :D

Lin

Hey,

Ik ga voorlopig niet meer reageren op de dagboeken, dat komt van het weekend wel. Ik kom om van het werk.  Maar ik vind het erg leuk dat jullie niet zijn afgehaakt nadat de andere valkjes hier weg waren.

Even als antwoord op Natas. Dat kaal zijn dat komt omdat mijn vader na het voeren Tinco niet schoonmaakt en dan gaat de moeder de pap eruit plukken. Nu zit tinco dus apart dus het kan nu mooi aangroeien.

Vandaag geen tijd gehad om tinco echt te volgen hoe het gaat met het eten. Vanochtend woog Tinco met een lege krop 72 gram. Twee gram erbij dus. Vanavond ging het voeren niet zo super en heeft ie ook niet zoveel binnen gehad dus ik ben benieuwd wat ie morgen weegt.

Tinco nu ie 59 dagen oud is en met oud pap op zijn koppie

Dat waren ze weer!

Groeten, Lin

Karin

Ach, wat sneu dat kale kopje ! Nou ja, het zal wel snel genoeg bijgroeien en uitgroeien tot een prachtvalkje !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

aad

hoi Linda

Komt vast wel goed met je valkje  :)
Oeps tijd om naar werk te gaan  :P

groetjes Aad

zazoe

Hoi Lin,

Wat een mooie foto's weer, Tinco kijkt altijd zo vriendelijk, echt een schatje :-*

Gaat hij nou deze week nog naar 2 voedingen toe?
Dan schiet het echt op, hij ziet er op de een of andere manier ook wat steviger uit. :)