20 juli 2025, 00:41:47

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Rianne

Haha toch wel foto's vandaag? ;D Of was je gister eerder thuis?
De scheetjes staan er weer mooi op hoor!
Bedankt voor de peptalk Anita ;D

Lin

He Petra,

Ja het klopt ze zijn nu wat voller in de veren vooral aan de voorkant. Gaat gelukkig goed.

hey Kirsten,

Liif he valt ie zo in slaap op me hand. wat gaat de tijd snel.

hey anita,

Princess zie ik weleens happen in het voerbakje en gisteren zat milo ook te knabbelen en te pellen aan de zaadjes zie foto. maar zal in deze weken snel vooruitgang komen. en inderdaad rianne stalkt me gewoon!  ;) nee ik heb gwoon even geen tijd voor bezoek. Want je kan niet zomaar even een half uurtje praten een hele avond is leuker.

He Sanne,

vind je dat lief zo bol. Ik vind juist helemaal strak lief.

He Muppet!

heb vanochtend de fotos bewerkt en ze meteen geplaatst. gisteren geen zin meer in. vanavond weer nieuwe fotos.

Hey allemaal,

Had iemand nog trouwens dat voerfilmpje die ik wel eens gemaakt heb van mijn nestje?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

heb hem al staat op pagina 44.

Ankie

Hoi Lin

Wat een poepies zijn het toch. ;D :D ;D.
Net fotomodelletjes zoals ze in de camera kijken.
Ik hoop dat Tinco gauw een beetje meer gaat eten en lekker aan gaat komen. Ik begrijp best dat Rianne je stalkt. ;D.

Knuffies van Zazou en  groet van Ankie en de rest

zazoe

Ik vind het zo lief als ze zo bol zitten, dat dan die oogjes dicht zakken  :-*

Cor_en_Petra

Ha Lin!
Last van een stalker, hahahaha! Wel heeeeeeeeeel begrijpelijk van de kant van Rianne, maar het moet inderdaad maar net uitkomen, want je komt nooit even voor een half uurtje langs... daar heb je helemaal gelijk in! Maar goed dat Patrick in Frankrijk zit, anders had je misschien twee stalkers gehad, hahaha!  ;D
Maar het schiet wel al op als ze al zelf eten en drinken. En wat ik al zei, ze zijn zo mooi nu ze wat voller in de veertjes komen! Smelt..... :P
Liefs van Petra

~Natas~

Hai Lin,

Het zijn toch weer allemaal weer schitterende foto's zeg.
Vooral van Milo en Tinco dat zijn echt skeetje om te zien zeg, en die zou je zo opeten als je die ziet  :-*
Gelukkig gaat het allemaal goed, ben erg blij voor je en natuurlijk ook voor de as eigenaren  ;D

Groetjes

Natas en Joepie

Lin

Hey

De filmpjes worden er zo weer afgehaald (als dat nog niet het geval was) maar er komen weer nieuwe op!!
Nou tinco gaat niet goed weegt nu nog minder. En pap eten doet ie ook niet. Hij blijft weigeren. Morgen ben ik de gehele dag thuis (uitzondering normaal stage) Maar moet me echt de ple...piep...  werken. Maar zal het goed inde gaten houden. Ik zal straks even de fotos plaatsen. Maar Cammal wil niet naar beneden komen en zit te hoog om te pakken.

Groeten Lin

Anita1

hoi linda,
als tinco blijft afvallen,zou ik haar toch een beetje dwangvoeren.heb je dat wel eens gedaan?
dan stop je een klein spuitje rechts achter in naast de tong.
een beetje verder de keel in dus.
en dan langzaam spuiten,maar let op dat ze wel slikt.
als ze slikt niet het spuitje eruit halen,want dan willen ze niet meer,maar proberen door te gaan.tot het spuitje leeg is.dan kan je de spuit weer vullen,en het herhalen.
succes ermee,bij mij hielp het heel goed.
let er wel op dat de lucht uit het spuitje is.
knuff anita

Lin

Hey
Weing tijd vandaag hoop morgen mooiere en wat afwisselende fotos te maken.
Princess 42 dagen oud.

Cammal  41 dagen oud

Milo  39 dagen oud

tinco nu 38 dagen oud. Heb het al op die manier geprobeerd Anita. Maar dat wil ook niet. zo weer proberen zal wel honger hebben. Je ziet het been ook op de foto een beetje uitsteken. Bedankt voor je hulp.

Groeten Lin

zazoe

Wat jammer dat Tinco weer een beetje een zorgenkindje wordt, ik hoop dat hij snel bijdraait en weer lekker gaat eten.

Superfoto's weer, Milo weet goed hoe hij moet poseren  :)

Anita1

vreemd linda,dwangvoeren moet lukken,maar het is niet leuk.ook al ze juist niet wilt.je kan dr koppie tussen je duim en wijsvinger pakken,zodat ze niet weg kan,en wel MOET slikken,
anders zie ik het somber in meiss.ze ziet er idd magertjes uit.kom op,je kunt het hoor!anders leggen we dr bij pop en powerr neer.die voeren dr wel vet.lolz.mag hoor!
dikke knuff en succes.anita

Lin

Zomaar opeens begon tinco te eten. En dat tussen de vingers had ik ook al geprobeerd maar wrikt zich er gewoon tussen uit. Maar nu had ie erge honger is van 54 naar 70 gram gegaan. wilde nog wel meer maar ik vond dit al een grote hoeveelheid in een keer. Morgen even opdelen in kleinere hoveelheden. De fotos van na het voeren kan je zien bij Riannes dagboek.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9016.255.html

Princess zag ik net de gehele tijd eten. Dat gaat super met haar.

Groeten Lin

Gerda

Wat super dat Tinco weer aan het eten is. Gelukkig!!! ;D
Hij ziet er in muppets dagboek ook lekker voldaan en alert uit!!

Groetjes Gerda

Anita1

:o ohhh meiss ik ben zooo blij voor je.geweldig 70 grammies is al heel mooi hoor.
pff was wel ff zweten weer he?
het zal me een ondeugdje worden!
goed gedaan meiss knuff anita